19 Mart 2010 Cuma

Dikkat !Aşk Aranıyor:)

Önde kumandan Miktat arkasında 3'ü kadın 1'i erkekten oluşan askeri birlik uygun adım marş merdivenlerden inip önümüze çıkan ilk kapıya omuz atıp daldık içeriye.
''Ayağa kalkın!''
''Ellerinizi başınızın üstüne koyun''dedi kumandan
Arkasında sert ve destekleyici bakışlarımızla biz.
Tek tek önümüzde sıra oldular eller başta baştan ayağa aradık
''Temiz''dedi kadın askerler
Kötü adam Hİ HO HO HAAAAAĞĞĞĞĞĞsıyla
''Bakalım çantanızda üzeriniz kadar temizmi''dedi kumandan
Didik didik aramaya koyulduk çantaları ,kitapları,defterleri
İki çanta aradıktan sonra farkettim aslında ne aradığımı bilmediğimi,söylenmediğini
''Ne arıyoruz biz yaaaa''dedim
Kumandan cevap vermedi ''yaaa''sözcüğünden hoşalnmadığını belli etmek isteyen sert kaş altı bakışlarıyla.
Ve ne aradığımız saçmalığını kulağıma 2. kadın asker fısıldadı''Aşk mektubu''
''NEEEEE! ''dedim farkına varmadığım yüksek ses tonumla ve güldüm
''Bize ne onların aşk mektuplarından''
''Olurmu''dedi kafasını arkamızdan uzatarak bizi dinleyen 3.kadın asker''Daha bu yaşta''
''Asıl bu yaşta(14)olur'' dedim
Baktılar ayıplayan bir yüz iafdesiyle suratıma
Çok mu erkendi?
Ne için erkendi?
Sadece uzaktan uzağa bir bakış için mi?
Kalbin kelebek gibi pır pır etmesi için mi?
Masumca yazılan bir iki kelime için mi?
Ne için erkendi
Aşık olmak için mi?
Saçmaydı yaptığımız özel hayatlarına girmekti ,ama emir büyük yerdendi devam ettim üstün körü bakınmaya derken bir defter sayfası arasında bir şiir buldum altında;
''Ben seni çok sevdim ama sen benim yüzüme bile bakmadın hep o hep o ondan başkasını gözün görmedi canın sağolsun........diye devam edengerisini okumadığım ufak bir not yazıyordu
Göz göze geldik kızla kızardı yanakları ,ısırdı dudaklarını
Bulduğum sayfayı olduğu yere bırakıyordum ki
3. kadın asker bana bir az önce olurmu diye bakan asker eline bir kağıt parçası almış ve kaldırmıştı yukarı
''Bu kimin defteri gelsin bakalım''diye seslenmesiyle kızın ,eline yapışıp
''Yemin ederim öğretmenim ben onu kız arkadaşıma yazdım,yemin ederim yemin ederim.......diye ağlamasına aldırmadan elindeki kağıdı kumandana verdi.
Kız olduğu yerde bin bir kelimeyle ağlamaya devam ederken içinden gerçekten sevgi dolu masum bir mektup olduğu ortaya çıktı
Onlar için suç unsuru benim için sevgi dolu bir mektuptu:)
Bulunan suç unsurları kime aitse bir bir numara ve isimleri alınıp müdür yardımcısı sorgu odasına alındı.
Çıkanın suratı beş karıştı
Niye?
En olması gereekn duyguları en masum şekliyle ifade ettikleri için.
Lise yıllarıma döndüm birden bizdede olurdu böyle aramalar.
Tamam belki gerçekten bu aramalar olmalı ama şu son zamanlarda okullara dadanan uyuşturucu,kesici alet gibi şeyler bulmak için
Onların özel hayatlarına girmek için olmamalı.
Değil mi?
Çok mu aşktan yanayım sizce:)?

20 yorum:

Deliler Teknesi dedi ki...

Sevememiş ve sevilmemiş insanların sevgiyle mücadelesi galiba... Bende olmayan başkasında da olmasın gibi bişey yani... Çok güzel anlatmışsınız tabloyu... Sevgiden yana olmayıp da nefretten yana mı olcaktınız? Doğru yoldasınız tabi ki...

sude naz'ın annesi dedi ki...

yuhh ya ben vallahi apışıp kalıyorum ne demek yaş kaç olursa olsun bu kadar masumca bişey suç unsuru teşkil edermi..bu işin deviri zamaneside olmaz olmamalı,yani eroin mi bu yasa dışı suç örgütümü..bak cinlendim..kıyamam o ağlayan kıza yasık ya masum kedicik..nasıl üzülmüştür kim bilir...sen çok iyi bir eğitimcisin demişmiydim???

SevGi'nin G'si dedi ki...

aa ben şaşırdım şimdi bu işe. bizde de aramalar oluyodu ama aranan aşk mektubu değildi ki.. dediğin gibi kesici alet vs.. aranıyordu. artık milli eğitim aşklara mı dadandı... ?

yine baştakilere gidecek laflarım ama neyse boşver burda bırakayım..

ramazan dedi ki...

Eğer yürekler taşlaşmışsa,karşı yürekteki sevgiyi göremez.
Aşk'ı bilmeyen,yaşamayandan nasıl aşk'a dair söylemler bekleyebiliriz.Olsa olsa O'na düşman olurlar.
Sevgiler.

herşeyden azıcık dedi ki...

Yuhh artık görende sağlığa zararlı bişey sanır hayret bişey ya:(( İyi o zaman kalplerini de söküp alsınlar:((

suinci dedi ki...

yorum yapmak istemiyorum bile sadece anlatım harika...

öykü dedi ki...

Bu tur baskıları yapanlar
acaba
aşk ı hıc yasamamıslar mı

yasadılarsa
nedır bu hırsları sevgısızlıklerı caba?

Zuzuların Annesi dedi ki...

Selda'cım ne denir ki?
Kraldan çok kralcı olanlara mı isyan edelim? Yoksa Aşk'ı suç sayan zihniyete mi?Size ne çocukların aşk mektuplarından!Namus mu koruyorlar akıllarınca?Yazık!Nerelere geldi Türkiye,
nerelere getirildik!
Aşk mektubu arayacaklarına o çocuklara cinsel eğitim dersi verilse ya!Bilgilendirme yapılsa bir şekilde!Üzüldüm,kızdım:(
Bir de bir şeyi merak ettim? Mektubu yazan kız öğrenci?Muhtemelen ailesine şikayet edilecek?Muhtemelen de aile kızına Çeki-düzen?verecek?!!Peki erkek öğrenciler?
Neyse çok uzattım,neyseki sen ve senin gibiler en azından ellerinden geldiği kadar bu sistemin dışında kalmaya çalışıyorlar...Sevgiler canım.

Ayten dedi ki...

oyle guzel anlatmissinki diyecek birsey bulamiyorum sadece masum sevgi dolu kiza uzuldum..sevgiler..

asyaselda dedi ki...

deliler teknesi:sevmişlerdir sevilmişlerdir belkide ama çok çabuk unutmuşa benziyorlar .
büyüdükçe gördükçe kirlenecek duyguları bari en masum hallaeri aklında kalsın:)



eylem:)canım nasılsınız?
burda suç unsuru canım :)hemde çooooook ayıp....
ne demek bir kız çocuğu yada erkek çocuğu bu yaşta aşık olurmu hiç..cık cık cık çok ayıp

asyaselda dedi ki...

gülcan:)bizdede olurdu hatırlarım ama çoğunlukla dediğin gibi sigara aramak için filan olurdu.
bu ilginçti.
tabiki onlarda arandı ama isim almaları hep mektup yüzündendi.

asyaselda dedi ki...

ramazan öğretmenim.
içinde genç insanlarda verdı hadi diğerlerini bir kenara bıraktım .onlardamı hiç aşık olmadı acaba diye düşndüm.

asyaselda dedi ki...

a aaa olurmu fundacım canım:)
yasak tabi olurmu bu yaşta aşkkkk yaşı başı neki:)bekliyorum yakında tüm duyguları alınmış yaratıklar ordusuna dönüşeceğiz

asyaselda dedi ki...

su inci burcu:)insan söyleyecek bir şey bulamıyor değil mi?

asyaselda dedi ki...

onların yaşamsına izin verilmedimi acaba diye düşünüyor insan öyle değilmi öykü.
bir kıskançlık bir despotluk bunun sonucu..

asyaselda dedi ki...

aynen öyle banu namus koruyorlar.ailelerine sanırım bir daha yaşanırsa gidecek bu durum.
ama herkes duyduğu için öğretmenlerinde en azından onlar gibi düşünenlerin tepkiside cık cık cık o kızdan hiçbeklemezdim oluyor?
neyi beklemezdin yahu diyesi geliyor insanın sanki uygunsuz vaziyette basmışlar gibi.

asyaselda dedi ki...

bende ayten nasıl bir telaş vardı yüünde anlatamam.
sevgiler

Dolunay dedi ki...

sen cok ıyı bır egıtımcısın arkadasım,yazılarını takıp eden herkes benımle hemfıkırdır zaten.bugunkı yazına gelınce ,soylenecek pek bırsey kalmamıs bana.meslegınde basarılar dılerım.öptum.

Şenay - Doğa dedi ki...

Senın yerınde olsaydım eger..
Senın gıbı davranırdım Seldacım..

Bu yaşta köreltilen bu duygular ileri de sorunlu yetişkinler ortaya çıkmasın da epey rol oynuyor bence..

O mektupta...
Aşk sözleri yerine... bela küfür olsaydı da cıkarılmıydı mudurun karsısına.. o geldı aklıma..

GüCüBe dedi ki...

Çok üzücü bir durum gerçekten, gözgöze gelmeniz geldi gözüme bir den dedim çaktırmamışlardır ama tühh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...