11 Mart 2010 Perşembe

Yoğunum döneceğim,o güne kadar çerez niyetine Asya benden size.

Asya okulla doğduğundan bu yana hep iç içe oldu.
Şimdi de ondan ayrılırken ''okula gidiyoruz gelicez''cümlesini çok sık kurar olduk.
O da okul,ders,çocuk,öğrenci,kelimeleriyle pek bir haşırneşir oldu haliyle.
Uykudan uyanır uyanmaz günaydınnn der ve yüzümüze bakmadan masasının başına geçer
''Ben bilaz des yapayım''diye
''Anne sigim nerde ,kalemimin ucu bitmiş,bunu aç,cümleleri kurulur'' sonrasında sırasıyla
Şimdilerde ise portre çalışmalarına girişti ve ilerletti de
şu çene altındakilerde emziğiymiş pek tutturamasada ağzı yapıyor işte kendince
videoda da Asya anlatımıyla yaptığı bir portre çalışması bulunuyor iyi seyirler.
He he he ne ciddiye aldım bende anne işte altıüstü üç küçük bir büyük daire:P
video

19 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

:))) çizmiş işte daha ne olsun aa sende!!!

Ece dedi ki...

:))) zaten uzun suredır yoksun zaten mıllet bır parlıyor bı ara sonrada sırra kadem basıyorlar özlüyorum walla sanıyorum kı blogda yapayanlızım:)))))yirim be kızı yaaa o ne guzel resım yapıyor ole sanırım gelecegın en ıyı ressam larından bırısı olacak:))))
sevgılerımle

asyaselda dedi ki...

bişey demedim kız sende asyaya hiç laf ettirmiyorsun yahu:Ptamam aman bişey demedik harika çizmiş :)

asyaselda dedi ki...

yok be eceeeeem buralardayım da yoğunum tatlım benim.sende yoktun eceeeeeee diye yazmayı özledim bende:)

olsun olsun annesi olamadı o olsun:)vardır ya olamadığı şeyleri çocukları yapsın isteyenler işte ben ben onalardanım itiraf ediyorum:)
canım iyi geceler öpüyorum seni ve geldiğinde gülen kelimelerini sevgiler

elif dedi ki...

negüzel asyaya maşallah, elide pek yakışmış,kalemi negüzel tutuyor.

Tenbel kız:) dedi ki...

uuufya ne wirin:) burda olsaydida yeseydim:)resimde uzandiga varya orda baya bi kaptirmiw kendini tatli we:) dilini falan cikarmiw:)Mawallah:*:*:*

Toprak Aras dedi ki...

aferim asyama canım benim yaa,bence de muhteşem çizmiş,ellerine sağlık,kuzum benim,
öpüyorum ikinizi de

aysencifci dedi ki...

Selda'cım ben yokken geçen doğum gününü gecikmeli olarak kutluyorum. Kusura bakma. Nice sağlıklı,mutlu,huzurlu ve bol kazançlı senelerin olsun ailen,yavrun ve tüm sevdiklerinle.
Asya çok yetenekli, yeminle! Benim 3.5 yaşındaki daha daire içine nokta bile çizemiyor:)D Bravo Asya'ya. O güzel suratından öp öp öp benim için.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kocaman bi aferin Asya'ya cidden
çok güzel çizmiş annesi

Deniz dedi ki...

çok başarılı :)

asyaselda dedi ki...

canım kalemi 9 aylıktan buyana tutarsa şimdi böyle tutması normal sanırım aylardır elinde bu hatunun kalemler:)teşekkür ederim canım benim

asyaselda dedi ki...

tenbel kızımız:)o yatış zaten bi başka rahatına pek düşkündür asyacık.
yatmış ordansesleniyordu anneeee des yapıyoyummm

asyaselda dedi ki...

ya aynur muhteşem olmasa bile bana öyle geliyor karga şahin misali ne yapsa güzel muhteşem geliyor

asyaselda dedi ki...

aysencim teşeşkür edrim sus hatırlatma unutmuştum ben ya:)
asya uzuuuun zamandır kalemle uğraşıyor anca deneye yanıla deneye yanıla buldu doğru tutuş ve çizimi sonunda

NiLaY dedi ki...

Valla bayildim, bak ciddi soyluyorum ekstra bir yetenek var kalem tutma konusunda Asya'da :) Nil'e de ders aldiricam sonunda kizindan :))

asyaselda dedi ki...

baharrrr güzel değilmi:)hayalet gibi farklı bir yaratık ortaya çıkarıyor bizimki

asyaselda dedi ki...

teşekkür ederiz deniz:)deniz bu arada benim çocuklar senin mesleğe el attılar bugün televizyon reklam konumuz vardı koca bir televizyon yaptık.ve harika reklamlar ortaya çıkarıdlar videoları yollayayım sana gelecek vadeden varmı:P:P

nehircce dedi ki...

Olur muu bence çok önemli bir şey şuan yaptığı, yaşına göre.Maşalllahhhh iyi haftasonları sevgiler.

asyaselda dedi ki...

nehirce:)kızım sanırım anneye çekti:)bende aynen böyleydim genlerden geçmiş :)
ne yaparsa yapsın işte insanın hoşuna gidiyor.
canım sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...