22 Mart 2010 Pazartesi

Canım böcüküm:)

Başta çekindi belki ama
korkmadı
bağırılmadı
elinden bir şey alınıp üzülmedi
bol bol öpülmeye çalışıldı
elinden tutulmaya
beraber oyun oynamaktan zevk aldı ilk defa
hiç sorun çıkmadı ben kollamak zorunda kalmadım hiç oda bacaklarım asarılıp kucağıma saklanmak zorunda .
Yani pazar günü kızım en uyumlu hatta tek uyumlu ve güler yüzlü arkadaşıyla mutlu bir hafta sonu geçirdi.
Ya biz bizde yeni dostlarımızla keyifli bir cumartesi geçirdik.
Asyaya şarkıcı olma hayallerini destekleyen bir gitar.
Bize de birbirinden güzel ve ilginç belgesel ve bizi en çok güldüren dizi(bir kadın bir erkeğin:)tüm bölümlerini armağan ettiler.
Bizmi telaştan eksik yapılmış ama çokta fena olmamış yemekler:)
İyi ki tanıdık ve keşke yakın olsaydık dedirttiler:)
Teşekkürler.

3 yorum:

Ece dedi ki...

seldaaaaaaaaaaa:)))))
minik prenses ve senin adına çok sevındım:)
boyle durumlarda ınsan altın bulsa bu kadar sevinmez dimi,çunku çocuk ınsanın herseyı o üzülünce içimiz gıdıyor walla:)
sevgılerımle

asyaselda dedi ki...

evet ece onun bu kadar güzel ve huzurlu bir gün geçirmesi beni çok mutlu etti:)

Durupınar dedi ki...

Bizim için de eğlenceli bir gündü.Duru zıplamayı öğrendi Selda teyzesinin yardımıyla :) Her şey için teşekkürler canım. Resimler çok güzel çıkmış, bana maille gönderebilir misin?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...