5 Mart 2010 Cuma

Yirmvlooooopst hopsssss bakalım

Bir adım öne çık dediler çıktım
sağ baştan say dediler başladım 1.2.3.4.5.6.7.8.9...........ama bugün saymadım
Atık ne geriye dönüş yolu,nede ileriye gitmeye cesaretim yoktu
zaten güzel de değil ne yazılışı ne okunuşu
Kocaman bir yuvarlak ve ardından dar bir ünlü küfreder gibi sert sessizzzzzzzzlerle dolu
Oysa 10 basamak önce ne hoştu hem yazılışı hem okunuşu
Y'si ayrı güzel İ'si ayrı R'si ayrı M'si bir ayrı hele o bir daha tekrarlanan İ'si yokmu en tatlıları da o
söylerken dudakların nazlı nazlı büzülür cilveli cilveli küçülür kaybolurdu.
Düşündümde bugün burda bırakıyorum saymayı da okumayı da yazmayıda ,bu sayılarda yaşamayıda.
Her sayının ayrı bir güzelliği var diyorlar ama baksanıza varmı 1'imin masumluğu
21'imin tazeliği,29 u da Asya'nın hatrına sevilenler listesine alırsak .
yok
karar verdim bundan sonra yirmidokuz sayısından sonrasını sayamıyorum saymıyorum ben:P
sorun sorun hadi kaç yaşına girdin diye sayıyormuyum sayamıyor muyum
sor sor
:)
sordun mu?
söylüyorummmm yirmvloooooopsst
Neymişşşş 29 dan sonraaa yirmvlooooopssst gelirmiş:P
Ben kendimi bildim bileli hüzün insanıyım şimdi yüzümdeki çizgilere saçımdaki aklara,bitmiş enerjime ,başımı her istediğimde alıp gidemeyişlerime,artan sorumluluklarıma,çalışma hızını yarıya düşürmüş metabolizmama oturup sevinemem ki:(

57 yorum:

SevGi'nin G'si dedi ki...

canım kutlu olsun yeni yaşın. ben herkese söylüyorum sana söyliyeyim; bi kez 30 olduk mu başlıycaz her yıl bi sayı düşmeye. bi dahaki sene 29 olursun, sonraki seneye de 28. sonra 27-26 diye gider.. ruhumuz genç olsun önemli olan o. :)

Tenbel kız:) dedi ki...

wimdi anlamadim dogum gununuzmu?:) anlamamagimi turkce iyi bilmemeyime verin:P
Ama wimdide hayla 21 yawindaki kadar hatda o zamandan da guzelsiniz:) ama kiziniz size guzellikde rakip olcak haaaa :D
İyİ kİ doğdunuz:) (İ-leri kendim buyuk yazdim cok seviyosunuzda:)))

puck-robin dedi ki...

yirmiloppsttttttt dan sonra da yirmiklfkjoırdfkl geliyor, bu böyle gider.
nice nice mutlu yıllara ^.^

öykü dedi ki...

Ama o yuzundekı cızgı dedıklerın
bı ınsana bu kadar guzellık katıyorsa sevmelısın:)
sana bence cok sey katmıs..
o guzel yasın kutlu olsun:)
optum tatlı yanaklarından

ELİF..den dedi ki...

Seni hep pozitif cümleler yazardın..
Kötü birşey yoktur inşallah...

Canın da neye sıkılıyorsa.çabuk geçer inşallah...

Durupınar dedi ki...

Yirmisinde güzel bir yüz görüyorum otuzunda da güzel ve yorgun bir "anne" yüzü görüyorum canım. 'Anne'lik biraz yormuş sadece :)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

:)) ASYACIM MİMLEDİM SENÜÜ

herşeyden azıcık dedi ki...

30 da güzel sonrasıda hem iyiki doğdun Seldacım neden söylemiyeceksinki

sedaca dedi ki...

:)))) delisin yeminle
acayip güzel kıvırmışsın yazıda, aradım ulaşamadım sana...

asyaselda dedi ki...

gülcancım canım teşekkür edrim:)hımmm buda güzel fikir aslında :)o zaman ben 29 uma girdim sevdim bunu:)

asyaselda dedi ki...

evet tenbel kızım:)doğum günümdü canım türkçeyi iyi bilemiyorum deme benim bile anlamadığım cümleleri anlamışsın işte canım benim:)
sözlerin moral oldu bu güzel sözler için teşekkür edrim tatlım benim:)

asyaselda dedi ki...

he he he age ya :)sonrada yirmsjbksgfsk gelecek:)dediğin gibi bu hep böyle sürüp gidecek kırk oluncada otuskjdhfskjdhfsdhfs diyeceğim sanırım:)teşekkürler canım sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım ya çizgileri photoshopladım yav:)ondandır güzel görmen canım öyküm benim:)öpüyoeum bende seni ha asyada jaleyi:P

asyaselda dedi ki...

yokkelifim yok nerden çıkarıdın canım benim benim bunalımım 30 lu yaşlara adım atmamdan kaynaklı :)oda bundan sonra zor geçer gibi :)üzülme bişey yok yani sevgiler :)

asyaselda dedi ki...

canım pınar:)teşekkür edrim evet yorgun bir yüz yorgun bir beden tatlım ya..kısaca anne yüzümü takındım yani:P

asyaselda dedi ki...

tamam datlımk mümlediysen mümleniriz büzde:P

asyaselda dedi ki...

yav ne bileyim fundam birden bire 30 diyince içim bir tuhaf oluyor alışamadım daha zaten meelankoliye bunalıma meyilli bir ayda doğmuşum hazır ortam varken bunalaıma gireyim dedim alışır çıkarım yakında:)öptüm:

asyaselda dedi ki...

tedaaaaa canım telefon kayıptı buldum yeni daha:)çok tatlısın ya aramış kadar sevindim öpüyorum datlım benim:P

Deniz dedi ki...

maşallah senin o güzel gözlerine...
Bi de yaşı boşver, 38 olanlar var buralarda, teselli olur mu :)_

asyaselda dedi ki...

canım ya teşekkür edriz:)
ciddimisin oysa 28 gösteriyorsun:)
e moral olur olmazmı demekki seni izlemeye devam edersem 38 inde bile enerjik ,neşe dolu ve güzel kalabilirim:)Sevgiler denizim

Yelish dedi ki...

Cilgin blog arkadasim
her syei o kadar guzel , o kadar farkli bir dille anlatiyorsun ki .
Bak 30 kusur diyorum , ama seninki cok daha iyiymis.
5 gun kaldi bi basamak daha cikmama.
Butun gun Sezen Aksunun sarkisini soyledim durdum ;
Aynalar durun yalanci
Aynalar degismeyin
Biraz daha zaman verin
Bu ben degilim bu yabanci

IY KI DOGMUSSUN
NICE MUTLU SENELERR

Başak dedi ki...

selda yazıyı okudum ama söyledikleri uçup gitti.Çünkü en üstteki karelere takılmış durumdayım.o kadar masum ve güzel görünüyorsun ki,yanında olup sarılasım geldi:))

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

tuttum bu yirmvloooopst u :D
ben de sinir oluyorum kendime bu ara.niye bu yirmilerin tadını iyi cıkarmadım diye.ne çabuk geçti gitti.1 i kaldı bende ama neye yarar.ühüh ühüh.
şaka maka inşallah iyi yaşamışızdır
öpüldün

asyaselda dedi ki...

yelizcim:)o zaman sende ne diyorsunnnnn otuasjhdkjasghjskgsajg yok gerisi:P
bende tüm gün firuzeyi söyledim ağla ağla firuze ağla ......
canım teşekkür edrim güzel dileklerin için sevgiler:)

asyaselda dedi ki...

a haaaa canım ya ne kadar i.çten sevgi dolu yazmışsın ....çok sevindim içim ısındı birden bende sana sıkı sıkı sarılmak istedim.
üniversite yıllarında rüyalr görürdüm pek arkadaş olamazdım kimseyle ben .ve rüyalarımda tanıdık tanımadık bir sürü insana sımsıkı sarılırdım ...çok özlerdim birine gerçekten içten dostça sarılmayı..
bak neler hatırlattın bana:)
seviyorum seni canım benim.sevgiler

asyaselda dedi ki...

şule aynı sorular benimde kafamdaydı hep keşke keşke diye söylenip durdum özellikle üiversite yıllarımda keşke dedim keşke..
çok özlerim ben geçmişi bu bugünden zevk alamak anlamında değil ama seviyorum ve hep özlüyorum.
yazılardanda fark etmişsindir geçmişe sık sık gider gelirim.hal böyle olunca yeni gelen yaşları geçip giden yılları pek sevemiyorum ve yeni bir yaş bana hüzün veriyor özlem getiriyor.

şulecim öpüyorum seni erzincandan geçerdik her yolculuk yaptığımda oraların havasını çok özledim bilyormusun.benim yerime pencereyi açıp bir kez içine çekermisin...,
sevgiler

Mlke-Btkn dedi ki...

yettim gariii :D:D:D

anammm anamm doğum gününmüydü bacım senin yaa!!! Niye haber vermiosun, insan blogunda yazar filan 30 oluyorum diye :D:D

Canımsınn benim allah nice nice 30 seneler göstersin sana Asya'mla enişteyle beraberrr...

Çok öpüyorummm...1-2 güne kalmaz bi süpraazzz var ki blogta, haber vericem sana :D

muckkkss....

sebnem oguz dedi ki...

33 deyim ve cok mutluyum Seldacım :)
Ama 30 melankoli verir insana dogru sonra anlıyorsun korkunun ecele faydası yok :) alısıyorsun ve seviyorsun merak etme ... ama bence 30 yas bunalımı da en verimli bunalim bu arada, en olgunu en ogreteni iyi tartar bicer ve alabilirsen .... meslek nedeniyle bilirsinki ögrenmek iki tarafında cabasıyla olur...yeni yasın kutlu olsun tadını cıkar ...daha nice baharlara

asyaselda dedi ki...

deli kız nerelerdeydin:Pteşekkür edrim ama şişşt otuz yok otuz diye bir sayı yok be tatlım unuttun mu:P
ne sürprizi ya yeni bir blog daha mı açtın yoksa:)

asyaselda dedi ki...

şebnemcim canım ne güzel moral verdin öyle sen bana:)
demek en verimli bunalım.doğru aslındakaçırıyorum hayatı diyip yapamadıklarını yapmaya çalışır insan .ve tadıyla layıkıyla yapmaya:)
asyamı öp yerime senide öperiz tabi kıskanma hemen:)sevgiler

svl dedi ki...

Seldacım her yasın ayrı bi güzelliği var gercekten ,insanın yüzüne oturan farklı mimikleri var ..
Nice 30 ,40,50 ler insallah :D
Güzel haftalar

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

Aaaa, çok ayıp ettin şimdi,ben ne yapıyım,olmuş yaş 35..
Ama çok genç gösteriyorum o ayrı..

Yeni yaşın güzellikler getirsin sana, huzur sağlık,mutluluk eksik olmasın evinizden..
iyiki doğdun..
Sevgiler
Pınar

Tibet'in annesi dedi ki...

Yeni yaşın kutlu olsun ama Seldacım, laf olsun diye demiyorum, bence 30'lardan sonrası asıl güzel olan. Belki kırışıklıklar ve beyazlar ekleniyor ama insan kendini daha bir biliyor sanki, daha olgunlaşıyor. vallahi ben 40'ımı heyecanla bekliyorum :)
Bereketle, sağlıkla dolsun yeni yaşın ve tüm hayatın :)

SerpiL dedi ki...

iyiki doğdun selda iyiki doğduuum been:))ya biz hiç otuz olmiicaz merak etme.hiç menapoza girmiicez mesela.acep hakkaten o neki:)

MELİS dedi ki...

Ulusumuzun,dünyanın ve sizin "Dünya Kadınlar Günü"nü kutlar,deprem kayıplarına rahmet dilerim.

Sevgiler

Mlke-Btkn dedi ki...

sürpriz blogta ;)

Deliler Teknesi dedi ki...

Sevgili asyaselda, onca hengame arasında atlamış gitmişim doğum gününü... Gecikmeli de olsa kutluyorum... Sağlık, huzur oldukça önemi olmuyor kronometrede kaç yazdığının... Mutlu ve huzurlu nice yirmidokuzlara inşallah...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Canım benim,doğum günün kutlu olsun,iyi ki doğmuşsun iyi ki seni tanımışım:))
Benim için 20,30,40 hiç farketmez ben senin yaşını değil içini seviyorum:))Muck.

emel dedi ki...

Bu aralar herşeye geç kalıyorum, doğum gününe de geç kaldım üzgünüm.

Hayatın sana istediği herşeyi getirmesi dileğiyle,nice mutlu yıllaraaaaaaa....

kayra'lı günler dedi ki...

merhaba melikenin sitesinden gördüm sizi sayfanızı ziyaret ettim bir ana neşe erbek mi acaba dedim nekadar çok benziyorsunuz,
buarada nice mutlu yıllara, izleyeme aldık sizi :))

Toprak Aras dedi ki...

canım nice güzel yaşlara,
asyamla,mehmetle,
iyiki doğdun:)
kocaman öpüyorum seni ve asyamı

meltem dedi ki...

canım, dostum, topraaam, yıllara yüzümüz meydan okuyamasada ruhumuz meydan okusun yeter..
senin o güzel bakan gözlerin, güzel gören gönlün yaşlammanı engeller eminim ki..
seviyorum seni nice yaşlara, ama hep beraber umarım..
asyamı kokla benim için

Şenay - Doğa dedi ki...

Sen her yaşta çok güzel bir anne... bir anneanne... bir eş..bir arkadaş olacaksın...bılıyorum..

Bu yılda...her ne dılıyorsan..allah onu sana ve bu guzel aılene nasıl etsın Seldacım..

asyaselda dedi ki...

seval canım güzel dileklerin için teşekür edrim:)hepimiz sağlıklı yaşlarda sevdiklerimizle oluruz umarım:)

asyaselda dedi ki...

pınar:)e sizlerde bana moral oluyorsunuz:)demekki neymiş 30 da olsa üstüde olsa bak hala dinamik kıpır kıpır olabiliyormuşuz veeeee genç ve güzel diye..canım teşekkür edrim tekrar sevgiler

asyaselda dedi ki...

tatlı tibetimin annesi dur bir atlatayım şu bunalımı :)tadına bakacağım şu otuzun .tabi senin sözlerinde bana moral oldu hani ne yalan söyleyeyim.korkmayayım dime yok bişey :Pöpüyorum canımmm benim sevgiler

asyaselda dedi ki...

hııı anlamadım serpil o neki hakikaten ben ne dedim ki otuzmu dedim.yok canım demedim .:P

asyaselda dedi ki...

meliscim benim duyarlı blogdaşım teşekkür edrim geç oldu ama tekrar teşekkür edrim.

asyaselda dedi ki...

deliler teknesi:)olur böyle şeyler insanlar neleri unutuyorlar.geç meç senin bu güzel dileklerin yeter ..teşekkür edrim:)

asyaselda dedi ki...

bende bende seni seviyorum zuzularımın annesi banum canım:)teşşekkür edrim iyi dileklerin için.

asyaselda dedi ki...

emelcim çoook çalışıyorsun sen çoooook:)canım teşşekkür eder prensesi öperim:)yanaklarından :)

asyaselda dedi ki...

kayramın annesi hoşgeldin canım:)bak seni 30 yaş pastasıyla karşıladım :)
bir çok kişiye benzettiler ama bak bunu yeni duydum ama sevdim:)öyle güzel gören gözlerin senin ben photoshopladım azcık:P

asyaselda dedi ki...

aynurccum canım benim özlemişim sizi yahu:)teşşekkür edrim canım benim:)

asyaselda dedi ki...

meltemmmmmmmmm çooook ösledim seni bir taşındın pir taşındın be toprağımmm gel çabuk bu kadar özletme kendini:)canım benim

asyaselda dedi ki...

şenayyyyy canım benim teşekkür ederim güzel kızınla pek yok aramızda :P
öpüyorum onu ve seni..

Sagır Kedi dedi ki...

Ne kadar güzel bir insansın biliyor musun sen:))Güzelligin içtenligin yazılarına da yansıyor.Yeni yaşını kutlamakta geç kaldıysam da kutlu olsun yirmvloooopst uncu yaşın:)))) Demek benden küçükmüşsün sen eheuheuheue:))) Ruhun her yaşta genç kalmasını dilerim.

asyaselda dedi ki...

canım kedim nerelerdedsin sen canım benim:)geç kalmak ne demek:)sen gel yeter canım.senin sayfana gelip okuyorumüzüntülü sıkıntılı durumlar var üzülüyorum.bişey diyemedençekip gidiyorum.ama seni hep izliyor ve çok seviyorum.sen sen kendi güzelliğin farkındamısın acaba:)?
canım benim sen güzel bakıyorsun bana ondandır gördüklerin.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...