28 Nisan 2010 Çarşamba

Olsun...

Sesini duydum pencere kenarında
''Yapma, sırılsıklam olursun.'' dedim,
sesinle birlikte kokunu da duymak istediğimde.
Sırılsıklam oldum.
Olsun...
Köye dönüş yolunda,
''Yeşili görmeyen gözler renk zevkinden yoksundur''yazılı ağaç tabela geldi gözümün önüne.
Sırılsıklam olurdum,
Yeşili en güzel tonuna boyamıştın,
gördüm,
sırılsıklam oldum.
Olsun...
İşte,
öyle,
olsunlu tavırlarım hoşuna gitmiş olacak ki şiddetini bir yana bırakıp ince parmaklarınla
yanaklarıma,dudaklarıma küçük küçük dokundun,
mutlu oldum.
En güzel kahverenginden bir papatya,
en güzel yeşilinden bir iğde çiçeği buldum,
koynuma koydum.
Her başımı eğdiğimde üzgünüm sandılar,
Oysa koynumdaki kokuyu içime çektikçe ben,
huzur buldum.
Başım önümde,
sırılsıklam
ama dudaklarımda bir tebessüm,
kesin deli sandılar.
Olsun...
Ben gözüm kapalı,içimde papatyalı iğde kokusu sırılsıklam mutluydum...

23 yorum:

sebnem oguz dedi ki...

yine harika yazmışsın :)

nehircce dedi ki...

Yüreğine sağlıkk :)

Deliler Teknesi dedi ki...

Çok güzel ve duyguluydu... Yüreğine sağlık.

NiLaY dedi ki...

yüreğine, kalemine sağlık canım.. seni okumak bir keyif benim için :)

sude naz'ın annesi dedi ki...

alıp götürdün yine:)

Asuman Yelen dedi ki...

Ne kadar güzel...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Seni de seviyorum,yazış,anlatış biçimini de...Ayrıntılardaki derinliği görme biçimini ve hayata baktığın pencereyi birde...
İyi ki yazıyor dediklerimdensin Selda'cım...
Çok mu methiye düzdüm?
''Olsun...''
Sen hakediyorsun:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler şebnem:)yağmur melankolisi,
işte balık değil mi:)

asyaselda dedi ki...

teşekkür ederim nehircce....:)
iğde kokusnu duydun mu burnunun ucunda

asyaselda dedi ki...

teşekkürler deliler teknesi.
içinde papatya geçen her olayda duygulanırım ben bir de yağmur karışmışsa aramıza.....

asyaselda dedi ki...

teşekkürler nilay:)
senden bu sözleri duymakta benim için zevk...

asyaselda dedi ki...

Eylem ;demek sende gittin benim gittiğim yerlere..
yada merak ettim sen okurken nerelere gittin...
bi koku bir an bambaşka yerlerde bulduruyor kendimizi,ve herkes bambaşka yerlerde ne güzel değil mi?

asyaselda dedi ki...

teşekkürler asuman...başımı eğdiğimde ki koku bundan da güzel di emin ol.
sabah bir tane daha buldum şimdi burcu burcu kukuyorum...

asyaselda dedi ki...

Banuuuu:)bende seni seviyorum.
beni anlıyor olmanı seviyorum,
aynı pencereden dışarı baktığımda yan pencerede seni görmeyi seviyorum:)
dün nöbetçiydim yurtta yine,
sabah 5 te kalktım ,yağmur yağıyordu rüzgarlı,şiddetli,çocukları uyandırmama daha vardı,dışarı çıktım çıkmamam lazımdı,
iğde ağacından bir dal kopardım,papatyadan da
koydum koynuma eskiden kadınlar karanfil dizerlermiş güzel kokmak için tütün,portakal çiçeği koyarlarmış koyunlarına...
bende koydum misss gibi koktum.
sona koptum bu dünyadan.
:)geri döndüğümde dilimde bu kelimeler vardı...
evet biraz çok övmüşsün ayrıca utandım:):):)
öpüyorum seni...

Leylak Dalı dedi ki...

Sevgili Selda,
Bu yazını atlamışım, sayfama bıraktığın yorumu okuyunca gelip baktım. Ne güzel tesadüf ve ne hoş birşey kilometrelerce ara olsa da aynı çiçeği görüp aynı şekilde etkilenmek.
Bak bunu hiç düşünmemiştim, şimdi ben de koyacağım koynuma iğde çiçeklerini ki kokusu hep burnumda olsun.
Sevgiyle...

herşeyden azıcık dedi ki...

Birincisi resimleriniz harika gözüküyor ikincisi her zamanki gibi döktürmüşsün harikaydı ben sana diyorum kitap yazmasan bile deneme gibi bişey yazman şart. Kocaman sevgiler.

Zeugma dedi ki...

Papatyayı da iğde kokusunu da çok severim.. Tam da mevsimindeyiz her ikisinin..
Sen en sonda ikisini birleştirmiş mutluluktan sırılsıklamsın..
Harikaydı..
Yüreğine sağlık..
Sevgilerimle...

Zeugma dedi ki...

Bloguna ilk gelişimdi..

Misafirperverliğin için çok teşekkürler....

asyaselda dedi ki...

bu bir sitem sanırım:)
zeugma:)
yorumu çok severek okumuştum hatırlıyorum ...
ben kendimde cevap vermişim sanırım osa sana bir kaç kelime söyledim sanıyordum...
yorumu görünce ne oluyor dedim önce neye teşekkür ediyor.
sonra anladımki ben buraya yazmamışım zeugmam bana gönül koymuş.
eşek ben eşek ben:/
affet bu aklıb bir karış havadayı.
sevgiler

asyaselda dedi ki...

bak uyuyamam ben bana darılan biri olduğunda içim içimi yer onu üzdüm diye...

Zeugma dedi ki...

Geldim, geldimm..Darılmadım...
Ya, bir de meslektaşız yani :))

Öyle deme şimdi.Üzülürüm..Kendine kötü sözler sarfetme..
Birkaç kez gelip baktım, belki cevaplarken bir şeyler sormuştur vs. diye..Sonra da aradan 15 gün geçince de bunu yazdım.Şakayla karışık :)
Empati kurarsan beni anlayacaksın..

Affedecek bir şey yok..
Öpüyorum seni, sevgiler...

asyaselda dedi ki...

hemen kurdum empati ve bırrrrr buz gibi soğudum şimdi:)
bende birşeyler yazdıktan sonra,sohbet eder gibi ne yazmış ne demiş diye bakarım.
özellikle yorum yapmayı sevdiğim bloglardan biride hayalbemoldür.
bazen oluyor böyle,üzgünüm tekrar:)
aslında yorumlar aynı an cevaplansa sohbet havası oluyor ve ben bunu seviyorum.
ama araya birşeyler girince ....

aaa tamam susutum:)boynumu büküp haksız olduğumu kabul edeyim en iyisi:)
ama seviyporum seni sen bu bloğa ilk geldin ama ben seni ilk defa görmedim tanımadım:)
sesiz misafirlerindenimdir hem bloğunda hem ortak yorumladığımız başka bloglarda:)
sevgiler zeugma:)

asyaselda dedi ki...

vallahi bloğa gelip mail adresi bile aradım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...