31 Mart 2010 Çarşamba

Bisiklet Turu

Havalar ısındı derken hafta sonu tşörtle gezerken bugün montları giydik,çıktık dışarıya. Bugünlerde yeni sürmeyi öğrendiği bisikleti ile tur atmaktan başka bir şey yapmaz oldu. Kah keyifle bisiklet sürerken gofretini yedi. Kah bozuldu bitikletim inip tamiy edelim diyip vidalarını sıktı.

Tamir işi bitince başladı yazdığı şarkıyı mırıldanmaya.

yazdığı diyorum çünkü bugünlerde yaptığı yada yapacağı herşeyi müzikli uyduruk sözlerle söylüyor.

Şarkı sözlerini japoncaya benzettim ben:)

video

22 yorum:

meltem dedi ki...

ahahhahaa hem tamirci hem türkücüüü yirim yirim yiriiimmm

asyaselda dedi ki...

aynen öyle canım:)türküc tamirci:O

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

oy yerim o caponu.çok şeker besteymiş yalnız.
not:selda bisiklet alma arefesindeyiz.böyle bişey alalım mı.kontorllu mu olsun.ayagı yetişiyo galiba asyanın buna

AyGün dedi ki...

Vaaaay şiyin kızın japoncayı çözmüş yaa:D

SMİLENA dedi ki...

çoook şeker bu kız yaaa.yalnız geleceği parlak .işsiz kalmaz...

NiLaY dedi ki...

süper çalışıyor bu prensesin aklı maşallah :)) onun tamiy edişine vuruldum ben :))

asyaselda dedi ki...

ye caponu:)kendide asya yüzüde asyalılara benziyor zaten:)
canım daha küçükleri var diğer çocukların onlar daha rahat sürüyorlar.
plastik ve küçük.
bu biraz ağır geldi.ama sonuda sürmeyi başardı biraz daha ağır bu bisiklet.eğer bilgenin boyu uzun değil ve bacaklarıda narinse diğer hafifi ve küçük bisikletleritercih edinbence başlangıç aşamasında.
ama laın çok hoşuna gidiyor kendi çabasıyla biryerlere gitmek:)

asyaselda dedi ki...

çözdü çözdü aygün:)sallaıyor bişeyler ma analamıyorum tabi:)

asyaselda dedi ki...

dimi bende onu diyorum:)
ya hamal olur bişeyler taşımayı çok seviyor .
yada tamirci:)

asyaselda dedi ki...

nilay:aklı hep başka şeylere çalışıyor.
tamir,top,yani hep erkek işi:)
tamiri sanırım callio dan öğrendi:)

nehircce dedi ki...

nenin adın nee :))) çok tatlı maşallahhh :)

GüCüBe dedi ki...

Bende istiyorum kızıma bisiklet almak :=) Çok güzel..

Deniz dedi ki...

AAaa ben biliyorum bu şarkıyı, Yaz da söylüyor:)))

asyaselda dedi ki...

hıı bide o var nehirce:)
parkta bir kız sordu senin adın ne diye ogündür dilinde gördüğüne soruyor tenin adın neee:)

asyaselda dedi ki...

deniz:)bide lalilaaaa sı var onuda biliyorsun değilmi:)

asyaselda dedi ki...

güneş gerçekten çok eğleniyor şu aralar üstünden inmiyor dün 1de çıkmış dışarıya biz 3 te geldik hala dışardaydı eve girdiremedim.
saat 7 gibi zorla evdeydik artık düşün:)

Deniz dedi ki...

bilmez miyim:)))
Top 10'de 1 numara

nohut oda dedi ki...

gerçekten bu şarkı uydurma nedir çocuklarda..bizimkide hiç sonu gelmeyen şarkılar üretiyor bu ara...
cok tatlısın kuzucuk sende..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

haha video süper nasıl da çığırtıo kız :)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Kuzuuuuuu:))))
Maşallah:))

Ali İkizkaya dedi ki...

Mutlu yıllar, sıhhatli güzel gelişmeler yılı olsun Pırasa ya. Ömrünün bu yeni yılında her günü insan olma ve öğrenme gailesiyle geçsin hep gülsün. Hiç hasta olmasın hele yalnız hiç ...
Bu bisiklet meselesi var ya benim yaralarımdan bir tanesi. Bir de kocaman hikayesi var. Hikayesine inanman için aşağıdaki linki tıkla ve gelecek sitedeki sayfanın 2. sırasındaki son resmi tıkla ve bak .. Baktıktan sonra tekrar yorum yazacağım.
Sevgiyle ...

Ali İkizkaya dedi ki...

linki unutmuşum da;
http://aliikizkaya.blogspot.com/search/label/Fotolar
Yazmaya kaptırınca hele sana ve pırasaya.
Eh ne diyeyim. Güzel pazarlar olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...