4 Nisan 2010 Pazar

Papatya Mevsimi= Asya Mevsimi(03/04/2008)

Niye ve neden orada olduğumu hatırlamıyorum.
Hatırladığım;
bir, o mevsim papatya mevsimiydi;
iki , o gün beni annesi sanıp bacaklarıma sarılan yeşil gözlü kız çocuğunun
bunun farkına vardığı halde sarılmaya devam edip gülümsemesi ve asık suratlı annesinin elinden tutup bizi ayırdığında benimde yeşil gözlü gülümseyen bir kız çocuğu annesi olmayı çok istediğimdi .
Oldu, iki yıl önce dün,bir papatya mevsiminde o kız çocuğuna sahip oldum, güler yüzlü ama kara gözlü:)
Partiler verilmedi evde kalabalık,
prensesler gibi giydirilmedi.
Yapılmamalımıydı ?yapılabilirdi, ama o günü hiçbir hazırlık ve koşturmaca içinde geçirmek istemedim.
Seneye oluşabilecek arkadaş çevresiyle gerçekten bunu anlayıp sevinebileceğinde düşünelim dedim.
Doya doya tıpkı ilk doğduğu gün gibi her anında bereberdik.
Yemyeşil bir ormanda sarı yaprakların sesleri olduğunu
karahindiba perisinin üfleyince uçtuğunu,
göle atılan bir oltayla balık tutulduğunu,
avuçlayıp suya attığı çakılların altında bir solucan,, çakılları attığı suyun buzzz gibi,,
suyun içindeki kocaman ağacın üstündede ev olabileceğini,
patikadan inerken düşüleceğini,
sevdiği arıların ise canını acıtabileceğini öğrendi.
İp atlayan ,top oynayan abi ablaların çokluğuna şaşırdı ,.
''Bende atlayabiliy miyimmm?'' diye izin alıp aralarına karıştı.
Tüm bunlarda evde verilen bir partiye değerdi sanırım:)
Pasta mı?
O akşama bırakılan, yenmekten çok defalarca mum üfleme oyununa dönüşen vazgeçilmez seramoniydi.
Kendi şarkısını da kendi söyledi
İyki doğdun Asyaaaaaa
bizde eşlik ettik iyiki doğdun Asyaaaaa
Şimdi sıra sizde
video

42 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

iyi ki doğdunn kara böcüküm bnim gördün mü 2 yaşında oldun :)))

Asyam güzel kızım nice uzun senelere inşallah

Zuzuların Annesi dedi ki...

...Ne kadarı düş ne kadarı gerçek bilemiyoruz;ama bilmemiz de gerekmiyor zaten; çünkü, “insanın yaşadığı değildir hayat, aslolan hatırladığı ve anlatmak için nasıl hatırladığıdır.” Gabriel García Márquez...
Selda'cım;Bayıldım yazına,
içtenliğine,paylaşımına...Okuyunca da aklıma yukarıdaki yazı geldi...
Hep güzel anılarınız olsun,hep güzel hatırlayın hayatı ve öyle anlatın inşallah...Güzel anılar biriktirmek için illaki parti vermeye gerek yok ki:))Zamanı gelince o da olur nasılsa..
Ve tabi ki izledim Asyamı:))
Bayıldım ballı kuzuma,nice yaşları olsun,sağlıklı,mutlu,huzurlu,neşeli
başarılı olsun tüm hayatı...
Öpüyorum doğum günü çocuğunu ve annesini...Muck:)))

Dolunay dedi ki...

çok tatlı yaaa

SERRA dedi ki...

merhaba rehberlik merkezine gittik bloğumda yazdım
Asya'cık iyi ki doğmuş ,annesi iyi ki böyle tatlı bir kıza sahip olmuş,Rabbim hayırlı uzun ömürler versin , hiç ayırmasın:)sevgiler

sude naz'ın annesi dedi ki...

iYİKİ DOĞDUN KARA KUZU..MUTLU ,SAĞLIKLI YILLARA..ÖPÜYORUM KOCAMAN...

nohut oda dedi ki...

iyi ki dogmus kuzucuk..nıce yaslara ınsallah..Harıka yapmıssınız bu sekılde kutlamakla cok dogru bır karar olmus...

baska baska bebekler hayal edıyoruz, bekledıgımız gıbı olmadıgı halde nasılda bıze guzel gelıyor en guzelı hep bızım cocugumuz oluyor :))
ne garıp su annelık..

asyaselda dedi ki...

canım Melikem:)teşekkür ederiz:)
nasılda çabuk geçiyor zaman daha dün gibi geçen sene iyi ki doğmuş dediğin ,dün gibi mumu üfleyemeyip elini yakışı,herşey çok çabuk olp bitiyor gözümün önünde buna sevinmelimi düşünmeliiyim yoksa bilemedim:)
iyiki doğmuşlar :)

asyaselda dedi ki...

Ne kadarı düş ne kadarı gerçek bilemiyoruz;ama bilmemiz de gerekmiyor zaten; çünkü, “insanın yaşadığı değildir hayat, aslolan hatırladığı ve anlatmak için nasıl hatırladığıdır.
bende buna bayıldım Banu:)Çok düşünürüm unutmaya meyilli bir hafızaya sahip olduğum için mi düş mü sahi mi olduğunu anlayamaıyorum yoksa unutmak istediklerimi unuturken unutmak istemediklerim mi düş gibi kalıyor hatrımda bilmiyorum.


gelelim doğum gününe:)daha çok farkında değil bir araya gelse arkadaşlarıyla ben pasta börek servisinde koşturuken o oyuncak kavgaları arasında hırpalanacaktı:)
ikinci yaş gününün böyle hatırlamak istemedim.
bak bir an daha ilk arı sokması ikinci yaş günümde oldu diye anlatabilecek ilerde:)

asyaselda dedi ki...

küçük olan herşey çok tatlı dolunaycım ki sennkide çooooook tatlı olacak:)

asyaselda dedi ki...

serra okudum yazını umarım fayda eder setede baktım ve ilk defa karşılaştım.
güzel dilekler için de çooook teşekkürler:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

Eylem;Asya ilk doğduğunda manallahım bu ney demiştim ve ilk sorduğum gözleri ne renk ti:)
hayallerimdeki çocuk bu değil bune kurbağa gibi ve kapkara diye söylenmiştim:)
açıldı rengi biraz ama gözler için ümidim kesildi:)
şaka bir yana sağlıklı olsun boş gerisi:)
teşekkürler öpüyoruz Sudiş'i:)

sedaca dedi ki...

kara kuzum iyi ki doğmuşsun :)) tüm acıların arı sokması kadar olsun :) anne öpsün hemen geçsin, mutlu, sağlıklı çookk uzun senelere inşallah

Newbahar dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı senelere...

Çocuklarla geçirilen zaman, bütün ömre bedel.
Asya, ne güzel bir mevsimde doğmuş.
Baharın kızı Asya, Papatyaların kardeşi Asya...

Sevgiler

NiLaY dedi ki...

nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim prensesine :) allah ayırmasın, hep güzel günlerini göstersin canım :)

Ege Sönmez dedi ki...

asyam iyiki doğdun nice mutlu saplıklı yıllara kocaman öptüm seni

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Güzel,güzel yaşları olsun...Bu blogla,nice yaşlarını kutlayalım herp beraber..
İyiki doğmuş prenses,iyiki.....

Sevgiler

Toprak Aras dedi ki...

Asyacım,
nice güzel yaşlara canım,
yaşamında herşey hep senin gibi güzel olsun,
koskocaman öpüyorum seni

Deliler Teknesi dedi ki...

İyi ki doğdun Asya'cık... Allah bahtını açık etsin; sağlıklı, mutlu uzun ömürler versin... Hep sevdiklerinle birlikte yaşa...

Tibet'in annesi dedi ki...

iki yaşına girdi mi bu bücüüüürrrrr!!! Mutlu yıllar! İyi ki doğdun Asyaaaaa, nice senelere güzel bücür :))) ne güzel büyüdüklerini görüyoruz çocuklarımızın, süper! :D

Deniz dedi ki...

Yerim ben seni ya, iiiiyi ki doğduuuuun Asyaaaaaaaaa!

Allah nefesine kuvvet versin kuşum

Başak dedi ki...

seldoşum canım benim asyanın doğum günü kutlu olsun ömrü upuzun ve hep mutlu olsun.Senin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı ikinizi de öpüyorum kocaman.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

nice sağlıklı ve mutlu yıllara annesinin kuzusuna, video da çok güzel :)

sebnem oguz dedi ki...

iyi dogdun Asyacım ... mutlu yıllar minik kuzu ...nice mutlu nice neseli sen kahkahalı yaslara kızımın güzel adaşı ...

Seldacım Asya cok guzel bir gun gecirmis cok hos bir hediye vermissin gercekten ...fotograflara bayıldım ne kadar guzel bir yer .. Kozan yakınlarında mı?

ama ev partilerinin de zevkli olabilecegini soylemek isterim (iki yıllık tecrubeyle:) rengarenk balonlarla suslu bir odaya uyanmak o gozlerde hayranlık ve neseyle renk cümbüsüne bakıs ... gercekten gorulmeye deger ... anlastıgı arkadaslarıyla evde bir odadan digerine kosmaları balon atmaca cıglık yarısı :) birlikte zıplaya hoplaya dans etmeleri de gozlere senlik .. uyumlu yasıtlar oldugu zaman cok egleniyorlar hele o kucuk parmakların pastayı talan edisi ... ve o parmakların krem rengi sandalyelerde dansı :) evet yorucu ama zevkli de aynı zamanda ...olur da seneye oyle bir gun planlarsan diye moral olsun istedim :)cok opuyoruz sevgilerle ...

Şenay - Doğa dedi ki...

Ne güzel yazmıssın..
Masal gıbı..
Çok ısteyınce oluyor degıl mı Seldacım..
Yurekten ve çok ısteyınce..
Boyle guzel bır melek ınıyor..annesının kollarına ıste...

Masallah kızıma..
Masallah suphanallah..
Bu ara çok sulu gozlu oldum ya ben..


Kactım..

asyaselda dedi ki...

nohut odam bakla sofam:):):)
gerçekten bambaşka bir çocuktu hayal ettiğm ama sonra ne olursa olsun tatlı şu yavrudedikleri şey anladım:)güzel dileklerin için teşekkürler:)Sevgiler

asyaselda dedi ki...

tedaaa:)
canım keşke değil mi keşke ilerde de yaşayacakları bir arı sokması acısı kadar hafif olur umarım:)
teşekkürler canım kara kuzu öper seni:)
bu arada mektuplar yazıldı gözden geçirilip postaya verilecek sevgiler canım

asyaselda dedi ki...

nevbahar adın gibi bahar kokulu kızımda benim:)
bende baharda doğmuşum sanırım doğmak için en güzel mevsimleri seçmişiz:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

Nilay kızım senden bir gün büyük:)öpüyoruz senide seninde yeni yaşın kutlu olsun :)

asyaselda dedi ki...

pınar:)
inşallah canım blog izin verdikçe buralarda olacağız:)
güzel dileklerin için çok teşekkürler :)öpüldünüz şekerler:)

asyaselda dedi ki...

Birsencimmm Aynurcummmm:)İLK GÖZ AĞRILARIM BENİM GEÇEN SENE NEYDİ O DEĞİL Mİ?TÜM KUZULAR ARDI ARDINA NE HEYECAN O İLK YAŞ :)
ŞİMDİ ALIŞTIK GİBİ
ÖPÜYORUM EGEM VE TOPRAĞIMI:)SEVGİLER

asyaselda dedi ki...

DELİLER TEKNESİ:)ÇOK TEŞEKKÜRLER:)ÖPÜYORUZ SİZİ YANAKLARINIZDAN :)

asyaselda dedi ki...

OYYY Tibetimin anneciği:)sibel canım :)bücür büyüyor bu bücürler gözümüzün önünde büyüyor burası izin verdikçe:)
beraber kutalayacağız beraber şahit olacağız:)büyüdüklerine:)

asyaselda dedi ki...

denissss:)teşekkürler güzel dilekerin için bitanem benim:)

asyaselda dedi ki...

başak:)ne tatlısın sen ya :)müzikten anladığı için bir kat daha hayran olduğum kadın:)
bizde öpüyoruz seni ve adoşu:)

asyaselda dedi ki...

edoş hadi ama senden de bekliyoruz bir adet minik stil drektörü:)bizde doğum günü kombinleri görmek istiyoruz o meleğin üzerinde:)
canım teşekkürler :)sevgiler

asyaselda dedi ki...

şebnem canım :)Asya güzel bir gün geçirdi ve evde olsada belki anlaşacağı arkadaşları olsa çok eğlenirdi eminim ama yok:)
seneye biraz daha düzene biner sanırım arkadaş ilişkileri:)
ozaman seninde verdiğin telkinle evde bir kutlama yaparız artık:)
öpüyoruz adaşımzı ve güzel annesini sevgiler canım

asyaselda dedi ki...

evet şenaycım sabah yazını okudum bende ağlayacaktım:)huuu kendine gel yahu:)bende ağlağım sel su götürür buraları bak sonra.
öpüyorum seni ve prensesi:)Sevgiler canım

aysencifci dedi ki...

Selda'cım böcüğün doğum gününü gecikmeli kutluyorum, özür dilerim.
Nice nice sağlıklı,mutlu,huzurlu ve bol kazançlı seneleri olsun tüm sevdikleri ve ailesiyle.Seninde annelik yıldönümün kutlu olsun, torunlarını sev inşallah.
Öptüm o güzel kuzunu ve seni

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Selda dün gördüm ben yazını ama dünden beri bir türlü girip kutlayamadım kara kızını
kızınızla ömür boyu mutlu sağlıklı bir hayat diliyorum size, ailenize :)

Durupınar dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı yıllar Asya'nın olsun annesi. İyiki doğdun Asya'cım :)

Arzu Dodi dedi ki...

SEldacım, minik kelebekler büyüyor :)
ASyacığım çok güzel bir gün geçirmiş. Fotoğraflardan buraya yansıdı. Şirin, güzel,muzip yüzünden koccaman öpüyorum canım Asyamın.

Baştaki hikayee ye ise, bayıldım.

Ben taşınma ile kafayı yediğimden gecikmeli yazdım.Affollaaa :(

asyaselda dedi ki...

aysen,arzu,pınar,bahar cım çok teşekkürler güzel dileklriniz için:)
hatırlamanız yeterli geç yada erken sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...