20 Şubat 2010 Cumartesi

Teşekkürler Güzel Şule ve Bilgesi-Asya'nın tam bağımsız halleri

Asya bir kaç gündür Mersindeydi.Çok özlemişiz ve pek bizi sallamaz desekte ki bunun nedeni:
Asya'nın kimseye aşırı bir düşkünlüğü yoktur .Anneannesinde kalır bizi aramaz bize gelir anneannesini aramaz .
Kimseden gelmem ayrılmam demez.Herkeste çok sever üstüne düşer oysa.
Sanırım sevgi arsızı oldu kimseyi kaybetme korkusu yok.Bu yüzen de tam bağımsız sanırım:)
Evde de kimle ne oynayacağını bilir ve ona göre gelir yanımıza eve gelince sadece annemle olayım bacaklarına sarılayım durumu yada baba peşinde koşayım halleri yok.
Kay kay yapacaksa evde,top oynayacaksa,ip atlayacaksa ,bisiklet sürecekse ,spor yapacaksa babayla
anne gel top oynayalım,ip atlayalım ,antrenman yapalım demez bunları sadece babasına söyler
suluboya yapacaksa,resim çizecekse,kitap okuyacak,yada evcilik oynayacaksa da bana gelir babasına demez kitap oku resim yap diye:)
Braşlaştık anlayacağınız fiziksel aktiviteler babada ,kültürel aktiviteler annede görünmez bir kuralla:)
İşte bu yüzden dedim Asya pek bizi sallamaz diye biz çok özlemiştik ama onun bizi özleyeceğine ihtimal vermemiştim.
Ama arabadan kucağıma gelir gelmez saçlarıma ,yüzüme dokundu ve
''Anne tenin saçların çot düzel olmuş''(anne senin saçların çok güzel olmuş)
''Anne sen plenses dibi olmuşsun''(sen prenses gibi olmuşsun)dedi ve öptü.
ardından baya gidip onada güzel sözler söyledi:)
Anladım ki pek vurdumduymaz görünsede anne ve babasını özlemiş.
Vurdumduymazlığı özlemediğinden değil geleceğimizi ve hep yanında olacağımızı bildiğindenmiş.
Ne uzattım lafı oysa Şule'nin güzel hediyelerinden bahsedecektim Asya gelmeden geldi hediyeleri sürprizoldu onada görünce çok sevindi tahta ipli giydirme abisini:) ben elime alıp veriyordum ki
''Anne dotunma ona yapma kısacam bak ''(anne dokunma ona yapma kızacağım bak)dedi
tamam dedim ve bıraktım :)
Ardından kendi hediyeme yöneldim içinde birbirinden güzel eğlenceli etkinlikler var çeşit çeşit keçe,dikiş,kumaşlarla yapılabilecek şirin şeyler.
Biz alelacele hemen bebeği yapmaya koyulduk.
Asya elindekini bırakıp bana yardıma geldi kalıp çıkardı kendince kesti,boyadı bebeğin suratını.
Ve ortaya bu bebek çıktı.
Onların ki kadar şirin olmadı :(çok doldurmuşum sanırım biraz etine dolgum bir hatun oldu:)
Ama eğlendik Şulecim çok çok çok teşekkür edriz inan çok sevindik ve mutlu olduk.
Güzel sözlerin içinde ayrıca teşekkür ederim.
Asya ve ben öperiz ikinizide.
Bunlar bebeğin nasıl yapılacağına dair fotğraflar.En alttada kalıbı var belki sizde yapmak istersiniz:)

6 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
çok tatlı yahu bu kızın!
bence bebekte çok güzel olmuş ne de olsa kankamın eli değmiş. :)
sevgiler

füsfüs dedi ki...

asyayı okuyunca aynı defne dedim.
biz gideriz bizi aramaz, anneanne gider onu da aramaz:)
kitap bende de var, çok güzel değil mi?

GüCüBe dedi ki...

Bez bebek harika :=)

Bizde begüm herşeyi benimle yapar ama ayak işlerini babaya , baba su getir, baba çöp at :) Bağımsız olabilmesi çok güzel..

suinci dedi ki...

asyayı nasıl bu hale getirdiniz bunun bi formülü olsa gerek,imrendim doğrusu...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

ben senin içindekileri yapacağına emindim:Dhızlı cıktın:Pçok da güzel olmuş bebek bence.
o abi giydirmeden bilgeye de aldım,ipi önden sokup arkadan çıkarıyor,kendine efelim diyor :D

begenmenze cok sevindm,öperim , pyenşeş

Toprak Aras dedi ki...

tostikcim canımm ne kadar çok post birikmiş okumadığım,
yoğunum diyorum inanmıyorsunuz bana:)
asyanıza kavuşmuşsunuz gözünüz aydın
o ne güzel iltifatlar öyle maşallah kuzuyaa,
bu arada asya kocaman olmuş annesi,
umarım bu yaz tanışabiliriz kocaman öpüyorum sizi,
haaa unutmadan haftasonu biz arzum ve birsenle biraraya geliyoruzz,sefamız olsunnn:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...