13 Mart 2010 Cumartesi

dinledim,sevdim,paylaştım:)

Dün mutfaktan açık televizyondan gelen şu sesi suyar duymaz elimde ne varsa bıraktım ve koşarak içeri girdim. Ne güzel bir ses ne güzel bir ezgi dedim ve geçekten şu zamanda anlamsız bir sürü sözden oluşan şarkılara inat ne güzel sözler böyle. Nilüfer ve akrep nalan arası bir tat aldım ben SİZ??????

müzik - dilek kavraal - yaşam belirtisi izlesene.com

Günlerdir bir ses soluk haber yok senden
OLsun ben umudu kesmeyeceğim..
Kör olası dargınlığı unutup birgün,
Döneceksin biliyorum bekleyeceğim..
Bir dilek tuttum gönlümün dalına astım,
Ortasından adın geçen bir şarkı yazdım.
Divaneyim bütün dünya duysun ne çıkar,
Nefes almak gibi sana ihtiyacım var..
Bu sefer kafamı kuma sokmayacağım,
Önemli değilmiş gibi yapmayacağım
Bekliyorum bir kapı, bir telefon sesi
bir umut, bir yaşam belirtisi..
Ah sevgilim sen hala anlamadınmı
, Dünyanin koskoca bir yalan olduğunu.
Senelerce sandıgın bir ömrün aslında
Soluğu kesen bir tek an olduğunu.. Kaçırdığın kaç vapurda ben vardım belki,
Herkes caydı sözünden bir tek ben durdum belki
. Yanacaksa canım kaçmayacağım,
Pervaneysem ateşten korkmayacağım..
Bu sefer kafamı kuma sokmayacağım,
Önemli degilmiş gibi yapmayacağım
Bekliyorum bir kapı, bir telefon sesi
Küçücük bir umut, bir yaşam belirtisi..

14 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Nalan değilde Nilüfer'e çok benzettim ben. Müthiş olmuş, şarkı çok güzel,çok da güzel okumuş.
Paylaşım için sağol Seldacım..
Sevgiler..

ramazan dedi ki...

Çok güzel.

Ece dedi ki...

günaydınnnnn:)))))ah be seldacıgım kımlerın beklentısı yokkı:)))ben burada da yasadıgım yerlerdede herkes bır beklentı ıcınde gelmeyenı veya çok uzakta olanı bekleme...
neyssee:) şarkı guzel hatta harıka...fakat ruh halım,fazla kaldırmıyor:)))cunku benım yıllardır bekledıgım suan uyuyor bana bı nefes kadar yakın:)))))))))))))))))))))))
ALLAH herkesı kavustursun bekledıgıne aminnn...ınanmasakta çogu zaman hayat da mucıze vardır:)))
sevgılerımle

devince dedi ki...

MERHABALAR.BLOGLAR ARASI GEZİNTİYE ÇIKMIŞTIM SİZE RASTLADIM.MÜZİK GÜZEL PAYLAŞIMLARDA

asyaselda dedi ki...

bencede ramazan abi benimde ilk duyduğumdan bu yana dilimde.çok güzel bir ezgi ve ses

asyaselda dedi ki...

:)merhaba eminecim:
normal söylerken nilüfere nakaratta nalana benzetmiştim ben ama neye benzerse benzesin çok zevk alıyorum dinlerken.uzun zamandır böyle zevk almamıştım bi şarkıy dinlerken.
sevgiler canım

asyaselda dedi ki...

günaydın eceeeeeeeeeeeeeeee:):):):)demek oğlun geldi doğru anladım değilmi?gözünnaydın bitanem:)öpüyorum seni canım benim

asyaselda dedi ki...

devince hoşgeldin ve sesiz sedasız onları izlemem için izleyen insanlara inat beğendiğin okumaktan zevk aldığın için izleyip yorum yaptığın için teşekkürler.sevgiler

suinci dedi ki...

bende sev-dim...sağol

asyaselda dedi ki...

bende bende bende su inci burcu:)bu arada küçük melek nasıl ondan da hberler ver bize annesi:)Sevgiler

öykü dedi ki...

İkiside:))
ıkısıde guzeldı

Ece dedi ki...

kısssss:)))))günaydın
ama bı acıklama getırem hele ben bu işe :)))oglum geldı gıttı ama benım bı nefes kadar yakınımda olan esımde :)))))) haha haha hahaha:))))))allah ıyılıgını versın çok seker çok tatlısın sen yaaa...bınlerce mucuk ederım sevgılerımle seldaaaaaaaaaa:)))))

asyaselda dedi ki...

öykü güzel değilmi:)
ben okuduğum ve dinlediğim şeyden çok hoşlandıysam isterimki herkes dinlesin herkese söz ederim ondan:)

asyaselda dedi ki...

eceee canım:)yanlış anlamışım demekki:)
eşine hala bukadar aşık insanları unutmuşum ben ya:)bir yerlerde böyle güzelbir aşk olması beni mutlu etti:)bende seni öpüyorum şeker ecemmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...