8 Nisan 2010 Perşembe

Teşekkürler Haykırış Abi:)

Bana bu güzel hediyeleri vereli aslında çok uzun zaman olmuştu Haykırış abimin ve güzel yardımcısı eşinin.
Ama ben yayınlamakta biraz geç kaldım.
Öyle ice düşünceli,kibar ve naziksinizki sizi okurken eski bir İstanbul beyefendisi ile sohbet ediyor gibiyim:)
Çok teşekkürler , sevgilerve saygılarAsya kız ve benden size. :)
Biri kişisel olarak üşenmeden yorulmadan hazırladığı özel ödüller (yaptığım tüm imla hatalarına karşın yazılan güzel cümleleri haketmesemde)ve yine aynı sabırla hazırladığı sevdiği blog yazılarından içinde bizde varız oluşturduğu blogdan seçmeler kitabı:)
Tekrar teşekkürler:)

4 yorum:

suinci dedi ki...

hakkedilmiş bir ödül sevgiyle...

öykü dedi ki...

Tebrık edıyorum canım benım

NiLaY dedi ki...

canım çok tebrik ediyorum, daha nice böyle anlamlı ödüllere diyorum :))

asyaselda dedi ki...

su inci canım çok teşekkürler güzel düşüncen için:)


sende bu güzellik içindesin öyküm sevgiler


aminnn nilo:)öpüyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...