8 Nisan 2010 Perşembe

İNİŞlerimçıkışLARIM

Aşık değilim.
Liseli hiç değil.
Sıcaklar da,
her sabah içime çektiğim portakal çiçeklerimin kokusu da terk etti beni.
Çağla tezgahları da kalktı bir bir.
Papatyaları bile göremez oldum yanından geçtiğim tarlada
Bu durumda baharın üstüne de atamam ki;
şu yorgunluğu,
unutkanlığı,
kendini bilmezliği,
her işin başına yarım, sonuna yamalak getirmeyi ,
yetememezliği,
vurdumduymazlığı,
bunun nedeni konusunda en ufacık bir fikre sahip olamamazlığı,
ve bundan doğan aşırı memnuniyetsizliğimi diye devam etmem gerekirken
bu satırları yazan ben miyim şaşkınlığından uzak, melankolimle baş başa şu saatte şu şarkıyı dinlemekten zevk almanın tedirginliğini...
Ne uzun bir cümle oldu.
Ben anlamadım ki bu durumu, siz anlamamışsınız çok mu?:)

21 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Son derece olağan bir hal.Biraz mevsim, biraz metabolizma, biraz da gündemle, olaylarla ilgili belki hiç nedensiz
sıradan bir insan hali.
Genel bilinenin aksine yaşların ve mevsimlerin standardı yoktur. Yani sebepsiz bunalanlar yalnızca ergenler değildir. 'İlkbaharda mutlaka mutlu olmak gerekir' ya da 'Sonbahar hüzünlendirir' şeklindeki ön kabuller çoğu zaman geçerli değildir.Aynı durumdayım, bu satırları yazarken Fikret Kızılok' u dinliyorum. Oyle bir ferahlık hissediyorum ki içimden iyi ki uğradım bu bloga diyorum.
Hayatta hiç bir şey tesadüf değil.
Teşekkürler Asyaselda.

asyaselda dedi ki...

Asuman,herşey üst üste belkide dediğin gibi
çok metabolizma,çok gündem ,az bahar sanırım.
ama senin gibi kendimi gece yarısı o şarkıya bırakıp boğulmak bu durgunluğun içinde nedense iyi geldi.
iyi ki uğradın sende o zaman sevgiler

Yazgüneşi dedi ki...

İlkbahar da bana da oluyor
herkes çook seviyor
ben sevmiyorum
yorgun ve depresif yapıyor bu mevsim beni nedense
bir güneşli bir bulutlu oluşu
bir sıcak bir soğuk yüzünden ne giysem ki telaşı
bahar çarpması denen zıkkım yüzünden salak gibi gezişim...
filan
pek iyi gelmiyor ilkbahar bana
o sebeple sen kendi kendini anlamasan da
ben pek iyi anladım valla

Şenay - Doğa dedi ki...

O zaman bende iyi ki uğradım..
Yaşadığım sıkıntıları... etrafımda sadece benmi yaşıyorum düşüncesi sarmıştı ...

Seldam yanlız bırakmamış beni ...

ramazan dedi ki...

Şiir gibi olmuş.Bahar ayları böyle.

Deliler Teknesi dedi ki...

Sebebi bahar mıdır yoksa başka bir şey midir bilinmez ama şu anki ruh halimi anlatmışsın sanki... Her şey iyi olur inşallah diyelim bari... Selam ve sevgiler.

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Seldacaığım,olur,gelir öyle hey heyler..
Ben de 2 gündür yataktan zor kalkıyorum msela,sanki sabahı etmişim gibi..

Geçecek,geçecek..
Hiç merak etme..
Yakıştırmıyorum o güzel gözlerine..
Şişştt,hadi bakalım kendine gel..
Sevgiler
:)))

asyaselda dedi ki...

yaz güneşi ben severim aslında baharları ama sanırım bu bahar ile ilgili değil.
ne ile ilgili onuda bilmiyorum aslında.
:)anladığına sevindim canım :)yanlız olmadığımı hissettim.sevgiler

asyaselda dedi ki...

yaz güneşi ben severim aslında baharları ama sanırım bu bahar ile ilgili değil.
ne ile ilgili onuda bilmiyorum aslında.
:)anladığına sevindim canım :)yanlız olmadığımı hissettim.sevgiler

asyaselda dedi ki...

şenaycım canım sende beni.
bu anlamsız hallerimizin bir an önce geçmesi dileğiyle...

asyaselda dedi ki...

dliler teknesi:)
günaydın canım benim.sende gel otur o zaman sanada vereyim bir fincan kahve:)

asyaselda dedi ki...

e iyi bir yanını bulmuşsunuz bu yazının:)ramazan öğretmenim:)hoşgeldiniz ..

herşeyden azıcık dedi ki...

İnsana arada geliyorlar bu halleri ben de çok iyi bilirim ama zaman her şeyin ilacı geçip gider eski yazılara bakarsan her bahar insanlara bir uğrayıp gider çağlalar falan gitmiş olabilir ama çilek çıktıya kuzu şimdi onu koklayacağız:))

asyaselda dedi ki...

funda çilek:):):):):)):)
bak iyi aklıma getirdin çok amaçok severim renginide kokusunuda:)

GüCüBe dedi ki...

Bahar havası nçarpıyor insana fena halde :=)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

ya selda portakal çiçeği dedin mahvettin beni.ne hoş kokar.ne cayrdırıcı.ben o koku yüzünden aşık oldum :D

Zuzuların Annesi dedi ki...

Olur öyle bazen,ah olur:(
Selda'cım umarım şimdi daha iyisindir? hıı? İyi misin?

sebnem oguz dedi ki...

evet biraz bahar, evet biraz "balık" melankolisi, ve belki de ruhu besleyen kanallarda tıkanıklık "eşle iletişim, çevreyle iletişim, ya da kendinle iletişim" ... bence kendinle iletişim geliştiçe o diger kanallarda olumlu etkileniyor. Çünkü insan ancak kendini dönüştürebildiği takdirde çevresini de olumlu etkileyebiliyor.. ben cevabı genelde oralarda arayıp buluyorum seldacım ..belki yardımcı olur .. bu arada blog resmi cok guzel harika bir asya selda potborisi
sevgiyle kal

asyaselda dedi ki...

güneş çarpıntım geçti sanırım:P


şule demek portakal çiçeği aşkı :)hımmmmmm güzel kokular da aşık olmak....ne mutlu sana:)

asyaselda dedi ki...

''ruhu besleyen kanallarda tıkanıklık''ne güzel özetlemişsin Şebnem:)sanırım açıldı o kanallar:)ama her an tıkanabilir tekrardan.
yani buna çok meyilliyim.
öpüyorum seni kocaman kocaman:)her soruna böyle bilgilendirici sohbet tadında cevapların için:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım Banum üzermiyim seni bak geldim bomba gibiyim:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...