19 Nisan 2010 Pazartesi

İyi Ki Yaptım.

'' Alma'' dediler.
Aldım.
''Öpme'' dediler.
Öptüm.
''Yatma''dediler.
Yattım.
''Alışır'' dediler.
Dedim alışsın .
İyi de yaptım.
Her anın bir güzelliği vardı doya doya yaşadım.
Kucağımda saatlerce uyuttum salladım.
Öptüm şapur şupur,en sesli ve en lezzetlisinden.
Koyun koyuna kokusu kokuma karışa karışa uykuya daldım.
Şimdi ne kucağımda duruyor,
ne öpmeme izin veriyor,
ne de yanımda yatmak istiyor.
Her şeyin yaşanması gereken bir zamanı varmış ,
yakalayamazsan geçip gidiyor, tadını çıkarmak lazım.

22 yorum:

elif ada dedi ki...

Ben de seninle aynı seyleri dusunup yapmaktayim. Cok da mutluyum. Yasasin doyasiya annelik

Hilal dedi ki...

kesinlikle öyle.. iyi de yapmışsınız

ELİF dedi ki...

Aynen ben de, pişman değilim:))

Newbahar dedi ki...

Çok bilmişler!!!

hep karışırlar...Oysa zaman hızla akar ve kucaklayamadığımız, doya doya öpemediğimiz anları daha çok özleriz.

En tatlı kıvamındayken, en minik hallerindeyken, en mis kokulardayken neden koynumuza alıp uyumayalım.

Sevgiler

Mlke-Btkn dedi ki...

kesinliklee be canımm allah eşlerimizden razı olsunn :)))

muckks...

asyaselda dedi ki...

:)bende elif hiç dinlemedim o bilmiş sesleri ve böyle çok mutluyum senin gibi:)

hilal:)hiç içimde kalmadı sarılmakta öpmekte koklamakta.
şimdi sıkıştıra sıkıştıra seviyorum resmen.

:)elif sende katıl o zaman ohhhh öperimde,kucaklarımda diyen anneler arasına..



aynen öyle yenibaharım:)çok bilmişler:)
öyle çabuk geçiyorki zaman.doyamıyorsun ne kadar doya doya sevdim diye yazsanda...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kesinlikle selda :)
bende hepsini yaptım pişman değilim yine olsa yine yaparım :D

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Ben de hiç pişmanlık duymadım..
2 yaşına kadar hep yanımızdaydı..Sonra ev değiştirince,kendine ait yeni bir odayı benimsedi,yatağında yatmaya başladı..
Hep şöyle düşünüyorum,küçükken bayılırdım annem ve babamla yatmaya..En mutlu dakikalarım sabahleyin onlarla aynı yatakta uyanıp,kalkana kadar yapılan keyifti..
Şimdi düşünüyorum,niye çocuğumu bu keyiften mahrum edeyim..

Çok haklısın çokkk..
iyiki yaptık...

ayşegül dedi ki...

nasıl öpülüp sevilmezki içine sokulmazki bu bal petekleri.ohhh iyi yapmışsın canına değsin :)

gençbiranne dedi ki...

bende öyle yaptım ohh mis gibi walla.ama benim ki hala benimle yatıyor :))

Deniz dedi ki...

öyle valla :)

SERRA dedi ki...

aynen öyle , betül'ü kucağıma alsam neresini alıyım ayol,tadını çıkarmak gerek kuzu iken:)

SevGi'nin G'si dedi ki...

evet yaa niye 2 yaşına ulaştıklarında öptürmüyolar bu sıpalar? iyi ki zamanında bol bol öpüp koklayıp stoklamışız.. :)

elif dedi ki...

ne iyi etmişsin,

NiLaY dedi ki...

kesinlikle canım süper doğru yazmışsın, ohhh sefam olsun ben de yapıyorum bu yazdığın herşeyi :)

sude naz'ın annesi dedi ki...

Hala benle yatıyor:)))yine olsa yine yaparım..:)))

asyaselda dedi ki...

melike:):)aminn o zaman:)

bahar:)sende gel otur hemen pişman olmayanlar kulübüne:)hoşgeldin

öyle Pınarcığım:)Asya da şimdi yatağında yatmak istiyor yatınca yataktan itiyor bizi:)
bende tadını iyi ki çıkarmışım diyorum şimdi:)

ayşegül:)cık cık cık olurmu canım çocuk öpülmez yüzünde sivilce olur,kucağa alınmaz alışır kucağından inmez sonra:)

asyaselda dedi ki...

genç annem:)ohhh iyi yapıyorsun:)
doya doya kokusunu al içine:)

deniz sende bizdensin o zaman biliyorum zaten seninde bunlara takılan bir anne olmadığını

asyaselda dedi ki...

serraq gülcan :)öptürmüyorlar büyüyünce de tatlı olsalarda o pudralı kokuyu vermiyorlar:)

asyaselda dedi ki...

elif ,nilay,eylem:)
öpelim sevelim yaşasın sınırsız sevgi:)

sebnem oguz dedi ki...

evet kesinlikle en dogrusu evet aynı sekilde ... hatta Asya hala kendi yatagında ama yanımızda yatıyor ve 10 gun once bıraktı anne sutu almayı inanabiliyor musun? ( 1 yıldır sadece gece emiyordu ama ..2-3 kez) cok da mutluyum boyle oldugu icin. Hic de oyle bagımlı bir cocuk degil, yemesi icmesi de duzenli tam bir özgür ruh ve kendi basına bir çete :) hareketli, neşeli.. Bence içten bir biçimde sevilmeye doyan cocuk şımarmıyor da ..
bol sevgili kalın.. okul da bir arkadaşım hep derdi ay benim cocuk kucagımdan inmiyor diye sikayet eden arkadaslara ...kac yıl daha çıkacakki sonra istesen de gelmez diye... haklıymıs ben de onu dinledim :)

GAMZELİ ANNE dedi ki...

evet bende bende :))bende yaptım yapıyorum yapıcam:))ne o öyle yapma etme o benim canım parçam içime canıma katasım geliyo kuzumu...Yeni doğduğunda yok yatırma yanında kucağında kokuna alışır felan hepsinide yaptım göğsümde uyuttum yeri geldi:)çok da mutlu oldum anne olduğumu hep bildim hep hissettim doya doya...öpün koklayın sarılın yavrunuza..ayyy içim doluymuş be:)sevgiyle kal:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...