27 Şubat 2010 Cumartesi

Cici kızın annesi günlerim,eskidendi çok eskiden

Trambolinde zıplama ve parkta tek başına tırmanma kayma geçmişi 14 aylığa dayanan Asya
Bu işlerde baya usta olmuştu artık.
Elimde çekirdeğim dışarıda sandalyelerde izliyor.
Ardından parka gidip orda da bankalara oturup o merdivenlere tırmanıp,kayıp, kayarken el sallayan cici kızı bende annesini oynuyordum ta ki bu cumartesiye kadar.
Sultanlık sona erdi:(
Asya artık trambolinde zıplayan ve takla atan diğer abilerine bakıp takla atmaya çalışıyor.
Ben ;
''Aman kızım ,canım kızım ,yavrum düzgün zıpla,ay dur kıracaksın bi tarafını nidaları atıyor''
Parkta merdivenlerle ilişiği kesip Aşağı videoda gördüğünüz şekilde kaydırağa ulaşmaya çalışırken elimi tutmasına izin vermediği için
Yukarı tırmanan kadar ''kızım dikkat et ''cümlesini her basamakta tekrarlıyorum.
Cesaretini kırmamak için ses çıkarmıyorum ama düşecek diyede ödüm kopuyor.
Yanı başında müdahale etmiyor ama her an müdahale edecek şekilde hazırolda bekliyorum:)
Bitti yani elinde çekirdeği bankta oturan cici kızın annesi günlerim.
Çocukta haklı ama değilmi 9 aydır hep aynı çık merdivenden kay aşağı.
Hayata aksiyon ilave etmeli.
video

13 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

A pek bi rahatsın Delda ama yaa...

Allah muhafaza aradan düştü düşecek diye öldüm öldüm dirildim burda,
kalp var bende, yapmayın bunu bana :D

mucks...

Durupınar dedi ki...

Ben izlerken yüreğim hop etti annesi, sen neler yaşamışsındır kimbilir :)

Şenay - Doğa dedi ki...

Benım mınık melegım masallah kızıma..cok guzelsın fotograflarda..

suinci dedi ki...

ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden,
eteklerinde bir yığın....
gerisini bir türlü getiremedimde
ilk bu dizeler aklıma geldi izleyince. bırak çocuk ne güzel zıplıyor işte kolay değil yaptığı bide çıkıp sen zıplamayı denedinmi?ben denemiştim olmadıı :P

herşeyden azıcık dedi ki...

Ben o pembe eşortmanını yerim onun benimkiler kazık kadar hala diyorum yapmayın etmeyin diye Allah korusun çok korkarım heran tetikte yaşamak bu olsa gerek:))

asyaselda dedi ki...

yok be canı bu ilk deneme görüntüsü değil.
önce bir basamak çıktı sonra iki ve buu:)bir defada ayağı söylediğin gibi aradan kaydı ama yinede elimi tutmak istemedi.
ve çıktı:)
bende tedirgindim ama oldu bi defa :D

asyaselda dedi ki...

pınarcım:)benimkide hop etti merak etme:)daha fazla ilerlemedi yani:)
bundan sonra parkta nasıl bir aksiyon arayacak beklemedeyim:D

asyaselda dedi ki...

şenay:D
çok çabuk büyüyorlar değil mi:D
banada bu kız çok tatlı geliyor:)demek sanada öyle hi hi hi

asyaselda dedi ki...

Ağır, ağır çıkacaksın bu merdivenlerden,
Eteklerinde güneş rengi bir yığın yaprak,
Ve bir zaman bakacaksın semâya ağlayarak...
Sular sarardı... yüzün perde perde solmakta,
Kızıl havâları seyret ki akşam olmakta...
Eğilmiş arza, kanar, muttasıl kanar güller;
Durur alev gibi dallarda kanlı bülbüller,
Sular mı yandı? Neden tunca benziyor mermer?
Bu bir lisân-ı hafîdir ki ruha dolmakta,
Kızıl havâları seyret ki akşam olmakta...
canım ne güzel dizeleri hatırlattın bana .

bıraktık zaten canım uzun zamandır zıplamada sorun yokta o zıplarken takla atmaya çalışıyor yanındaki büyük çocuklara bakarak:D

asyaselda dedi ki...

funda hadi ya bitmeyecek mi ben köşemden bakamayacakmıyım artık ona telaşlanmadan.:)büyüselerde ben hep tetikte mi olacağım:(

Şenay - Doğa dedi ki...

Sadece sana gelmıyor annesı.. :) bızım aıle de :) herkese gelıyor :)

Oglumuz yok kı.. besıklerı kertelım :)

bir güzel çift dedi ki...

fotoğraflar çok güzel ama...yazıda diğer yazılar gibi çok keyifli...

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim bir güzel çift:)hoşgeldin canummmm:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...