22 Mart 2010 Pazartesi

Gülmekten ne hale geldik:)

Çocukken abimle saçma sapan bir şeyden gülüşmeye başlardık.
Bu bir cümle ardından gülüşmeler ile bir kelimeye sonra annemin yarım saatlik gülme krizine dayanamayıp ''çabuk yataklara'' diye bağırmasıyla bir bakışa kadar inerdi.
Yorgan altından defalarca azar iştmemize rağmen
kendimizi sıkıp sıkıp puuuuuuuurrrffff diye bir püskürmeyle tekrar gülmeye başlardık.
İşte bu akşam Asya ile bir şarkıyla başlayan gülüşme
önce bir horoz taklidine
sonra horoz taklidinin sadece üürüü kelimesine
son olarakta sadece bir bakışa düşene kadar devam etti en sonunda Asyanın gülerken arkaya düşmesiyle dahada şiddetlenen gülme gözlerde yaşarmaya
ve yarım saatlik gülme sonucu yorgunluğa dönüştü.
Sadece Asyamıydı gülen:)
Keşke biride beni çekseydi karşıdan o zaman anlardınız ana kız ne hale geldiğimizi.
Çok basit bir şeyden çok fazla güldük
işte benim tarafımdan bu keyif anları, karşıyı sizin hayalinize bırakıyorum:)

34 yorum:

elif dedi ki...

çok eğlenmişsiniz asya'nın her halinden belli,çok eğlenmiş allah neşenizi bozmasın.

aysema dedi ki...

Tüm yorgunluklarınız hep böyle olsun. Yüzünüz hep gülsün. Çok tatlı maşallah.

Sevgiler...

Yelish dedi ki...

serseriler sizi
son fotoya koptum , gulmus gulmus ohhh bi nefes aliyim diye durmus resmen
cok klaaasik ve araaabesk olacak ama soylemeden gecemeyecegim;
gulen yuzunuz solmasin !
:)))

Ece dedi ki...

selammmmm seldaaaa:)))))))))
ayyy yerim ben seniiii küçük prenses hele dişlere bakın hele:)))maşallah inci tanesı:)ALLAH gülen yüzünüzü soldurmasın .amin.demek kı herkes bır defa da olsa şu gülme yüzünden anasında azar işitmiştir:)))bizde öyleydik:)ama ne apar ne eder kendimize uydururduk:)
sevgılerımle

Mlke-Btkn dedi ki...

yuh gecede 3 post girmişsin hayırdır hepsi birden çıksın mı istedin :)))

allah hep güldürsün,,

egeşüki dedi ki...

çok hoş...bizde de oluyor bazen

ramazan dedi ki...

Biz de nasibimizi aldık gülme krizinden.Allah neşenizi artırsın.Dedeş'ten sevgiler Asya'ya.

nehircce dedi ki...

Gülen yüzünüz hiç solmasın :)))) Hep gülün hemi, maşallah ona çok tatlı yineee :) sevgiler.

NiLaY dedi ki...

yerim asya'yi ben :)) masallah diyorum, ana-kiz hep boyle gulun :))

zeynep dedi ki...

son duruma çok güldümm:))

asyaselda dedi ki...

aminnnnnn Elifcim:)
çok basit bir şeydi aslında gülme sebebimiz
ama bukadar eğlenmemize sebep oldu:)
eğlendik mi?eğlendik:)
sonra gülmekten yorulup uyudu :)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler öğretmenim:)hep böyle yoruluruz inşallah:)
okuldada gülme oyunu oynarız bazen buna benzer onlarda da bulaşıcı bir hastalık gişbi olur tüm sınıf gülmekten bir hal oluruz :)
sonra yorgunluktan sus pus...

asyaselda dedi ki...

canım:)orda yoruldu durdu ve esnemeye başladı.
:)uyumayan çocuklara çözüm önerisi bunuda mı eklesek acaba:)güldür güldür uyut:)
canım klasik filan ama güzel dilek teşekkürler

asyaselda dedi ki...

canım:)orda yoruldu durdu ve esnemeye başladı.
:)uyumayan çocuklara çözüm önerisi bunuda mı eklesek acaba:)güldür güldür uyut:)
canım klasik filan ama güzel dilek teşekkürler

asyaselda dedi ki...

eceeeee:)canım günaydın :)
sanırım her kardeş yada arkadaş bu anlamsız gülme krizlerine yakalanıp yiyor paparayı bir defa:)
o anlar da okadar içten gülerdikki
özlemişim böyle gülmeyi hani:)iyi geldi:)

asyaselda dedi ki...

bilmem melikecim :)yeri geldi yazdım hiç düşünmedim günde bir post iki post yazayım diye denk geldi demekki:):):)
teşekkürler :)sabah uyandığında günaydın ü ürü üüü dedim gülümsedi gözünü açamadan :)

asyaselda dedi ki...

aaa ne güzel sizide güldürüp eğlendirebildiysek.asyadan da dedişe sevgiler:)

aysencifci dedi ki...

Kuzum benim, gülen yüzü hiç solmasın. Ne tatlı maaşallah. Günümü aydınlattı vallahi. Akşama benim için kocaman öppp, hatta o tombik yanaklarından azıcık,minicik ısır olur mu annesi hııı?

asyaselda dedi ki...

nehirce teşekkür edrim canım.sizinde yüzünüz hep gülsün:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

nilay:)teşekkürler canım umarım hep güleriz:)ilerde benle bukadar şen kahkaha güşlermi, zevk alırmı bilmem.umarım alır.

asyaselda dedi ki...

asıl komik olan o son durumdu zaten zeynep.gülüp gülüp yere yattı ve uykusu geldi:)

meltem dedi ki...

bacııım asyam varken senin fotonu napiim:P
şaka şaka ama inan şu güzelliğin maymun oluğunu görmek beni de acaip güldürdü hele aşşada gülmekten bezgin düşmüş haline koptum valla yerim ben onu
annesi gibi gülmek yalışıyor zillime hep gülün inşallah oldu mu????

asyaselda dedi ki...

olur ısırırım teyzesi:)

asyaselda dedi ki...

hıh bende en az onun kadar şirinim yahu:):):):):):):)
öpüyorum nehiri ve seni:)sevgiler toprağım

herşeyden azıcık dedi ki...

Ay kıyamam en sonunda ne hale gelmiş yirim ben o kırmızı yanakları maşallah tedime.Bizide en çok saygı duruşunda tutardı gülmek az dayak yemedik hocalardan:))

elif ada dedi ki...

O kadar güzel gülmüş ki prenses ben de burada güldüm güldüm. Herkes bana bir acayip baktı ama olsun. Ben de çocukken ne çok gülerdim. Kızkardeşim düşmüştü bir kere pek saçma bir biçimde. Tam bir gün güldüm bu duruma. Sonunda annem, acayip kızdı. Keşke kızmasaydı, öyle ağız dolusu gülerken gülebilmeli insan. Asya, hep gül birtanem

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım yaa gülmekten ne hale gelmiş :))
Allah gülücükleri eksik etmesin yüzünüzden.Ailecek hep mutlu olun gülün böyle..
Öpüyorum..

ra55 dedi ki...

Efendim, merhabalar;
GOOGLE’de birden fazla elektronik hesabım vardı. Kullanmadığım hesapları ve bu hesaplara bağlı diğer ürünleri silmek istediğim de, yanlışlıkla 13 bloğumun da bağlı bulunduğu recepaltun55@gmail hesabını silince, hesabımla birlikte tüm bloglarımda silindi. Bu geri alınamaz işlemden dolayı, arkadaşlarımın yazmış oldukları o değerli ve güzel yorumlarla birlikte zaman da silinmiş oldu.

Bloglarımla birlikte o güzel ve değerli yorumları da silindiği için, tüm blogcu arkadaşlarımdan özür dilerim.

Yeni e_mail hesabım: altunreco@gmail.com
Yeni blog adresim: http://altunrecep.blogspot.com
Desteğiniz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın.

Tibet'in annesi dedi ki...

benim de kardeşimle var öyle anılarım. annem yatağından bağırırdı uyuyun artık diye. ne çok gülerdik olur olmaz şeylere. bizim Tibet'le henüz böyle bir anımız yok ama bücür güya kitap okuyup, okudukları komikmiş gibi gülüyor bu aralar :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Allah iyiliğinizi versin emi :) İçten atılan bir kahkaha bir pirzolaya bedelmiş.Siz kilo kilo pirzolaları götürmüşsünüz maşallah :))
Allah neşenizi daim etsin inşallahhhhh.AMİİİİİİNN!! :D

dore-nilü dedi ki...

ay yerim ben seni yaa ne hale gelmiş gülmekten sevimli bızdık seniii

devince dedi ki...

gülen birilerini görmek ister istemez insanı mutlu ediyor.ne güzel.Umarım hep böyle gülersiniz

kamikaze dedi ki...

41 kere maaşşallah çook tatlı kızınız.Allah bağışlasın.

Hilal dedi ki...

çok şirin kızınız, güldükten sonra da yorgun düşmüş anlaşılan
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...