20 Ocak 2010 Çarşamba

Dit pit...

tık tık
tık
Uff kim o?
Sennn,sen nerden çıktın şimdi?
Nereden buldun beni?
...
Öğrencilerimden mi yoksa ?Kahretsin.
Duymuştum onların aralarında dolaştığını ama...
Bak canım çok şaşırdım ama şaşırmamı sakın sevinme olarak alma hoşgeldin diyemiyeceğim,
ki çocuklğumda da sen başıma büyük derttin.
Annemde seni sevmezdi ,bu yüzden banyo tastı ile az vurmadı kafama kafama her bize geldiğinde ,
''yine mi getirdin onu'' diye bilirsin.
Bu yüzden en uzun misafirliğin 3 gün sürerdi.
Şimdi yıllar sonra tekrar ben geldim diyorsun.
Kusura bakma ama koca kadınım ''O geldi'' diye nasıl söylerim?
Hem kimse de seni göreceğine sevinmez bilesin.
En iyisi sen çoluğunu çocuğunu sırtından indirmeden kimseler seni görmeden toparlanda git.
Ne sen beni gördün ne de ben seni.
Şişşt yapma sırnaşma kaşındırma huylandırma beni
Hadi canım hadiiii kışt,hoşt,pit pit git hadi
Bir daha da saçımda görmeyeyim seni...

12 yorum:

sude naz'ın annesi dedi ki...

hey bitli bacııı:)))ilahi seldacım okurken tühh dedim vah dedim,itiraf da edeyim güldüm yazım şekline:))ne zor yahu öğretmenlik her dert var sizde..öperim

GüLCaN dedi ki...

aaa inanmıyorummm.. bit mi kaptın?.. ilkokul çağlarında bitlenmeyen yoktur heralde. benim de başımdan geçti tabi :) dediğin gibi hem de kafama banyo tası ya da tarak yiye yiye.. :)
geçmiş olsun valla ne diyim. Asya'ya da bulaştı mı?

ramazan dedi ki...

evet bu sosyete biti dedikleri şeylerle biz de az uğraşmadık.hem çocuklarımız da hem de öğrencilerimizde.
ilginç olan bazı ailelerin,çocuğunuzun başında bit var dendiği zaman kıyamet kopamaları.oysa bu bulaşıcı birşey.hoplamak yerine tedavisini aramalı değil mi.geçmiş olsun.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ay ciddimisin :))
banada çok gelirdi küçükken şimdi düşünemiyorum bile. hele saçlarda azalıyor git gide nasılda anında belli olur bende :) ay adını ağzıma alıp çağırmıyım :D
çabucak giderler umarım :))

herşeyden azıcık dedi ki...

Temiz insanlara daha çabuk gelirmiş :))) Dıt pıt falan ilk başta anlamadım ama eğer öğrencilerde varsa sana da gelmesi gayet doğal ufak kare şeklinde şefaf aynı şapa benziyen bir şey vardı giysinin cebinde falan taşıyınca gelmiyormuş diyorlar bilmiyorum ne kadar doğru ama bir dene istersen.

Deniz dedi ki...

Kwell gelsin hoş gelsin o zaman:)

öykününannesi dedi ki...

hahaaaay seldaaaa :)))
gazyağı sür gazyağııı :)))
canım neyseki eskisi gibi dert diil artık. bi şampuanla kurtuluyosun :)

Durupınar dedi ki...

:)) Öğrenciliğimizde mutlaka karşılaştığımız, öğretmenliğimizde de karşılaşmaya devam ettiğimiz yaratıklar :)))

asyaselda dedi ki...

söyle canım:)
aslnda tam karşılaşamasakta kendisiyle sanırım buralardalar:)ama halledicez kısa zamanda

inan gülcanım inan babamada çok gelirdi biz küçükken çor çocuğun içinde her an herşey olabilir yani:)
sanırım her kız çocuğu banyoda yedi kafasına bişeyler:)sanki biz bu durumdan çok memnunmuşuz gibi:)

aynen öğretmenim ;bende konuştuğumda kızılca kıamet kopar pislikle alakalı değil diyorum anlamıyorlar bulaşıcı bir şey çözüm aramak en mantıklısı utanmaktan sa..

bahar bu tarz durumlar genelde olur fazla haşırneşir mesektaşlarımda:)
lafı bile edilince kaşınırım bende :)

fundam dediğini hiç duymadım :)ilginç...temizlere mi gelirmiş bit ..tabi tabi bende öyle duymuştum:):):)
ya bulaşıcı bu ya engel olamıyorsun.

ley ley kwelimi ley :)deniz ilahi:)güldürdün beni


hı hı hı :)gaz yağı onuda küçükken denedik laf aramızda:)böcek ilacı sıktım şimdide:):):):):):):)

ay yaratık deme pınar:)daha korkutucu oluyor:)
hala istiyormusun tatilde görüşmeyi:)

dore-nilü dedi ki...

cnm ya öğretmenliğin zor yanlarından biride bu geçmiş olsun mu desemn illet bişi şu bit ilkokuldaykn bende vardı montlardan geçerdi bütün sınıfa yayılırdı annem bi kere gaz yağı mı ne sürmüştü bütün kafama hatırlıyorum geçmişti :) biranönce kurtulman dileğiyle

Mlke-Btkn dedi ki...

Saçlar kırt kırttt...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

başlığı görüyorum da vakitsizlikten gelemiyordum.dıt pıt ın bit oldugu aklıma gelmezdi.
tuh vah
asyaya gecmese bari
kolay gelsn
kışkış bitler kışkış :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...