17 Nisan 2010 Cumartesi

İçine bağlaç kaçtı:)

(pantolon ve tşört lcw erkek çocuk reyonu:)
''Biz markete gidiyoruz VE meyve suyu alıcaz VE süt alıcaz VE emmek alıcaz.''
''Parka gidelim VE salıncaa binelim VE kaykaya binelim VE zıpzıpa gidelim.''
''Ne oldu kızım?''
''Ben düştüm VE babaanne beni kaldırdı VE bana yadım etti.''
''Anne bak ağaç VE buuu çiçek VE buu küçük ağaç''
VE VEEEEEEEEEE çık kızımın içinden artık ,rahat bırak yavrucağı.
Bize yeterdi üç-beş kelimelik cümleler fazlasında gözümüz hiç olmadı.
Geçen hafta çıkardık, içine samba,rock,rep kaçmıştı .
Bu hafta da bağlaç kaçtı içine ara ara uzun cümlelerde çıkarmaya çalışmaktayız.
video
Geçen hafta içinden bir çırpıda çıkardığı samba ve rock figürleri...
Darısı bağlaçlarımızın başına..

17 yorum:

suinci dedi ki...

bizim boncukla karşılıklı ne güzel oynarlar çok tatlı olmuş :))

asyaselda dedi ki...

:)oynayacak oynayacak ta çocuklar biz bir mersine gelebilsek ah:)

sude naz'ın annesi dedi ki...

Ha ha ha yerim ya ben o dansçı sıpayı:)))ritim kulağı çok iyi bu arada bayıldımmmm

nohut oda dedi ki...

ve asya cok şirinsin:)

SMİLENA dedi ki...

ay ben onu napayım .çoook tatlı bişey bu yaa.maşallah...

SevGi'nin G'si dedi ki...

ben sambaya bayıldım :)) bıraksaydınız kalsaydı içinde bu figürler :) çok tatlı..

sebnem oguz dedi ki...

super ya ... bunlar hakikaten hayatın neşesi masallah asyama kızımın adaşına...biz de Antalya'ya bekliyoruz ...aralarına gecer dilek de dileriz :)

SERRA dedi ki...

çok tatlı yaa maşallah

svl dedi ki...

Havaya kaldırdıgı işaret parmagını ısırmak istiyorum mümkün mü ?

asyaselda dedi ki...

Eylem:)benimde ritm kulağım iyiyidi oh be bir tarafı annesine çekmiş:)evet her müziğe farklı oynuyor.
yavaş müziklerde ise bebeğini alıp dans ediyor:)

teşekkürler nohut odam:)

teşekkürler similena hangi çocuk şirin değil ki?hepsi ayrı bir eğlence kaynağı.

gülcan:bende en çok onu seviyorum:)daha tam çıkmadı aslında biraz samba salsa kaldı:)

sebnem :aynı yaşta olmalarının getirdiği bir çok benzerlik var değil mi:)gelinimiz Antalyalı:)GELİRİZ BELKİ HİÇ BELLİ OLMAZ :)GELİRSEK KESİN UĞRARIZ ADAŞIMIZA

TEŞEKKÜRLER SERRA:)

asyaselda dedi ki...

ne demek sval hanım:)alın Asya sizin olsun ısırın biz ısırmaktan yoruldu artık:)

elif ada dedi ki...

He he dans muhteşem ama ben en çok veli konuşmaya bayıldım. Ve opuyorum onu yanaklarından. Ve gıdısından. Ve ellerinden...:)

sebnem oguz dedi ki...

ooo super bekleriz her zaman

asyaselda dedi ki...

elif ada:)
bizde sni öpüyoruz ve seviyoruz.

asyaselda dedi ki...

geliriz o zaman:)

Deniz dedi ki...

veeee çok tatlı

sedaca dedi ki...

Aahhahahah cok tatlisin sen asyaaa
Anneme okudum yuksek sesle krize girdi her 've'de :)
Ve ben yoruldum be asyacim :) sen nasil yorulmuyorsun bu kadar ve demekten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...