24 Şubat 2010 Çarşamba

Hain patronum

Bir kaç gün önce dengesiz hava şartlarına,yurtta iki gün nöbete ,yorgunluğa dayanamayıp
Omuzlarıma oturmuş 100 kiloluk bir sumocuyu
Boğazıma yerleşmiş ve özellikle geceleri iğnelerine acı biber sürüp küçük dilime dilime batıran bir akapunkturcuyu
kürek kemiklerime koca bir kanca ve çekiç geçiren bir dağcıyı
eklem yerlerime buzdan ev yapmaya çalışan bir eskimoyu
sağ omuzumdan başlayıp boyun yolundan gözüme kadar kazı çalışmaları yapan bir arkeoloğu
ağzımda hiç bir yemeği içeri kabul etmeyen bir muhafızı
beynimin sağ lobunda koca bir kazan kaynatan bir aşçıyı
ses tellerime şu an tost işlemi yapmış bir kuaförü
Vücudumda geçici işçi statüsüyle işe aldım.
İşlerine o kadar bağlılarki nerde olursak olalım çalışmayı bırakmıyorlar
Ama ben bu aşırı bağlılıktan hoşlanmamaya başladım artık
Bu gün hastaneye gidip sözleşmelerini doktorla tek taraflı fes edicez
Direnmeye devam ederlerse antibiyotik gazı atıp şiddet kullanıcaz.
Daha da drenip greve gitmelerini sağlamak tek amacım
işi bırakıp vücudumun muhtelif yerlerinde bekleme yapmalarına izin vericem.
Tamamen işten çıkarmaya gücüm yetmez sanırım.
Olmazsa mevsimlik işçi statüsü teklif edicem.
O zamana kadar yokum anlayacağınız.
Sevgiler. Hain Patron:D

33 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Geçmiş olsun sen at onları mevsimlik olarak bile kalmasınlar kendine dikkat et sevgiler

elif ada dedi ki...

Geçmiş olsun. Ben de aynı dertten muzdaribim. Bunları işten çıkarmanın bir yolunu bulursan bana da haber verir misin?

Tenbel kız:) dedi ki...

cooook kecmiw olsun:( inan bende seninle ayni durumdayim:( venalarima(damarlarima) iyne vurdurmakdan moraldi.Allahdan yaz diyil yoksa polis damarlarimi gorubde beni iceri atar uyuwturucu kullaniyorsun diye:S

NiLaY dedi ki...

sabah sabah guldurdun valla :)) moral oldun :)) tesekkurler..

nehircce dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım,önce dedim bu kız ne alnlatıyor :))durumuna çok üzüldüm ama anlatımına bayıldım :) sevgiler.

Durupınar dedi ki...

Geçmiş olsun canım, ayrıca yzın harika olmuş :))

Deliler Teknesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Acil şifalar.

Ece dedi ki...

MERHABA:)))
CANIM YAAA...GEÇMİŞ OLSUN O KADAR İŞCİYİ SEN NE ARADA BİLMEDEN İŞE ALDIN :)))BIR HASTALIKTA ANCA BU KADAR GUZEL ANLATILIR BEN BENIMKILERI İŞTEN UZAKLASTIRMAK ÜZEREYIM:)))ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM BENIM KUCUK PRENSESİ ÖPÜYORUM
SEVGILER...

ELİF dedi ki...

Patron çabuk gel, kov işçilerini, bak bahar geldi, mevsim bitti..

zeynep dedi ki...

güzeldi güzel:)

Ballı Cimcime dedi ki...

Süpersin yaaaa, ben de bu yolu deneyeyim bari varsın hain patron olalım:)) Sevgiyle kal canım..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Geçmiş olsun canım

suinci dedi ki...

bu kadar gıcık bir durum bu kadar harika anlatılırdı.nane limon ihmal etme mseni özliycez çabuk gel.

bilge dedi ki...

çok geçmiş olsun giy savaş giysilerini grev ilan et onlara bak nasıl gidiyorlar bir daha gelemezler sevgiler...

nurşen dedi ki...

Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Canım yaaa hastalığın bile güzel senin:))
Umarım daha iyisindir...
Geçmiş olsun, acilen iyileş dön özledim:)

asyaselda dedi ki...

canım:)mevsimlik olsalar şükredicem bunlar kadroya geçmeye niyetli:)teşekkür ederim fundacım sevgiler:)

asyaselda dedi ki...

elif:ah canım el ele verip bir toplantı mı yapsak acaba:)ne dersin?

asyaselda dedi ki...

tenbel kız çok şirinsin ya:)dikkat et sende kendine tatlım benim:)

asyaselda dedi ki...

rüca edrim nilay ne demek:)bende sabahın köründe yazdım bu yazıyı kim ne yazmış derken hastayımmm demek yerine böyle yazdım okunası oldu:)

asyaselda dedi ki...

nehirce bende anlamıyoum çoğu zaman ne anlatıığımı :)geçmiş olsun dileği için teşekkür ederim sizden uzak olsun:)

asyaselda dedi ki...

canım teşekkür ederim bir türkçe öğretmeninden böyle güzel sözler duymak ne hoş:)

asyaselda dedi ki...

teşekkür ederim efendim size deliler teknesi demek tuhaf geliyor:)öpüyorum

asyaselda dedi ki...

eceeeee:)yav ne bileyim boş anıma gelmiş geleni almşım şu işsizlikte:)ama az kaldı sanırım.
sanada geçmiş olsun dikkat et kendine:)

asyaselda dedi ki...

canım elif kovdum da gitmiyorlar be kuzum:)

asyaselda dedi ki...

hi hi teşekkürler zeynep:)koca karılar anlatır ya hastalıklarını benimkide o hesap oldu:)

asyaselda dedi ki...

ballı cimcime sende mi:)ne işveren patronlarmışız biz yahu:)

asyaselda dedi ki...

bahar canım teşekkür ederim:)
su incim:ve kaynar:)
nane limon ayrılmaz parçam oldu öğğğk deme hatırlatma:)

asyaselda dedi ki...

bilge teşekkür edrim:)az kaldı gidecekler sanırım son demleri:)Sevgiler

asyaselda dedi ki...

teşekkürler nurşen sizinde kandiliniz mübarek olsun.sevgilerimle

asyaselda dedi ki...

işte döndüm burdayım banum:)o senin bana bakan güzel gözlerin olmasın beni güzel kılan:)
canım teşekkür ederim:)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

:))))))) hain patron kıs ne güsel yazmışsın ya ama çabuk iyileş geçmiş olsun.

Yelish dedi ki...

Gecmis olsun cilgin blog insani
bu arada beni tanidin mi ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...