11 Ocak 2010 Pazartesi

Mucize...

Sevinçle merhaba dediğim arkadaşım Ayşe'ye içimde bir buruklukla hoşçakal dedim biraz önce.
Ne diyeceğimi bilemedim.
Hiç de bilemem bu durumlarda.
Tıkanır kelimeler boğazıma.
Üzgündü.
Üzülmekte haklıydı.
Üzme kendini denemezdiki.
Küçük bir kız çocuğu umutları olsada ,kocaman kadındı akciğer kanserinin ilerlemiş olamasının ne demek olduğunu bilirdi.
Olmaz bişey diye kandırılamazdı ki.
Üzülme diyemedim,
olmaz bişey de.
Sadece mucizelere inanırım dedim vardır bir melek onun acı çekmemesi için biryerlerde
ve umarım o mucize gerçekleşir.
Ben inandım buna o inandımı bilmem
Üzüldüm hemde çok ama birazdan bilgisayar başından kalkıp kızıma sarılıp uyuyacağım
uyuyabileceğim.
Ya o ?
Bilemem üzülsemde onun hissettiklerini anlayamam
çünkü babamı hiç kaybetmedim ben...

13 yorum:

Doğa dedi ki...

:(((((((
Onu ben çok iyi anlıyorum Selda...
Allahım " ol " de... sen sadece " ol " dersen her sey olur...
Bu arkadasımızın babası için " ol " de...

ramazan dedi ki...

zor iş.eniştem aynı durumda.gözlerine bakmakta zorlanıyorum.acısını yüreğimde duyuyorum,çaresizce.
allah yardımcısı olsun.

GüCüBe dedi ki...

Kanser ne kadar yakınımız da artık...Tüylerim dikenleniyor duyunca içim cızz ediyor..
Bir mucize evet mucize olmalı ancak, olur inşallah..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Kadın içim boşaldı ya :( Allah'ım sen onları bizlere bağışla... Bir an düşündüm de ya babama bir şey olsa zaten hasta of kimseyi sevdiklerinden ayırmasın Allah'ım :(

zeynepin sesi dedi ki...

allah yardımcısı olsun ya,çok zor bi durum..

SerpiL dedi ki...

offffff ki of.çağın hastalığı illeti laneti.

sufi dedi ki...

"Vardır bir melek onun acı çekmemesi için biryerlerde." demişsin ya bir mucize gerçekleşir belki de, sevgilerimizle.

Başak dedi ki...

Öff...Allah bu pis hastalığı düşmanıma bile vermesin.

elif ada dedi ki...

Düşündüm de ne kadar sansliyiz. Allahim, sen sevdiklerimize saglik ver ne olur

Zuzuların Annesi dedi ki...

Çok zor...Düşünmesi bile:(
Rabbim şifasını versin inşallah...

Bu arada Selda'cım bloğumda ödülün var canım:)

Deniz dedi ki...

ben onu anlıyorum... anlayanlardanım maalesef. Ama mucize vardır, olacaktır diyorum yine de

asyaselda dedi ki...

keşke güzel dileklerinizi oda duyabilseydi..
umarım herşey düzelir dmekten başka bişey gelmiyor elimden hepinize çok teşekkürler sevgiler

GüLCaN dedi ki...

ne çok kanser hastası duyuyoruz artık. allah yardımcı olsun Ayşe'ye de babasına da. çok zor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...