3 Şubat 2010 Çarşamba

Uzun bir yol...

Yollar.
Sonunda nereye varacağımızı bildiğimiz,ya da bilmediğimiz yollar
Yıllarca üniversiteye giderken kullandığım bu yoldan
yıllar sonra ,
kiminle?
kaç yaşında?
nasıl?
ve hangi duygularla tekrar geçeceğimi düşünmüş
ama
önümüzdeki arabada canım arkadaşımın ;
arka koltukta oturan,gözlerinin önü morarmış,elinin üzerinde serum iğne yerleri,halsiz kanser teşhisi konmuş 8 yaşında kızını hastaneye yatırmak için geçeceğimizi hiç ama hiç düşünmemiştim ki onlarda daha düne kadar iştah şurubu almaya gittikleri hastaneden buraya geleceklerini hiç düşünmemişlerdi...
Uzun bir yol var önlerinde şimdi geriye döndüklerinde birdaha asla hatırlamak istemeyecekleri bir daha asla geçmek istemeyecekleri uzunnn bir yol.
Dualarmız Dilşad ile birlikte umarım bu yolu sağlıklı ve mutlu bir şekilde tamamlayabilirler.
Bizde bu yolda onlara madi manevi destek olup yorulduklarında yaslanıp ağlayacakları omuz olacağız.
Şimdi tek derdi okulundan ayrılmak olan ve tüm kitaplarımı evde unuttum diye ağlayan küçük kıza minik hikayelerle sürpriz yapmak ilk işim Onun moralini yüksek tutmak için ailesini moralini yüksek tutmak için hep orda olacağız. Sizde dualarınızla Dilşad'a destek olun şimdilik yapacağımız tek şey bu .

17 yorum:

Deliler Teknesi dedi ki...

Minik Dilşad'ın ve ailesinin Allah yardımcısı olsun... Bilirim o lanet hastalığı... Zor ve meşeggatlidir... Ama pes etmemek gerekir... Her daim moralli olmak gerekir... Derdi veren de, dermanı gösteren de yüce Allah'tır... İnşallah doğru hastanede, doğru doktoru bulmuşsunuzdur... Dualarım Dilşad için... Allah sabır ve şifa versin...

NiLaY dedi ki...

cok gecmis olsun sevgili asyaselda, dualarim minikle.. allah sifa versin

Bahar dedi ki...

Ne demek dualarımızla herşeyimizle destek oluruz. Yeterki iyi olsun, acil şifalar diliyorum.

öykününannesi dedi ki...

seldacım, sonu mutlu biticek bu yolculuğun inanıyorum. Öykü'ye yaptığın o güzel süprüzden Dilşad'a yapsakmı biz de. Adresini versen maille, mektup yazsak ara ara. hı?

haykırış dedi ki...

Off Offf müthiş üzüldüm Rabbimden şifa diliyorum küçük Dilşad için. Cenabı Allah'ın mucize yaratarak küçük Dilşad'ın şifa bulup oyuncaklarına okuluna, arkadaşlarına ve kitaplarına kavuşması daha da en güzeli annesinin babasının kucağında oynayacağı günleri göstermesi dileğiyle ailecek dua ediyoruz.
Allahım kudretini esirgemesin küçük Dilşat'tan. Şfa vermesini dua ediyoruz.
Sevgi ve saygılar

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ah be selda dualarım sizinle olsun başka yapılabilcek birşey varmı??

Tenbel kız:) dedi ki...

oofff uzuldum:( Inwallah iyilewir Inwallah her wey yoluna girir. Allah yardimcisi olsun sizden de razi.yalniz birkamadiginiz icin.Tewekkurler

Asuman Yelen dedi ki...

İlk şoku atlattıktan sonra ebeveynin yüksek morali iyileştirmede yarıdan fazla etkili. Bu yüzden en kısa zamanda önce kendilerini inandırsınlar, moral bulsunlar, dudaklarımdan tebessümü hiç eksik etmesinler.
Allah anne babaya güç ve sabır, yavruya şifa versin.
Tabii ki dualarımızla bizler de buralarda bir sinerji oluşturabiliriz.

şule dedi ki...

seldacım çok üzüldüm,dualarımız onlarla.
Allah yardımcıları olsun.

Hayalet dedi ki...

Acil şifalar diliyorum.

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok geçmişler olsun Seldacığım. İnşallah tez zamanda sağlığına ve kitaplarına kavuşur. Dualarım onunla olacak.

Başak dedi ki...

offf selde beni yüreğimden vurdun inan.ne işi var o pis hastalığın minicik bedenlerde.Anne olduktan sonra dilimde tek dua var Allah kimseyi evladıyla sınamasın,beni de.Allah tez zamanda şifasını versin Dilşatın.Dilerim birgün bugünleri hiç yaşamamış gibi olurlar.

GüCüBe dedi ki...

Çok Üzüldüm...
Çocuklardan uzak olsun hiç olmazsa..
Dualarım dilşad ve tüm melekler için.

asyaselda dedi ki...

TEŞEKKÜRLER DİLŞAD VE AİLESİ ADINA ARKADAŞLAR.
AYRI AYRI NE TATLI ARKADAŞLARIM VAR BENİM NE DUYARLI NE İÇTEN..
DİLŞAD İYİ TEDAVİSİNE BAŞLANDI TEDAVİYE CEVAP VERİP VERMEME SÜRESİE GÖRE BELİRLENECEK HERŞEY..ONA GÜZEL DİLEKLERİNİZİ İLETECEĞİM TEK TEK...
FUNDACIM SENDE LÖSEMİLİ ÇOCUKLARLA İLGİLENİYORDUN DEĞİLMİ?BİR ŞEY OLURSA DANIŞILACAK RAHATSIZ EDERİZ...
TUĞÇE CANIM MEKTUP FİKRİ HARİKA NEDEN OLMASIN:)
MAİL ATARIM

nehircce dedi ki...

Canım çok ama çokkk geçmiş olsun.Allah yardımcıları olsun.Elimizden birşey gelirse bloğundan bir çağrı yapman yeterli..Habersizde bırakma bizi,sevgiler.

ELÇİN dedi ki...

sevgili hayatımın renkleri sayesinde bloğunuzu gördüm ve bu yazıyı okuyunca 4 ay önce yaşadıklarım aklıma geldi...
çok üzüldüm çok

izmir ve ankara da onkoloji servisinde yatan çocuk hastalar için yaptığım yardım kampanyası sırasında onlarla birebir o sıkıntıları yaşamış biri olarak sizi ve o aileyi çok iyi anlıyorum ...


http://elcininyeri.blogspot.com/2009/10/bir-kez-daha-varmisiniz-mucize.html

dualarım sizinle

Zuzuların Annesi dedi ki...

İçim acıdı:(
Zaten çok zor...Bir de çocuk?
Rabbim yardımcıları olsun inşallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...