4 Ocak 2010 Pazartesi

TATİL,TATİL NE Kİ?

Tatilde biryerlere gittiğimde daha çok yorulanlardanım.
Hazırlıklar,ordan ora koşturmaca içinde geçen ve geri dönüldüğünde valizli,kirli çamaşırlı karışık bir ev.
ve dinlenilmeden tekrar işe başlama.
Yok bu defa evde yan gelip yattım, sobamı yaktım ,çıtırtısıyla uykuya daldım.
Asya ile hiç olmadığı kadar eğlendik.
Beraber 40 kadar kart hazırladık eski yaptığım kitaplar artık onun için sıradanlaşmıştı.
Kart ayrıntılarını kendi bloğunda yayınlarım bir ara.
Ev temizledik fazla ayırıntıya girmeden.
Bol acılı bir lahmacunda akşam yemeğimiz oldu.
E lahmacun yanında içilen bol acılı şalgam şişeleri çöpemi gidecekti?
Tabiki hayır onlarda hemen üç kukaya dönüştüler vazgeçilmez malzemem arkası yapışkalı kaplama kağıtlarımla,hepsi binbir surat halinde
ve devrildiler en çabuğundan.
Okulda ise tatil muhabbetleri dönüyordu.
Yapılan alışverişler,gezilen yerler,yenilen yemekler ve evde kalanların yaptığı derin ev temizlikleri.
I ıhh bu değil benim tatil dediğim.
Evdeysem sonuna kadar evin tadını çıkarırım .
Üstelik kızımda yanımdaysa üstünkörü temizliğimi yapar onunla doya doya oynarım.
sonra da
''Eee Seldacım siz ne yaptınız tatilde?''sorularına
verdiğim cevaplar onlar için ilgi çekici olmaz ve hemen sırt dönülen olarak kalırım :)
Aslında korkuyorum bu günlerde kendimden.
Çok soyutluyorum kendimi dış dünyadan ,somurtkan sıkılgan bişey oluyorum yanlarında:)
Ama napayım ortak olamıyorum önü süet arkası deri çanta,
kemeri göbek hizasına mı yoksa bele mi takalım?,
saçım bal köpüğümü olsun yoksa karamel mi?konularına:)
Şimdi kızıma gidicem öğlen arasında yaptığım Karagöz ve Hacivat kuklalarımla :)
Bakalım onlarla tanışmak hoşuna gidecek mi?
Hoşçakalın yarın akşama kadar:)
Aynı dili konuştuğum konuşabildiğim konuştuğumu anlayıp zevk alan canlarım
en kocamanından mucukladıklarım İYİ Kİ VARSINIZ YOKSA ÇATLARDIM.
Hoşçakalın:)

11 yorum:

Hilal dedi ki...

öğretmenler odasından kaçası gelir bazen insanın:)

zeynepin sesi dedi ki...

seni ve duyguyu okuyunca öle özeniorum ki!şu içimdeki bebk çıksun istiorum bi an önce,ben de oyniim onunla :)

özge dedi ki...

''Eee Seldacım siz ne yaptınız tatilde?''sorularına
verdiğim cevaplar onlar için ilgi çekici olmaz ve hemen sırt dönülen olarak kalırım :)
aynen canımmmm:)

Başak dedi ki...

seldacım valla ben de tatilde bir yere gidince daha çok yorulanlardanıp.En iyi tatil evde geçen bence de.Yine döktürmüşsün bakıyorum ellerine sağlık:)

zeynep dedi ki...

bu konu üzerine okadar uzun yazarım ki, sıkılırsan karışmam:)

biri evlenecek olur her tenefüs gelinliği, duvağı, koltuğu, evi kocası, anası danası.. biri hamile kalır, karnı bebeği doğumu telaşı kıyafeti beşiği adı..hep o konu üzerinde dönülür.bi iki kelam konuşulmuyo öğretmenler odasında oy ne dertliymişim bununla ilgili şööyle uzun bi post hazırlamalı:)

GüLCaN dedi ki...

o konular beni de çok sıkıyo be Selda'm ama napıcaksın.. iyi bişey değil toplumdan soyutlanmak. yine de çok ayrı kalma insanlardan.
tatil konusundaki düşüncelerine aynen katılıyorum canım. insan bi yere gittiğinde daha çok yoruluyor gerçekten. en güzeli evim evim güzel evim diyip sıcacık yuvanın tadını çıkarmak.. sevgiler..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ben geldim sen gidiyorsun :( Geçmiş yılın kutlu olsun canım

nehircce dedi ki...

Al benden de okadar..burdada muhabbetler aynı..İnan en iyisini yapıyorsun değerlendirmen gereken zamanın en iyisini Asyayla geçirmen en mantıklısı..sevgiler..

asyaselda dedi ki...

hah aynen işte öyle hilal:)


caım yinede çok heveslenme derim:)rahat son günlerini doya doya yaşa sonra sabahlara kadar koridorda turlayacaksın:)

canım sende mi benim gibi ayrı masaya oturanlardansın:)

bencede başak bazen gezmekte iyi geliyor ama kısa tatillerde evde olmak en mantıklısı

bende hamile oldum yada bende evlendim bende kuaföre gittim yada yeni bir çanta aldım ama sohbet konusu hep bunun etrafında dönmemeli değil mi:)
yazda odanızı okuyalım bari:)

korkuyorum dedim ya bazen gülcan cım korkuyorum kendimden..soyutlana soyutana yapayalnız kalıyorum:(

ah canım benim sen geldin mi ama erken gelmişsin:)
canım ya hoşgeldin..

bencede nehirce kafam rahat vicdanım rahat miss gibi dinlendim:)

Durupınar dedi ki...

O kadar güzel tercüman olmuşsun ki duygularıma :)
Aynı dertten muzdarip olanlar kervanına bende giriyorum maalesef!
O kadar sıkıcı geliyor ki bebek, ev, yapılan, edilen şeylerin muhabbetleri...Çok boş geliyor insana ve o anda gülmek geliyor insanın içinden konuşulan şeylerin anlamsızlığına, sırf laf kalabalığı olsun diye söylenenlere...
Elimde kitap alıp okumamı çok yadırgasalar da (ki öğretmenler odasında yapılması gereken en doğru hareket)bir süre sonra alıştılar ve onlar da zaman zaman kitap getirmeye başladılar. 4 senedir okulumda öğretmenler odasında kimsenin elinde bir kitap görmemiştim.(Ders kitabı hariç :))
Arada sırada da olsa o aptal muhabbetlere katılma zorunluluğunda kalsam da Selda biz içimizden geldiği gibi davranıyoruz boşver onları...
Aynı yaş grubundan çocukları olan annelere: "Etkinlik günü düzenleyelim, hem çocuklarımız için hem de bizim için çok eğlenceli olur". dediğimde aldığım cevap: "Ben çocukla oturup oyun oynamaktan sıkılırım, benim eğlenmem önemli" diyenler oldu. Böyle bir mantık?!?

dore-nilü dedi ki...

en güzel tatil bence yaa evde başbaşa çekirdek aile daha ne olsuunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...