10 Ocak 2010 Pazar

Deliymişim...

Tatlı
Sert
Yumuşak...
Hangisi dediğinde ben sert yönünü hiç görmemiş görmek istememiş,
yıllardır yumuşak ve tatlı halinle seni sevmiştim.
Üniversitede de böyleydin ,
sıcacık bir battaniyeye sarıldığım o gün de ,
yemek sonrası sigara içtiğimiz sahilde de,
otobüs terminalinde el sallarkende hüzünle,
hep yanımdaydın en tatlı halinle.
Ama geçen gün çok sert yaptın bana.
Aslında yüzüne bile bakmamam gerekirken,
bu sert halin çok hoşuma gitti.
Deli miyim neyim dedim ben,
sert severim dediklerinde gülen ben,
anladım ki o zamanlar deliymişim ben.
Yıllardır kahveyi şekerli su gibi içimişim ben,
asıl kahve sade şekersiz sert olanmış.
Kahve kokusunu ,tadını yeni aldım 29'umdan sonra ben.
Artık ''Nasıl alırsınız kahvenizi?''dediklerinde sözüm:
''Sade lütfen :):):):)

18 yorum:

zeynep dedi ki...

hiç denemedim açıkçası denemekten biraz çekiniyorum, öyle çokk sert olmazmı? ama şimdi sen böyle yazdıktan sonra acaba diyorum acaba denesem mi:)

* YeLiZ * dedi ki...

bende pek sekerli severim ama sert kahvede denemek isterim acikcasi ! :)

* YeLiZ * dedi ki...

ha bi de sutlu dene , nefis oluyorr hehe

Doğa dedi ki...

Ne türk kahvesi içebildim... keyifle..nede sade nescafe...

Kahve ile aram olmadı..bitki çaylarımla olduğu kadar.. onun için.. sana afiyet olsun..bir tane de benim için iç Seldacım..

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ayy hayatta içemeeemmm.Zehir gibi bişey ayol sade kahve :))

ELİF dedi ki...

Delisin gerçekten:))bunca yıl nasıl denemezsin:))

elif ada dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Ne kadar sert ve koyu, o kadar iyi bence. Ama gene de fazla icmemek lazim. Sonra carpinti yapiyor

ramazan dedi ki...

hayat çok bilinmeyenli bir denklem gibi,çöz çöz bitmez.sertlik ise zaman zaman kaçınılmaz.sevdiklerimizi kırmak pahasına bundan vazgeçemiyoruz.bu gerçekliği de kabul etmek gerekiyor.bir günümüz diğerini tutmuyor ki.gelişmeler bizi alıp götürüyor.sevenler afeder.

meltem dedi ki...

aaaa çayı şekersiz içerim ama kahveyi belli belirsiz çok ama çok az şekerli içerim ama annem şekersiz yaptığında onu da seve seve içerim :)

fotograf penceresinden dedi ki...

çok beğendim yazıyı :)

GüCüBe dedi ki...

:) Orta en iyisidir...

asyaselda dedi ki...

zeynep rejimle denemeye başlamıştım aslında alıştım da ve gerçekten şimdi diyorum kahve buymuş diye:)

dene yelizcim bence damagında kahve tadi öyle daha bir başka kalıyor:)

sütlüde vazgeçilmezimdi :)

canımmmm kahve içülmezmü delümüsün sen:):):)

böğğğğk dimi ama yok farem güzel dene bir ara nescafe:)

mımmmmm denedim elif gerçekten deliymişim deli:)

çarpana kadar böyle devam edeceğim:)sevgiler tabi fazla herşey zaarar değil mi:)

ramazan abim :):)

canım gel sana şekerli sade orta ne istersen yapayım ben:)

bende senin şu fotona bayılıyorum alakasız oldu ama söyleyeyim dedim:)

herşeyin kararı diyorsun güneş:):)sevgiler

asyaselda dedi ki...

zeynep rejimle denemeye başlamıştım aslında alıştım da ve gerçekten şimdi diyorum kahve buymuş diye:)

dene yelizcim bence damagında kahve tadi öyle daha bir başka kalıyor:)

sütlüde vazgeçilmezimdi :)

canımmmm kahve içülmezmü delümüsün sen:):):)

böğğğğk dimi ama yok farem güzel dene bir ara nescafe:)

mımmmmm denedim elif gerçekten deliymişim deli:)

çarpana kadar böyle devam edeceğim:)sevgiler tabi fazla herşey zaarar değil mi:)

ramazan abim :):)

canım gel sana şekerli sade orta ne istersen yapayım ben:)

bende senin şu fotona bayılıyorum alakasız oldu ama söyleyeyim dedim:)

herşeyin kararı diyorsun güneş:):)sevgiler

SMİLENA dedi ki...

bende yıllardır sade içiyorum.hatta çayıda şekersiz.budur ....

asyaselda dedi ki...

BUDURMUŞ:)SİMİLENA :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

yani isveç diyeti mi yaptın , yazık ya :)
ben orta severim ama deneyeceğim sadeyi . bu ara ben de sade seviyorum çoğu şeyi , eskiden mayonezsiz düşünemediğim pizzayı sade yedim gecen gun mantarın tadını ayrı peynirin tadını ayrı aldım , sahi diyettemiydin ,zuhahah,yasasın kötülük :D

asyaselda dedi ki...

yok şule:)ben bir haftadan çok diyet yapamam ki:)en son o patatesli yumurtada koptuk biz:)

GüLCaN dedi ki...

hadi canım... gerçekten mi?.. yani ben de şekerli içerim de.. alışınca insan şekerliye, sadesi çok acı ve içilmezmiş gibi geliyo. ben nasıl içiyolar diye şaşıyorum bile bazen. ama insanın tercihleri değişebiliyomuş demek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...