17 Şubat 2010 Çarşamba

Bir yıl olmuş asyaselda olalı

Çok olmuş,
yok aslında çok olmamış daha dün gibi Asya için ek gıda alternatifleri aradığım günler
Ardından anne bebek siteleri,ve bloğu açmaya karar verişim daha dün gibi.
Oysa bir sene olmuş da geçiyor bile.
Yukardaki fototlar ilk yazılarda kullandığım fotolardan Asya 10 aylıkmış daha.
Sadece foto arşivi not defteriydi benim için blog
Nerden bilirdim bizi düşünen ,merak eden,arayan soran sesini duyduğumda
beni mutlu eden seslerini duymak istediğim, görmek isteyip görüştüğüm,
bundan mutluluk duyduğum,
Üzüldüğümde benle ağlayan
sevindiğimde benle gülen
Yardım dediğimde koşan ufak hediyelerle bizi şaşırtıp mutlu eden
insanlarla karşılaşacağımı.
Bizi seven bizimde sevdiğimiz arkadaşlarımız,ablalarımız,kızkardeşlerimiz olacağını
İyi ki açmışım bu bloğu
İyi ki tanımışım
İyi ki burdayım
İyi ki buralardasınız.
Asya ve biz seviyoruz hepinizi
Fotolar bir yılın kısaca özeti ve değişimi.
Gözünüzün önünde büyüdük değiştik öyle değil mi:)

41 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

Beraber yürüdükkk biz bu yollardaaa, beraber büyüttükkk biz buu minişleriii :DD

Deldaa iyi ki açmışsın bu blogu ama öncesinde iyi ki tanımışım ben seni ;)

öpüyorummm Asyamı ve seni daha nice seneleree!!!!

asyaselda dedi ki...

aynen öyle melikecim:)
senle burdan önceye dayanan bir mazimiz var.
hatırlarım ilk blog açmada yaşanan soru cevap muhabbetlerini:)
canım gerçekten iyiki açmışım bu bloğu ve bende iyiki tanımışım seni ve sen iyiki haziran annelerinden kaçıp gelmişsin nisan annelerine:)
bizde seni öpüyoruz
sevgiler

Asuman Yelen dedi ki...

Nice nice senelere...
Hep mutlu şeyler paylaşmanızı diliyorum.

Sevgilerimle...

Ece dedi ki...

NICE MUTLU SENELERE ASYAAA :)
MERHABA.
ÇOCUK NE ZAMAN BUYUYOR NASIL BUYUYOR ANLAMIYOR INSAN ,BIR BAKIYORSUN MINICIK GOZUNU ACIP KAPA KOCAMAN OLMUS:) BEN BUYUK OGLUMUN ZIBINLARINA BAKINCA VE SUAN KI HALINE BAKINCA ŞOK OLUYORUM:)18 OLACAK VE 1.86 BOYUNDA 95 KG ZIBINI YANINA KOYUYORUM AVUCU BILE GIRMIYOR ICINE :) SIMDI BENDE AYSANIN RESIMLERINE BAKTIM ALLAH BAGISLASIN ÇOK TATLI ANNESI GIBI,BLOG AVCAYIP BIR SEY INSANA YANLIZLIGINI UNUTTURUYOR SANKI EVLERINIZE GELIYORMUS GIBI OLUYORUM KAHVE ICMEYE OYSA GERCEKTE NERDEEEE BU KADAR KULTURLU INSAN WALLA BENIM CEVREMDE YOK
GENE ÇENEM DUSTU BENIM SEVGILER ALLAH AGZINIZIN TADINI BOZMASIN.AMİN.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Ne iyi olmuş:)
Nice yılların,yıllarımız olsun birlikte:))

suinci dedi ki...

yok öyle aranızda konuşmayın :P yeniyiz ama biz de sevdik sizi iyiki varsınız öpüldünüz.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

iyi ki açmışsın,katılıyorum :D

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

siz de mi kk daydınız ya.

svl dedi ki...

Asya iyiki doğmuş,senin kızın olmuş
Allah uzun seneler nasip etsin sizee hep birlikte...

NiLaY dedi ki...

tebrikler asya selda :)) daha nice güzel yıllarda güzel paylaşımlarla birlikte olmak dileğiyle.. sevgiler..

Mlke-Btkn dedi ki...

yOK şULECİM BİZ AB'deydik :D

GüCüBe dedi ki...

Blog dünyası çok şey kattı, iyiki varsınız. Nice yıllar diliyorum.

nehircce dedi ki...

İyi ki açmışsın,iyi ki yolumuz kesişmiş..Güzel paylaşımlara ve daha nice yıllara sevgiler.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ooo daha neler neler paylaşıcaz..nice yıllara
önce asya'cım sonra selda'cım öptüm sizi :D

gözde dedi ki...

Oy maşallah kızıma. Nice yaşlara hep beraber..

asyaselda dedi ki...

asuman teşekkür edrim :)bazen melankolik olsakta özümüzde hep mutlu anlar yaşarız umarım:)teşekkürler güzel dileklerin için sevgiler

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Nice mutlu yıllar diliyorum,tatlı prensese..

asyaselda dedi ki...

eceee:)her geldiğinde kapıdan gülerek giren bir hatun görüyor gibiyim:)
bize verdiğin bu güzxel enerji için teşekkür ederim.canım demek 18 maşallah o günler çabuk gelirmiki bizim içinde acaba:)

asyaselda dedi ki...

banu:):):)aminnnn beraber güzel yazılar okuyuıp okutmak dileğiyle:)öpüyorum zuzuları ve seni sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım:)öğretmenim iyiki açmışım yoksa sizle nerdeeee karşılaşacaktım:)
ha bu arada kk?
onu bilmiyorum ama ben akıllıbebeklerdeydim:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım ne demek sende aramızdasın:)öpüyorum hemşo:)

asyaselda dedi ki...

seval iyiki tatlım iyiki:)
kızım olmuş ta kızım ve bana ait bir hikaye doğmuş:)
sevgiler güzel dileklerin için teşekkürler:)

asyaselda dedi ki...

nilay seni tanıdığım için gerçekten çok mutluyum .iyiki açmışım diyorum iyiki:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

teşekkürler güneşcim:)
ha bu arada ilk yorumcum sendin biliyormusun:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim nehirce:)çok uzak belki çok yabancı gibi ama hiç öyle değilmiş gibi burdaki arkadaşlarım:)
iyiki diyeyim tekrar senin gibi iyiki burdayım burdasınız:)

asyaselda dedi ki...

baharım yağmurum öpüyorum sizi canım benim .blogger izin verdikçe burdayız:)

asyaselda dedi ki...

canım senin melekte bizim gözümüzün önünde büyüyecek öpüyorum kara kızı:)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

nice nice mutlu senelere....sevgiler...

Ece dedi ki...

SELAM:) NASILSIN SELDA
EVET GELIR O GUNLER SANA DA TABII BIRDE BAKMISSIN KI OOOOO GUNLER AYLAR YILLAR NASIL GECMIS ANLAMAMISSIN...LISEYDI UNV.DEYDI EVLENME ZAMANLARI GELMIS:)))SAGLIKLARI YERINDE OLSUN ALLAH HERKESIN ÇOCUGUNU BAGISLASIN...BURADAN DA TUM ANNELERE SESLENIYORUM ÇOCUKLARINIZA GEREKIRSE HER GUN BULGUR YEDIRIN AMA ASLA MARKETTE SATILAN O CICILI BICILI SAÇMA SAPAN YIYECEKLERI ALMAYIN HELE KI İLK 2 SENE BEN OYLE YAPTIM
SEVGILERIMLE
NOT:HEPSI GDO'LU HEPSI HASTALIKLI PARANIZLA HASTALIGI SATIN ALMAYIN...

asyaselda dedi ki...

teşekkürler rozerin in anneciği:)öpüyoruz sizide iyiki sende burdasın:)

asyaselda dedi ki...

merhaba ececiğim:)
çor çocuk 18 dedin ben yinede sana ece diyorum ama arada çok yaş farkı yok sanırım olsada önemli değil:)
karşımda 18 yaşında bir çıtır var sanıyorum her geldiğinde:)
öyle ece ya bak iki yaşına girecek asya daha dün gibi oysa hamileliğim.
ve yiyecekler konusunda haklısın en kolay çözüm evde bulundurmamak bu tür yiyeceklerden.
bende almıyorum bazen çikolata kaçamağı yapıyoruz ama oda olsun değil mi:)

nokuruncocuklari dedi ki...

nice yıllara asyaselda:) sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

kankamı ısırırım ben yaaa! hem de en hasta halime rağmen ısırırım!! :)
nice niceeeeeeee güzel senelere

Ece dedi ki...

SELAMMMM:)))
BENIM YASIM 35 OLDU:)CITIRLIGIM KALMADI YANII AMA CITIR OLMAK ICINDE 18 OLMAK GEREKMIYOR BOŞVERRR ELEGI ASMAYALIM YETER 18 LIK KIZLAR ELIMIZE SU DOKEMESIN DEMİ AMA:)))YIYECEKLERE GELINCE WALLA BIZ CIKOLATA DANINO VE BENZERI YIYECEKLERLE BUYUMEDIK KI AYDA BIR DEFA YERDIK CIKOLATA ONUN DISINDA MEYVE NE BILEYIM NORMAL YIYECEKLER ISTE SAGLIKLIYIZ ÇOK SUKUR, TABIKIDE ARADA CIKOLATA YIYECEK YADA YIYECEGIZ:)AMA ISTE 2 YASINA KADAR ASLINDA VERMEMEK LAZIM DIS SAGLIGI VE BOGAZ ILTAHAPI ICIN BEN GUNLUK SUT GUNLUK YOGURT MAYALARDIM ÇOCUKLARIMA HALADA BURADA KOYDEN ALIR MAYALARIM O SANSIM VAR KEMIKLERI DEMIR GIBI ÇOK SUKUR
SEVGILERIMLE

Tibet'in annesi dedi ki...

blog neymiş ama di mi? ben de aynı duygularla açmıştım sonra bir baktım bir sürü dostum olmuş. kalbimin çarpıntılarını birileri duymuş...
nice blog yıllarına Seldacım... iyi ki açmışsın da tanımışız seni ve Asya'yı...
öpüyorum her ikinizi de...

Doğa dedi ki...

Daha nicd nice 11'li,21'li,31'li yılllara Seldacım..

Bu blog sayesın de..senın gıbı duyarlı , akıllı , hoş bir anne ile tanıstım..

İyi ki varsın....

asyaselda dedi ki...

teşekürler nokurun çocukları sende hoşgeldin:)sevgiler..

asyaselda dedi ki...

eceeeee aramızda sadece 5 yaş var ve senin maşallah 18 yaşında bir bebeğin var:)
ne güzel hep istedim genç anne olmayı ama olmadı.
çok kıskandım bak şimdi seni :)
canım ya biliyordum zaten senin 18 olduğunu:)
canım bizde o yiyeceklerle büyümedik dediğin gibi kolayı:)karne günleri alırdık.
ama bizde şanslıyızki doğal ürünlr bulabileceği bir yerdeyim:)
sevgiler öpüyorum

asyaselda dedi ki...

aynen öyle tibetimin annesi blogda neymiş nasıl vakit ayırılır buna derken baktımiçindeyim iyiki de girmişim bu işin içine çok zevkli hale geldi nasıl olduysa .
sizin sayenizde:)

asyaselda dedi ki...

canımmmm ne tatlı sözler bunlar:)iyiki sizde varsınız iyiki güzel kızın ve fotoğrafların ve sen varsın:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

ali abi güzel dileklerin için teşekkür edrim .:)
poğaca ayaklı asya hep tazecik ve tatlı olacak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...