3 Ocak 2010 Pazar

Okuma Tatili

Salyalarımı sümüklerimi mendilimde bıraktım
kırılmış parçalarımı toparladım kırıldıkları yerden
bir kaç kırık vardı benim olmayan ama benim yaptığım acıttılar elime
alamadım ...
Ne yani tüm tatil boyunca kırdım kırıldım mı?
Yok canım.
Dinlendim, kızım da tatil olduğunu bilir gibi izin verdi .
Gece geç olmayan saatlerde uyuyup, sabah geç olan saatlerde uyandık .
Oynadık başka hiç bir işe dokunmadan,kartlar yaptık ,kestik yapıştırdık,boyadık,okuduk.
Mesela uzun zamandır elimde olan ama aynı zamanda bir kaç farklı kitabı
okumayı sevenlerden olduğum için bitiremediğim kitaplarımı bitirdim.

''Atlantis'ten İstanbul'a''On bin yıl önce Atlantis kıtasında başlayıp Uygur ve ardından İstanbul'a kadar uzanan el yazmalarının 1500 yıllık yolculuğunu anlatıyor.

E el yazmaları değerli peşinde de bu durumda bir çok güç oluyor .Biraz fantastik biraz gerçek ortaya karışık işte

İlk 70 sayfasında olay ve fantastik güçlerin tanıtımı için sıkça açıklamalar yapılıp sıkılmama neden olsa da ilerleyen sayfa ve zamanalarda beni içine çeken ve sürükleyici bir anlatımı oldu.
Yüzüncü Ad Baldassare'nin Yolculuğu - Amin Maalouf ve Yüzüklerin Efendisi kitaplarını okuyup sevdiyseniz bu kitabı da seversiniz.
İkincisi ''Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım''
Ukala insanları sevmiyorsanız,eleştiriye açık değilseniz,sabit fikirlerinizi değiştiremiyorsanız
bu kitabı okumayın.
Çünkü okuyanlar yazar için deli diyor:)
Bir kişisel gelişim kitabı çoğu insanın ''aaa bende düşünmüştüm'' dediği
ya da ''aa bu tarafından hiç düşünmemiştim'' dediği fikirler var,
ve daha mutlu ve pozitif olmak için ufak sihirler.
Ama ne olursa olsun bu sihri sürdürmek ya da bitirmek kişinin kendi elinde
kitabı okuyup aaa ben mutluyum artık demeyi beklemeyin.
üçüncüsü ise vazgeçemediğim öyküler
Tomris Uyar'ın Yaza Yolculuğu öykü sevenler kesinlike okumadıysanız okumalısınız...

5 yorum:

sünter dedi ki...

Erdal Demirkiran´in bütün kitaplarini zevkle okudum.
Sonuncusu "sadece basbakan okusun" biraz ucuk geldi.
Ama digerleri insani cok güzel motive eden, enerji veren kitaplar bence.
Sevgiler

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

terikler sana.yarım bırakmak unutkanlığa yol açıyormus sanırım.
brainy baby için adres yolla demişsin cnm,ne zahmet etcen cnm ya,bi daha kopyala vs.çok sağol,indiremezsem yorarım seni.

herşeyden azıcık dedi ki...

Yazıya böyle başlıyorsunuz korkuyorum:)) Şu el yazmalarını anlatanı bugün alıp okuyacağım sevgiler

meltem dedi ki...

canım arkadaşım toprağımm kartını aldım öyle mutlu ettin ki beni canımsın sen yine düşündün..
ben taşındım ama doğalgaz bağlanmadığı için henüz evimde kalamıyorum ve de hiç bişey yerleştirmedik tabi ki:(
biraz göçebeyim şu sıralar ama iyiyim merak etme
asyamı ve seni öpüyorum kocaman tekrar iyi seneler

GüLCaN dedi ki...

erdal demirkıran'ın kitabını aslında merak ediyorum okumak istiyorum. ama ben de hiç hoşlanmam ukala insanlardan. zaten kitabın adını ilk gördüğümde "hadi leyyn" diyip geçmiştim. elime alıp bakmamıştım bile. ama Ebru'nun anlattıkları sayesinde yazar ilgimi çekti. şimdi sen de yazmışsın. bi tane kitabını okuyayım bakalım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...