14 Şubat 2010 Pazar

Pet şişe değerlendirme

Asya kız anneannesi ve dedesiyle Mersin'e gitti yarın dönecek.Buda giderken verdiği son pozlar.
O olmayınca o kadar boş kalıyorki ev herkes ne yapacağını şaşırıyor zaman geçmiyor.
Baba koltuğa yayılmış Fenerbahçe maçının özetlerini seyrediyor.
Selin onu maç konusunda sorduğu sorularla bunaltıyor.
Selin:Şimdi bu futbolcular gol atmak zorunda mı?
Mehmet:yooo
Selin:Atmasa da para alıyor yani?
Mehmet:Evet
Selin:Amannn atmam o zaman ne parçalıycam kendimi gol atıcam diye
Mehmet:Olur mu canım kazanırsa para alıyorlar
Selin:Oldu golleri ben atayım paraları onlar alsın atmam kenarda dolaşır dururum.
Mehmet:Olur mu onlarda hazırlıyor topu tek başınamı gol atıyorlar sanki
Sein:Öfff sıkıldım Mehmet abi kapat hadi:)
Mehmet:Bitsin kapatırım
TELEVİZYONDAN GELEN SES ''VEEE OFSAYT''
Selin:ofsayt ne:):):)
Mehmet:Amannnnn bi kıza anlatılabilecek en zor soruyu sordun.Vallahi şimdi anlatamam.
Onlar maç seyrede dursun bende yine pet şişelerden birşeyler yaptım.
Yine bir küpe ama bu defa oje ile boyadım,akrilik boya ile de güzel boyanıyor:)
Ve bir de mumluk yada kalemlik olarakta kullanılabilir.
Bunlarda pet şişe ile yapılabilecek başka örnekler. Ben kuşlara yem verilmesi için yapılan düzeneğe bayıldım çok yaratıcı.

Kaynak

7 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

çokkk güzel olmuşşş
ne yaratıcısın

sedaca dedi ki...

ben onu yerim yerim :))) yavru kanarya, nasıl da güzel olmuş, gelsin istanbul'a seda ablası maça götürsün onu :))
ofsayt konusunda hemfikirim, anlamam zaman aldı, daha doğrusu olup olmadığına bakmak gelmiyo aklıma :)

şule dedi ki...

Allah kavuştursun ciğerim

Mlke-Btkn dedi ki...

ya ya ya şa şa şa fenerbahçe çok yaşaaa :):)

batıkannndan asya'ya sevgilerle...

Deniz dedi ki...

asya maşallah ne kadar da büyüdü, gözümüzün önünde, şu fotoğraflarda baya bi çocuk görünümünde

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim canum:)sardım bişeye işte:)uğraşır dururum bi müddet:)

:)ye tedası ye:)gelince alır götürürsün ben ofsaytı anlatmış olurum o zamana ona:)


teşekkür edrim ciğerim:)
he he he zeynep ablanın sesini duydum bak şimdi bizim aşçı hatun der hep ciğerimmmmm::)

he he seranatmı yaptı bize batıcım şimdi iki fenerbahçeliye de böyle seranat yapılır işte:)

değil mi deniz büyüdü gözünüzün önünde büyüdü koca kız oldu işte boglar kapanmasa eğer bak ilk karnemiz diyeceğimiz günlerde yakındır:)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Ne kadar hoş düşünülmüş.Pet şişeden ha??Kuş için yapılana bayıldım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...