25 Şubat 2010 Perşembe

Aşktan nameler

Geldim ama hala işçilerle uzlaşma sağlayamadık.Onlar da bende direniyorduk ki bana destek sevgili arkadaşım Pınar ve Durusundan geldi.
''Kargonuz var'' dediler
''kargo beklemiyorum'' dedim.
Ve bunu, yani sürpriz kargoları çok sevdiğim için koşa koşa kargoya gittim . içinden Asya için aşağıdaki cd lerden

Bana da aşağıdaki şu harika kitap geldi.Harika diyorum çünkü okumakta olduğum kitaplar henüz bitmişti.

Hemen başlayabildim .Önce yazar hiç duymadığım bir isim olunca acabalarla baktım kitaba kapağını aralarken ama aşk bu kadar güzel öykülerle anlatılır ancak.

içinde 5 adet öykü var.Şu eski aşklara hayran olanlar varsa işte bu kitap tam sizlik.

Bir kaç cümle yazayımda haksız olmadığımı anlayın.

Güneşe ''ya doğ ya doğayım''diyen bir güzeldi o.Ona bakan ,gök kapıları açılmış da bir melek yere inmiş sanırdı.

Yuh dedim bir insana ancak bukadar güzel, sevdiğine güzel olduğunu anlatabilir. Ne kadar zarif ne kadar seviyeli ne kadar hoş.

Ya Bu

Araya bunca yılın hasreti girmişken bir gün seni görmeye dayanabilir miyim bilmem,ama her sabah seni görüyor ve yüzünden aldığı güzellik ile insan içine çıkıyor diye güneşe, eşiğini döne dolaşa senden nur çalıyor diye her akşam mehtaba bakıyorum, bilesin. "Bugün nasılsın ey kâinatın başı dönmüş yıldızı?" diyorum ona, hasbıhal ediyorum; "Ne haldedir sevgilim, hoş mudur, sofaca mıdır İstanbullar sultanı bugün?" diye tekrar soruyorum. "Hiç benim bulunduğum yerden daha kederli bir âleme doğdun mu sen; hiç aşkta altüst olmuş bencileyin bir firkatzede üzerine parladın mı?" diye sitem ediyorum bazen...

Velhasıl günlerce ve gecelerce güneşlere ve aylara durmadan ve dinlenmeden seni soruyorum, hâlâ bir haberini alamayışımı şikâyetle söylüyor, anlatıyorum.senin beni unutma ihtimalini hatırlayıp çıldırıyorum bazı günler ve bazı geceler yüzünü eskisi gibi hayal edemeyeceğimden korkup kahroluyorum.

Sonra tevbeler ediyorum. Seni unutma ihtimalini düşündüğüm için.

Diye yazıyor bu sözlerin üzerine başka da bir şey diyemeden Pınar'a ve halimi hatrımı soran tüm arkadaşlarıma teşekkür edip iyi geceler diliyorum.:)

16 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Tam da benim sevdiğim tarz. Seviyeli, sanatsal, incelikli, saygılı. Tagore' ın "Meyva Zamanı" isimli esrindeki sevgi parçalarını andırıyor.
İskender Pala "sevgi" kavramına hakettiği saygıyı gösteriyor bu eserinde anladığım kadarıyla. Hemen almayı düşünüyorum. Çok teşekkürler paylaştığınız için.
Sevgiler...

asyaselda dedi ki...

merhaba asuman:)
bende çok ama çok sevdim seviyeli,sanatsal,incelikli,saygılı ne güzel tarif etmişsin.
işte tam öyle okumanı tavsiye ederim.
söz ettiğin diğer kitabada ben bir bakayım:)
sevgiler

Asuman Yelen dedi ki...

Selda, bahsettiğim kitap ancak sahaflarda bulunabilir. İnternetten de araştırabilirsin. Tagore' un tüm eserleri gibi çok eski.
Aslinda ben Asya' nın annesine aynı yazarın "Büyüyen Ay" ını da öneririm.
Tam bir anne-evlat eseri.
İyi geceler...

asyaselda dedi ki...

hımmmm bir araştıralım bakalım:)bulurum belkide canımmm tavsiye ve öneriler için teşekkürler:)sevgiler

öykü dedi ki...

Şeker Asya m la

guzel annesını kocaman opuyorum:)

demet dedi ki...

allah kimseye vicdanını unutturmasın..en büyük mahkeme..vicdan mahkemesidir..!

sude naz'ın annesi dedi ki...

Canım kaçırmışım yahu hayıflandım şimdi kendi kendime..çokk geçmiş olsun canım benim..

asyaselda dedi ki...

biz seni öptük bile öykü:)üryamızda ama:)

asyaselda dedi ki...

demetcim canım neden böle dedin anlamadımki :(
ne vicdansızlığımı gördün yahu:D:D:D:D

asyaselda dedi ki...

yok be Eylem cim niye hayıflanıyorsun koca kadınım hasayım demeye utandım yahu:)
yine de teşekkür edrim güzel arkadaşım öpüyorum

bilge dedi ki...

güzel bir kitaba benziyor bu ara okuduğum kitabım bitmek üzere almalıyım hemen:)))paylaşımın için teşekkürler sevgi ve dostlukla..

Durupınar dedi ki...

Sen ve kızın bütün güzel şeylere layıksınız arkadaşım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Adanalı arkadaşım :)Hemen izlemeye aldım blogunu. Ne güzel bir yazıymış. Çok beğendim. Tamda hasret dolu günler yaşarken iyi geldi bu yazı. Sevgiyle kal. Adana'dan sevgiler.

asyaselda dedi ki...

Bilge :)severek okuaycağına eminim:)sevgiler.

pınar canımmmm sen de öyle tekrar teşekkür ederim sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım sende hoşgeldin:)
Adanalı olduk değil mi:)
okul iş derken.
sevgiler

SERRA dedi ki...

merhaba
bloğuma hoşgeldiniz güzel paylaşımlarda buluşmak üzere..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...