15 Şubat 2010 Pazartesi

Şişe ile yatıp şişe ile kalkıyorum

Herkes okulda su şişesini atmıyor
evde de öyle
Şimdilik sıkılmadım ama yakındır
Umarım siz sıkılmadan ben sıkılırım bu pet şişeden takı toka yapma işinden:)
Dedim Güneş '' e anlat nasıl yapıldığını da sıkılmayalım'' dedi:)
Hemen Güneş ne demek:)
bir pet şişe alıp alt kısmını kesiyor ,daha sonra bu alt kısmı çakmak ile
istediğiniz şekli veriyorsunuz
ben akriliklede olur dedim ama oje ile çok daha güzel oluyor.
Aslında anlatılacak pek bir tarafı yok plastiği vermek istediğiniz şekil kesip ısıtıyorsunuz.
Gerisi yaratıcılığınıza kalmış:)
Sevgiler

24 yorum:

GüCüBe dedi ki...

Eglenceli hale gelirse hemen sıkılmayız :) mesela bize de anlatırsan yapım aşamalarını...

Doğa dedi ki...

Maşallah Seldacım.. on parmağında on marıfet var..umarım kısa surede sıkılmazsın bızde senın el emeği göz nuru çalısmalarını keyıfle takıp ederız..

Öpüyorum senı ve kucuk melegımı..

Ece dedi ki...

SELAM NASILSIN ASYASELDA:)))BU YAZINI OKUYUNCA KENDIM GENE GELDIM AKLIMA BENDE BU KIS BOYUNCA KOZALAK TOPLADIM BOYADIM SUSLEDIM SIMLEDIM DAHA NELER NELER EV NERDEYSE KOZALAK BAHCESINE DONDU BEN SIKILDIM AMA:)SIMDIDE TEK TEK YAPTIKLARIMI SOBADA CAKTIRMADAN YAKIYORUM...BAHAR GELECEK KOZALAK KIŞ İŞİ YA ONDAN AMA SENIN YAPTIKLARIN ÇOK DAHA FARKLI ÇOK GUZELLER ATILACAK GIBI DEGILLER KESKE ELIMDEN GELSE DE YAPSAM:)HEDILE BILE OLABILIRLER YADA KAVANOZLARA SUS ŞİŞELER DAHA NELER NELER:)
SEVGILERIMLE

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

aaa ama çokda şekermiş vala du du bende denicem:))

asyaselda dedi ki...

tamamıdır güneçcim:):)

canım sıkılırım sanırım çok sürmez biraz maymun iştahlımıyım ne?
evet evet öyleyim:)
o zaman kadar ne çıkarsa işte bahtınıza artık:)canım öpüyorum çok sevgiler

asyaselda dedi ki...

iyiyim Ece:):)sen?
yok yakılmaz belki yaptıklarım ama takı toka takmada problemli biri olarak kaybedebilirim sanırım:)tani genellikle öyle olur:)
hediye ediyorum okul arkadaşlarıma genellikle sanada edeyim istersen :)
evet şekillenen bişey olduğu için yaratıcılığınıza kalmış nelerrr neler olabilir:)
öpüyorum kıbrısa sevgiler

asyaselda dedi ki...

:)funda denede bir bakayım daha ne ilginç şeyler çıkacak ortaya merak ettim bak şimdiden:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Anam daha neler çıkacak acep? Dur ben dükkandakileri atmıyayım bir vazo çiçek yapayım:))

nehircce dedi ki...

Çok iyi fikir yaa bravo sana :) içinde ki kırmızı nasıl bir malzeme nasıl yaparız ? sevgiler.

sude naz'ın annesi dedi ki...

Woowwwwwwwwwwwww diyorum hocam ahanda sustum:)))

Ece dedi ki...

BANA MI HEDIYE EDECEKSIN:) OKUMASI AYRI BIR ZEVK BOYLE DUSUNMUS OLMAN ÇOK BENI MUTLU ETTI:)BEN ARTIK TURKIYEDEYIM AMA,GIDEBILIRSEM KIBRISA SELAMINI SOYLERIM:)GERCI ABLAMLAR HALA ORADA
SEVILER...

Prima Rima dedi ki...

Haydaaaaa ...
Bana anlatılırmı bu şimdi onca iş güç arasında kalk git pet şişede su al gel bitir onu kes ısıt küpe kolye aparatı cıkart...chık chık chık olucak şeymi şimdi bu selda hanım.Bak nasıl kaşınıyor avuçlarım.

SMİLENA dedi ki...

tebrikler.harika bir atık değerlendirmesi.kola şişelerinden de çok şık gelincik oluyor.
benim de el atmam şart oldu.bunları taçlara da yapıştırabilirsiniz.çok hoş olur...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Tebrik ediyorum,saygı duyuyorum:)

asyaselda dedi ki...

fundacım senin yaratıcılığınada güveniyorum minim harika şeyler çıkar atma canım tükandaki damacanaları filanda değerlendirirsin sen:)

asyaselda dedi ki...

nehirce canım içindeki malzeme taş boncuk :)eskilkerden kalma takı toka kutusunda bulmuştum ama olmasada olur sanırım .:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım içiindeki malzeme eski takı tokakutusundan bulduğum taşlar canım ya.
eskiden kalma ama onlarda olmasa olur sanrım .yani onlar atık malzeme ürünü değil:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

deli:)güldürdün beni susma Eylemcim söylede yeni şeyler yapayım:)öpüyorum

asyaselda dedi ki...

Edeyim tabi ne deme ecem:)
profilde kıprıs:)yazzıyor ya ondan selamlar ilettim.
nerelerdesin haberleşelim:)
uyduruk takılarım ulaşsın sana:)sevgiyle

asyaselda dedi ki...

:)he he he ebrum sen neler neler yapmış hatunsun bi su şişesimi kaçacak elinden kaşınmasın avuçlar gelsin uyduruk takılar:)oleyyyy

asyaselda dedi ki...

similena taca bende düşündüüm ama uygulamaya fırsatım olmadı henüz merakla bekliyorum:)Seninkileride sevgiler

asyaselda dedi ki...

banu:):)canım bende seni seviyorum teşekkür ediyorum:)

peripatetic dedi ki...

Ben de bloga bir geri dönüşüm yazmıştım ki sizin yazınızı gördüm. Sevgiler...

nokuruncocuklari dedi ki...

ay çok şeker olmuş, harika ellerine sağlık:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...