25 Nisan 2010 Pazar

ŞANSLIYIM...

Şanslıyım,
hala grafon kağıdıyla kedi merdiveni yapmayı unutmadığım için
balon şişirmekten yanaklarım yorulduğu için,
bayrakları sallayarak dolaştığım ,
kapının önünden geçeni kolundan tutup,
''Baaak sınıfımız nasıl olmuş?''diye sorduğum için,
sabah uyandığımda, ilk olarak havaya bakıp mavi bulutları gördüğümde
''Ohhhh bugün hava harika'' diye sevindiğim için,
en güzel giysilerimi akşamdan başucuma hazırlayıp,
sabah erkenden okula gidip son bir prova yaptığım için,
alkışlar alındığında yapılan gösteri,okunan bir şiirden sonra ,gözlerim parlayıp öpülen değil ama ''Harikaydın ''diye öpen olduğum için.
çuval yarışında alkışla tempo tuttuğum,
bu heyecanı çocukluğumda bırakmadığım için.
30 yaşımda hala 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutluyor,
bu işi yapıyor olduğum için ,
çok şanslıyım.

20 yorum:

zeynep dedi ki...

severim onları ben öperim öperim öperim..eli öpülesi öğretmenlerini de tebrik ederim emeklerine sağlık öğretmenim:)

Asuman Yelen dedi ki...

Gerçekten çok şanslısınız.
Özendim doğrusu...

asyaselda dedi ki...

:)bizde seni öperiz öğretmenim:)
seninde kelebeklerini öperiz:)

Asuman:)ya tamam zor yanları var ama şu içimdeki çocuğu öldürmeme hiç izin vermiyor ya o yüzden daha da çok seviyorum...

sebnem oguz dedi ki...

cok hoş ... maalesef bizim okulda 23 nisan sadece bir tatil günü...:(
benim için de asya'yla gecirilebilen ekstra bir gün oldu.. ama yine de neşelendim...siz çok eğlenmişe benziyorsunuz ne güzel...kuzucukların bayramını kutluyorum senin de eline sağlık çok güzel olmuş sınıfınız...aktiviteler...

suinci dedi ki...

bencede çok şanslısın.önce kara papatyaya sahip olduğun için olsa gerek :)))

NiLaY dedi ki...

canım benim hem şanslısın hem de harika birisin sen :) çoğumuzun çucukluğunda bıraktığı bu mutluluğu hala yüreğinde taşıyıp aynı heyecanla bugüne hazırlandığın için süpersin :)

Deniz dedi ki...

çocuklarla hiç yaşlanmaz insan :)

Kelime Yığıcısı dedi ki...

canım bizde şanslıyız senin açından kendi adımıza...;)

bu arada palyözi ben:( sitemin adını ve temasını değiştirdim canım.... bilgin olsun....ölmüş palyözi arkasından doğan kelime yığıcısının doğumunu kaçırmışken...en azından doğum sonrasında büyümesine izlemeye almanı teklif ediyorum...

Sevgiler;)

Deliler Teknesi dedi ki...

Görüntüler çok hoş... Belli ki doğal bir kutlama olmuş; yapaylıktan, zorlamalardan uzak... Şalvarlı kızlara bayıldım bu arada... Tebrikler.

Hayalbemol dedi ki...

İnsanoğlu, şans yüzdesinin büyük dilimini, kendi çabalarıyla belirler. Bu mutluluk, bu güleç yüzler, bu koşuşturan çocukları düşününce, senin etkinin büyük olduğunu döyleyebilirim.

asyaselda dedi ki...

şebnem:)benim için 4-5 yıl hariç hep böyleydi 23 Nisanlarım,29 Ekimlerim ve 19 Mayıslarım:)HEP ÇOCUK GİBİ BİR HEYECAN....
sınıf gerçekten en güzel sınıf seçildi.
:P
aktiviteleride son ana sıkıştırdık,dans vs den hoşlanmayan idarecilerimiz var.
sağolsunlar her zorluğu çıkarıyorlar saçma sapan sebeplerle

asyaselda dedi ki...

e tabi suinciburcu:)
o olunca içinde çocuğun olduğu herşey başka bir güzel oluyor:)tabiki

asyaselda dedi ki...

nilay:)
yapmayayım diyorum şöyle ağır oturaklı...ı ıhh olmuyor gerçekten kolundan tutup çevirdim herkesi bak bak sınıfımız ne güzel oldu diye:P
sonra şımardım en güzel dans sizinkiydi diyenlerin karşısında:)

asyaselda dedi ki...

yaşlanmaz deniz yaşlanmaz:)
ama aşırı ses ve gürültüden akıl yaşı hangi yaşlarda olur bilemem:)
o da gerilere gider heralde::)

asyaselda dedi ki...

amannn niye öldüürdün yahu palyoziyi durp duruken:P
tamam geliyorum şimdi hayırlı olsuna:)gözün aydına:)

asyaselda dedi ki...

öyle deliler teknesi;
baya doğal oldu:)tıpkı köylerde kutlanan 23 Nisan tadında oldu:)
ahh ahhh kızcağazlarıma renkli şalvar diktirecektik ama olmadı.
ama ne giyerlerse giysinler duydukları övgü onları havalara uçurdu,gayet mutlulardı fotolardan da görüldüğü üzere

asyaselda dedi ki...

teşekkürler hayalbemol:)
e bende günlerce onlarla aynı bel hareketlerini yapmadım değil:):):)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ya ama ağlatcan beni gece gece balım, hep huzur ve sevgiyle kal balım

öykününannesi dedi ki...

seldacım çok güzel yaaa.
mesleğin, çocukların... ama en çok o güzel gönlün...

IŞIL dedi ki...

evet cok sanlısın bende senın gıbı cok sevınırım boyle çocuk gibi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...