5 Nisan 2010 Pazartesi

Şükürler Olsun...

Üç sene önceydi.
duyduğumda haberi aaa yazık demiş,
ama küçük mü büyük mü diye sorduğumda 2 yaşındaki çocuğu olduğunu duyunca en azından küçük çocuğuymuş diyip sanki küçük olduğu için acısı daha az olur gibi çok saçma bir düşünceyle başın sağolsun demiştim. Ama bugün düşündükçe 2o cm ile neler olabileceğini bırak dilime aklıma bile getirdiğimde defalarca defalarca şükrediyorum
Ve o gün düşündüklerim için kızıyorum kendime evlat acısı 2 de olsa 20 de olsa aynıymış diyorum.
Bugün Asya çok büyük bir kaza atlattı
Asya yaramaz bir çocuk olmadığı,anneannesi hiç yanından ayrılmadığı halde yemek için iki dakikalığına mutfağa gittiğinde ,
televizyon sehpasının kapağını açmaya çalışırken kapağın nasıl olduysa vidasının çıkması , çıkan kapağın Asya'nın elinde kalması ile kapağa asılması,bu asılmanın etkisiyle koca televizyonun yere düşmesi.
Ardından korkan Asya'nın çığlıkları ve annenannesinin odaya koşması ve karşılaştığı manzara koca televizyon Asya'nın ayaklarının önünde.
20 cm ile kafasının üstünden sıyrılıp yere düşen televizyon 20 cm öne düşseydi.............
Tüm gün aklımda bu soru, ya biraz öne düşseydi .
Canım ya ağlamış
anneanne telezonu kıydım diye
annemde üzülme kızım kırılmadı korkma gel yardım et kaldıralım demiş.
Kaldırmışlar kaldırdıktan sonra bak bişey yok kızım kırılmadı diyince gözlerindeki yaşla
''oleyyyy yaptım bak telezonu yaşasınnnn'' diye seviniyormuş:)
Bana da telefonda anlatıyordu
''Anne telezonu kıydım
çok koktum,aladım''diye heyecanla.
Yazıyorum ama hala aynı soru aklımda ya öne....ve ardından gelen binlerce iyi ki, iyi ki diye devam eden şükür dolu cümlelerim. Seni çok seviyorum canım bebeğim sana bişey olmasın kara kızım benim...
Kimsenin çocuğuna bişey olmasın...

31 yorum:

Yeliz dedi ki...

Amin
Kimsenin cocuguna bir sey olmasin , Allah korusun onlari.
Gercekten buyuk bir kaza atlatmis
Gozumun onunde canlairkenbile fena oldum ,hele ki o ani yasamak ...
:(
cok gecmis olsun

Emine dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Gerçekten büyük kaza atlatmışsınız .Çok şükür birşey olmamış.Okurken içim tuhaf oldu,nasıl korkmuşsunuzdur.Allah korusun hepsini.

puck-robin dedi ki...

:S geçmiş olsun Asya'ya, çok çok çok tahlikeli bir şey atlatmış, daha yeni duydum üstüne t.v düşünce 1,5 ay komada kalan komşunun kızını :S aman dikkat edin ne olur sabitleyin gerekirse duvara çakın ne gerekiyorsa yapın :S

AyGün dedi ki...

Keçmiş olsun canım benim:( Allah korumuz çok şükür:*

Newbahar dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Sizi anlıyorum aynı olayı bizde yaşadık. Hatta evelsi gün Levo'nun yaramazlıkları diye başladım yazmaya ve 2 yaşında koca 70 ekran TV yi nasıl düşürdüğünü anlattım. Kaşla göz arasında!..
Sonra taslaklara kaydettim yazımı.
Şimdi TV de o güne ait izler var, kaporta kırık dökük anlayacağınız:))
Allah koruyor küçük melekleri.
Evlat acısı hiç bir acıya benzemez, Rabbim kimseye yaşatmasın.
Küçük yaramazlar...küçük cüsseleriyle, büyük yaramazlıklar yapıyorlar.

Sevgiler

Tibet'in annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun Asya'ya da size de... bazen benim de aklıma geliyor, evladını kaybeden anneler. hemen uzaklaştırıyorum, Allah göstermesin kimseye evlat acısını.

SERRA dedi ki...

Allah esirgesin onu, canım benim, onunla geçmiş olsun..sevgiler

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım ya çok çok geçmiş olsun.Çok büyük bi kazadan dönmüş gerçekten. Okurken içim bi tuhaf oldu fena oldum.Başından ekmek çevir kuzunun.
Öpüyorum..

asyaselda dedi ki...

Arkadaşlar çok ama çok teşekkürler,geçmiş olsun dilekleriniz için.
DÜN DEFALACA ŞÜKRETTİM.
defalarca öptüm kokladım.
Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın.
ve eşyaların sabitlenmesi fikri aklıma yerleşti.
eve taşınır taşınmaz hemen bunu uygulamaya geçireceğim.

sebnem oguz dedi ki...

cok ama cok üzüldüm Seldacım büyük gecmis olsun .. canım yaaa...büyük gecmis olsun kıyamam ..
ben de eskiden maalesef senin gibi düsünüyordum.. sanki yası kucuk acısı kucuk hic oyle degilmis ya hic.. cok opuyorum ikinzide ..

Ayten dedi ki...

canim cok buyuk gecmis olsun...cok dogru kimsenin cocuguna birsey olmasin...optum kucuk Asya'yi...sevgiyle kal...

aysencifci dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN! Aynını biz yaşadık biliyorsun. Rabbim koruyor yavrularımızı! Saniye içinde neler beceriyorlar, bizi 1 saniyede 100 yıl yaşlandırıyorlar ama canları sağolsun. Öyle-böyle büyüyecekler.
Tekrar geçmiş olsun size.

NiLaY dedi ki...

canım çok geçmiş ve Allah hepimizin yavrularını korusun cidden.. kötü gün göstermesin..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Selda çok şükür birşey olmamış
çok korktum yazdıklarını okuyunca şükür ki birşey olmamış.
allah evlatlarımızla sınamasın gerçekten.. düşüncesi bile çok kötü

beste dedi ki...

ayy gecmis olsun, tuylerim diken diken oldu allah muhafaza, kiyamam guzel kizim benim...

Ömer Tuna dedi ki...

çok geçmiş olsun Allah kimsenin başına vermesin düşününce ciğerin yanıyor ona değil benim başıma gelsin diyorsun

Toprak Aras dedi ki...

aminn canım
çok geçmiş olsun
allah korumuş asyacığı,
hiç kimsenin yüreği yanmasın

sude naz'ın annesi dedi ki...

aMİNN CANIM..aLLAH KORUMUŞ.ÇOK TEHLİKELİ..HERŞEYİ SABİTLEMEK LAZIM ASLINDA..ALLAHIMM HALA TÜYLERİM DİKEN DİKEN..ŞÜKÜR SELDAM ŞÜKÜR..ALLAHIM KİMSEYE O ACIYI YAŞATMASIN..

elif ada dedi ki...

Okurken bile tansiyonum yükseldi. Çok büyük geçmiş olsun. Neyse ki birşey olmamış. çok çok geçmiş olsun

Durupınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, Rabbim esirgemiş. Melekleri korumuş minik meleği. Allahım bir daha böyle kazalar göstermesin canım

Zuzuların Annesi dedi ki...

Selda'cım Allah korumuş kuzumu:(
Çok geçmiş olsun,rabbim herkesin evladını,görünür, görünmez kazadan beladan korusun inşallah...
Ay düşünüyorum da?
Hakikaten çok şükür çok!

GAMZELİ ANNE dedi ki...

Aman kuzum allah korumuş melek o melek...yani bütün çocuklar melek allahım onları koruyor acılarını göstermesin anne babalara bağışlasın yüce rabbim..çookk büyük geçmiş olsun canım...sevgiyle kalın....

nohut oda dedi ki...

cok gecmıs olsun..allah korumus gercekten..

ElfAna dedi ki...

Gecmis olsun. Cidden ucuz atlatmis Minik kizin.

Arzu Dodi dedi ki...

Geçmiş olsun canım Seldacım ve Asyam.

allah korusun hepsini ama tüm dünyada çocuk ölümlerine en çok neden olan olay bu canım.

Aslında duyuralım bilinsin ki daha çok anne önlem alabilsin.
Ne kdar dikkat etsek de kazalar yakalarını bırakmıyor çünkü.Hep bir adım önden ise gidilemiyor bazen.

Tekrarrr geçmiş olsun asyacım
öpüyorum seni.Anneanneye de.. Ne kadar korkmuştur kimbilir.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

canımm çok geçmiş olsun.neyse ki bir şey olmamış.çok şükür.pek tehlikeliler.anlık.ne olacağı belli olmuyor.

Deniz dedi ki...

zaten evde kızımın ateşi var :((( kötü oldum şimdi okuyunca.
Geçmiş olsun....çok

Sedef Uncu Akı dedi ki...

Cok cok gecmis olsun. Biz de tam evde artık hersey daha tehlikeli olduyu konusuyorduk. Kucukken yapmadan once dururdu, tartardı Derin, simdi daha gözüpk oldu. Gerçi sizinkinin onunla pek ilgisi yok, görünmez kaza dedileri olay. Tekrar geçmiş olsun.

asyaselda dedi ki...

arkadaşlar hepinize çok teşekkürler.
bundan sonra eşyalara karşı çok ama çok temkinli yaklaşıcam ve tedbirleri arttırıcam.yeni evde.
öpüyorum hepinizi

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Okurken bile sanki yaşıyormuşum gibi hissettim. Benimde sizin kızınız gibi dünya tatlısı bir prensesim var. Bu duygunun ne demek olduğunu biliyorum.Allah acılarını hiç kimseye göstermesin. Çok geçmiş olsun.Nasıl da korkmuştur.Sevgiler.

meltem dedi ki...

aman tanrım!!! allah korumuş kuuzumu, canım benimm, allahım sen koru evlatrımızı lütfen lütfeeeeeen..
çok geçmiş olsun canım çook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...