4 Şubat 2010 Perşembe

Yok artık:)

Sayın Asya Yamaçlı
Resme ilginiz ne zaman başladı?
Ben hatırlamıyorum ama 9-10 aylıktan beri elimden boya kalemleri düşmezmiş
Uyanır uyanmaz kalem defter ararmışım.
En çok kuru boyaları sevsemde suluboya çalışmalarınada bayılırmışım.
Bakın burda 22 aylıkken yaptığım suluboya çalışmam esnasında çekilmiş bir fotoğraf.
Annem ve babamı yapmışım suluboya ile
Burda ise babamı kuru boya ile ilk resmedişim:) Buda ev içerisinde açtığım ilk kişisel sergim kuru ve suluboya çalışmalarımın bir arada sergilendiği.
Annemin anlattığına göre salonda sadece iki koltuk onlara aitmiş
geri kalan kısımlar hep bana
iki köşede sandalye ve masam masa üzerinde boyalarım
kağıtlarım ,kitaplar ,oyuncaklar derken anasınıfı haline gelmiş.
sayfalarca resim çizer
heyecanla ''Anne bak seni çizdim hadi asalım''diyerek duvarları resimlerle doldururmuşum.

Sayın Yamaçlı bu güzel sohbet için teşekkür eder başarılarınızın devamını dileriz:)

Ben teşekkür ederim buyrun sergi salonuna geçelim şimdi:)

Yok artık altı üstü 4 daireden ne hayaller kurdun be ,abarttık kremasınıda kabarttık oldu:)

Tamam tamam biraz daha kurayım hayal yatacağım sergi dağınıklıklarını toplayıp:)

iyi geceler

19 yorum:

ramazan dedi ki...

:))))))))))))))))

Durupınar dedi ki...

Asya Hanım, Resim konusunda gelecek vaadediyor annesii,geleceğin ünlü ressamıyla mı tanıştık ne? :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

neden olmasın ;)

öykününannesi dedi ki...

inşallah sanatın herhangi bir dalıyla uğraşırlar bizim kızlar Seldacım.

Dolunay dedi ki...

hıcte abartmamıssın canım :) gayet hoş.

asyaselda dedi ki...

ramazan öğretmenim:D:D:Dtamam abarttım
her anne çocuğunun obua çalarak koşmasını hayal eder:)miş değil mi:)ama çok şirin kaptırmadan edemedim ki çizdiği iki çzikte olsa yine bana şirin ve olağan üstü gelirdi:)

beste dedi ki...

bravo minik ressama cok gzuel calismalari:)

asyaselda dedi ki...

öhöm öhöm e öylde diyorsan öyledir be pınarım:)ünlü ressam Asya ama ünlü olmasada olur teyzesi resssam olsun yada resimle ilgilensin
ne güzel olur du
tabi yine asya nasıl mutlu olacaksa o olsun ama zevk aldığı eğlendiği bir işi olur umarım.kendine dayatılmayan severek yaptığı bir iş..nerdeeeee umarım o yakalar bu şansı:)

asyaselda dedi ki...

hayal kurmak olmasa insanlar nasıl yepyeni yerlerde yepyeni masallarda olur değilmi bahar.
hayal kuralım ki hayallerimize ulaşmak için isteğimiz şevkimiz artsın.
anneler çocuklarıyla ilgili hep hayal kuracak sanırım ve bunu engellemek kimsenin elinde değil.
hep olamadıklarımızı isteriz çcuklarımızda ya bende ressam olmak isterdim tabi biraz daha yeteneğe sahip olsam :)olabilirdi belki .
bunlar benim hayallerim asya bu konuda ne düşünüyor şimdilik bilemiyorum:)

asyaselda dedi ki...

inşallah tuğçeciğim inşallah iş olarak olmasada mutlaka kendilerini deşarj edebilecekleri bir uğraşıları olur.senin gibi mesela:)hem işin hem hobin ne güzel fotoğraf çekmek .
oda benim için başlaı başına bir sanat ve sana ilk hayranlığım fotoğraf çektiğini duyunca olmuştu..aaa bak aklıma ne geldi ilk öyküde görmüştüm seni ve dedimki bu öykünün annesi heralde:)ama değilmiş bu başka öyküşün annesiymiş ve ilk baktığım post atlarla ilgili bir fotoydu foto kritikte gününü fotosu mu ne seçilmişti...ahhh ahh abk daha dün gibi:)
sevgili gibi söz ett,m ilk tanıdığımda üstünde ne vardı gibi bir yazı oldu bu ama neyse:)
nerden nereye sevgiler:)

asyaselda dedi ki...

dolunay:)
22 aylık bir kız için bencede gayet hoş :)4 daireyle işi hallediyor şu an:)bir büyük daiye iki çüçük daiyeee diye başlıyor bizi yapmaya:)
annelik böyle bişey işte onun yaptığı herşey sana mucize gibi geliyor oysa altı üüstü bir surat hayalete benzeyen objektif olunduğunda..
ama ben bir kargayım oda şahin:=şimdilik:)

ramazan dedi ki...

yok abarttığınızı düşünmedim,bilakis çok mutlu oldum.bir annenin güzel duygularının yanında,yavrusu için sanat çalışmaları ortamları hazırlaması çok hoşuma gitti.kutluyorum.devamını bekliyorum.sergilerinizi gezmek istiyorum.inşallah dünyanın dört köşesinde sergiler açar,kitaplar imzalar,müzik yapar,ticaret yapar,politika üretir.ne bileyim,yapar da yapar işte.yeter ki istesin.arkasında sizin gibi annesi olduktan sonra.
sevgiler.

NiLaY dedi ki...

super asyaselda bayildim :) cidden cok marifetli senin prenses :)) bendeki prenses biraz tembel galiba, 21 ayligiz ama hala karmasik cizgilerden oteye gecemedik :)) massallahhhh diyorumm gelecegin ressamina :)) sevgiler..

sude naz'ın annesi dedi ki...

Ellerine de ne yakışırmış kuzunun..geleceğin resamlarından olacak belli..gerçi sanatla uğraşsınlar da..çok isterim çok:))

Zuzuların Annesi dedi ki...

:)))Bayıldım Selda'cım...
Ah bu çocuklar varlıkları ayrı, kurdurdukları hayalleri ayrı güzel.
Eli hep kalem tutsun, ister annesi gibi güzel güzel yazsın,isterse çizsin resimler yapsın...
Öpüyorum sayın Yamaçlı'yı:)

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim ramazan abi:)
inşallah olur da olur ama en çok da mutlu olurda olur umarım:)

asyaselda dedi ki...

nilaycım teşekkür edriz..asya çok fazla kalemle haşır neşir :)eline çanta alır kitap alır okula gidiyorum diye kapıdan çıkar.anne baba öğretmen olunca çocukta böyle oluyor demekki:)senin miniğininde ellerinden öperim ben

asyaselda dedi ki...

:)eylemcim ellerine ne alsalar yakışıyor yayada aneler böyle görmek istiyor sanırım görelim istediğimiz gibi görelim inşallah ..
istedikleri gibi mutlu huzurlu olsunlarda bizde mutlu olalım:)

asyaselda dedi ki...

sevgili banu hanım asya hanımda sizi öper güzel dilekleriniz için çooook teşekkür edrmiş:)
en kısa zmanda portrenizi yapacakmış:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...