6 Şubat 2010 Cumartesi

Kızımın babaları:)

Selda şaşırdınmı bu ne biçim başlık demeyin:)
önce bir dinleyin.
Uzun zamandır bu durumu yaşadığımız için biz buna alıştık artık ama
Anlatamıyorum ona
Nasıl anlatılır bilmiyorum
''Değil'' diyorum
''Bak senin ki burda'' diyorum anlamıyor.
Her gördüğünde televizyona sarılıp,
her dinlediğinde radyoda pür dikkat kulak kabartıp,
asla değiştirmemize izin vermiyerek sevinçle
''Babam çıkmışşşş''diye bağırıyor.
Çok anlatmaya çalıştım.
''O senin baban değil yavrum ''diyor
''Senin baban bir melekti'' repliğinide ekliyorum ardından ortamı yumuşatmak için ama ikna olmuyor.
Babası da bu duruma ciddi ciddi bozulsada
''Iıhhh o benim babam ''diyor...
Asya Yusuf Güney'i babası sanıyor:)
Akşam ki diyalog
Asya:Aaaa babam çıkmış
Baba:O değil senin baban ,benim
Anne:Babana mı benzettin kızım
Asya:evet bencettim
Anne:Ama o senin baban değil yavrum senin baban bir melekti :D :D
Asya:Benim babamm oooo ı ıhhhhh
Baba: :/ :/ :/
Baba:Asyaaa o baba değil
söyle bakalım neymiş
Asya:Hayıyyy o baba değil
Baba: Ohh aferin kızıma:):):):)
Asya:OOOO MEMETTTTT:):):):)
Anne: pu haaaa haaaaaa

35 yorum:

ECE dedi ki...

ayyy çocuk haklı. çok benziyorlar.

zeynepin sesi dedi ki...

babayı düşünemiorum :)

asyaselda dedi ki...

ece:)gözlük ve sakkallar sanırım buna büyük etken:)
çocukta haklı değilmi baba bu durumdan pek hoşnut olmasada:)

asyaselda dedi ki...

anlatayım hemen:)
aaaa babam çıktı
hötttttt o senin baban değil
benim senin baban
(höt kısmı abartıydı:)
o kimmiş kızım söyle şimdi
asya durur düşünür
o baba değil o memet:)

NiLaY dedi ki...

bayiliyorum ben bu asya ya :)) babayi tanimiyorum ama o benzettiyse vardir bir bildigi kucuk cimcimenin :))

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

eğlenceli aynı zamanda da baba için kötü bi durum :)Acaba asya bu durumu ayırtedebildiğinde neler olucak:D

sude naz'ın annesi dedi ki...

heheee çok alem bu çocuklar..bizimkide bi ara tarkan'a baba diyordu..hani ucundan benzese içim yanmaz da:))) cidden ben benzettim resimlerde..kızda haklı ee babada bozulmasın bu işe bak binlerce hayranı var:P

asyaselda dedi ki...

CANIM DEDİĞİM GİBİ ŞU GÖZLÜK VE SAKAL İŞİN SIRRI:)
ben pek şikayetçi değilim aslında babası düşünsün:)

asyaselda dedi ki...

asya dediki nilaya söyle bende ona bayılıyorum:)

asyaselda dedi ki...

bilmemki ayırt edebildiğinde babası omadığı için üzülürmü dersin:)

cecilia dedi ki...

koptum ya asyacık çok şirin ama baba da ne sinir olmuşturr :)

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
ay dağıldımmmm
daha önce defalarca dedim ama tekrar diyorum süper bu kız ya! maşallah
sevgiler kankacığım öperim seni en kocamanından

asyaselda dedi ki...

kankanda seni öpecek ama sevgi nerdeeeeee :)annenleri gönderde gel artık yav:)

asyaselda dedi ki...

cecilia:)sinir olmak ne demek:)canım ne demek...
aslında bozulmak yesiz ama ne dersin:)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

soldaki eniştemiii eniştese çocuk haklı..

SİYAH KELEBEK dedi ki...

Valla aynı çocuk haklı :))) hık demiş burnundan düşmüş artis gibi goncan var kız daha ne istiyosun varsın baba desin :))) ayyy öldümmmmmmmmmmmm :)))))))))))9

asyaselda dedi ki...

evet fundacım soldaki mehmet:)sağdaki de kızımın diğer babası bu fotodada benziyor hakikaten:):):)

asyaselda dedi ki...

sende beni öldürdün ilahi güldüm ya gece gece:)siyah kelebek benim sorunum yok canım problem baba da:)
kızda memnun halinden bende:)
çok şekersin ya hala gülüyorum

herşeyden azıcık dedi ki...

Amanın tediye bak sen:)) Çok küçücük o daha babası bozulmasın:))

ramazan dedi ki...

hikaye de yorumlar da çok güzel.:):)

AYÇA dedi ki...

Çok güldürdün beni valla :) iyi ki Demir gibi alisveris merkezinde adamın pesinden koşmuyor baba diye :)) bu cocuklar çok alem ya.

bilge dedi ki...

çocukların dünyası çok farklı bir ara yıllar önce kızımda yemek yemek için haberleri beklerdi çünkü spiker dayısına benziyordu onunla hem konuşur hemde yemek yerdi haberler başlamadan kesinlikle oturtamazdık masaya dayımı bekliyorum derdi şimdi söylüyorum inanmıyor sevgi ve dostlukla...

asyaselda dedi ki...

küçük müçük fundan kızbaşkasının peşinden baba baba diye ağlıyor:):):):):):)

asyaselda dedi ki...

ramazan abi hikaye de yorumlarda komik:)çocuklar hayatımızda olmasaydı ne yapardık acaba:)
hergün bizi şaşırtan şeyler sunuyorlar bize:)


ayça:):):):)baba diye peşindn mi koştu:)
dur bunu anlatayım da baba bozulmaktan vazgeçsin artık:)


bilge haber sipikerimi dur daha ne hikayeler çıkacak bu konuyla ilgili merakla bekliyorum:)
canım bizde seni öpüyoruz sıcacık bir sevgiyle hemde:)

sermoon dedi ki...

cookkk tatliii :)))

Syhn dedi ki...

ayy yerim onu ben :)))))
e ama çok benziyorr..
uğraşmayın çocukla :)))))))))

GüCüBe dedi ki...

Başlığı görünce annaa dedim :)) Benziyor gerçektende :))

sufi dedi ki...

Vardır çocuğun bir bildiği değil mi?Esas babanın durumu beni düşündürdü.Kendini kızına ispat etme gereksinimi duyacak.Yakında durum açığa çıkar kim baba anlar inşaallah.

Durupınar dedi ki...

:)))) Eşimle gülmekten kırıldık canım, harika yaa

asyaselda dedi ki...

seyhan vazgeçtik zaten ona gerçeği anlatmaya çalışmaktan:)

pınarcım sana mesaj attım tatlım telefonuna baksana şekerrrrrR:)

güneş benziyor ama değilmi baa boşuna gönül koyuyor çocuğa:)

asyaselda dedi ki...

sufi asya dönüp babasına hadi şarkını söyle dese ne yapacak:)aslında iyi fikir sesleri dinlese onun baabsı olmadığını hemen anlayacaktır:)

asyaselda dedi ki...

senin kızışında çok tatalı sermoooon:)

svl dedi ki...

Afedersiin kızını poposundan ısırabilirmiyim :)

Çalışkan Arı dedi ki...

Ay hakkaten pu hahaaaaaaa

ELİF dedi ki...

Töbe estafirullah:)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...