23 Ocak 2010 Cumartesi

Ana kız gereksiz işler müdüresi...

Anneden çocuğa neler geneler yoluyla geçer
Saç?
Kaş?
Göz rengi?
Burun şekli?
Evet Asyaya da bunlar geçti ama anneden değil babadan. Tam da üzülürken kızım bana hiç benzemiyor diye
Farkettimki aslında bana çok benziyor
Oda olması gerekeni olması gerektiği gibi kullanmıyor ve düşünmüyor
Objeleri kullanılması gerektiği şekilde kullanmıyor
Örneğin ;
Kulelerini üst üste dizmek yerine ki kuleler bu işe yarıyor onları tren yapıyor,
Bardak yapıyor,şapka yapıyor,bul karıyı al parayı oyunu vardır torbacıların
yapığı:)işte o oyunu bu kulelerin altına saklayıp oynuyor:)
Fincanlarını her kız evladının yaptığı gibi çay doldurup içmek yerine ise ,
kulelerin görevini onlara veriyor ve üst üste onlarla kule yapıyor .
Sehpaları araba ,
ayakkabılarını tabak
:):):):):):):):):)
Aklıma gelenler bunlar:)

EEEE annesi saç kurutma makinası istemeyen ,saçlarını havlu ile
kurulatmayan kızının kafasına iç çamaşırını geçirir havlu yerine kullanırsa
çocuğun da bunları yapması normal dediğinizi işitir gibiyim:)

Ha birde şu aşağıdakiler var insanlar bunları su,kola ,soda ,meyve suyu dolurup içmek için kullanıyorlar

Ben ise toka ve küpe yaptım ki fenada olmadı hani...

''Bilim Çocuk'' un geçen ayki sayısında gördüğümden buyana aklımdaydı plastik şişelerle böyle bir deneme yapmak .

Kesip ısıtıp şekil verdim ve ortaya bu çok da fena olmayan ciciler çıktı.

Daha bir çok çalışma yapılabiliyor bu plastik şişelerle .

Abajur,kase,küpe ,kolye ve hayal gücünüze kalmış bir çok şey .

Yeni şeyler denediğimde yine eklerim.

Bunlar karne günü oyalanmak için yaptıklarım .

Ha bu arada karne tam bir fiyaskoydu çoğu okul karne veremedi bizde bizim

evden çıkardık karneleri nasıl diye sormayın:)uzun hikaye okulda açılamayan

sistemi evden güç bela açıp burdan çıkardık tüm karneleri . Karnesi kötü gelen

tanıdık çocuklarınız varsa uygun fiyata korsan karne üretebilirim:)

mankenler toka:melankolia sln

küpe selda:)

evden eve tatildeyim en kısa zamanda döneceğim:)beni ,bizi özleyin:):):)

18 yorum:

GüLCaN dedi ki...

harika olmuş o toka bayıldım yahu. bu arada o küplerden bizde de var ama hiç tren falan yapmak klımıza gelmemiş demek biz üstüste diziyoduk sadece :) ana kız yaratıcısınız. bravo valla :)

puck-robin dedi ki...

aaa meğer o şişelerden ne güzel şeyler çıkıyormuş bravo vallahi.

herşeyden azıcık dedi ki...

Orta 2 ya da 7. sınıf karnesi varsa bir adet biz alalım malüm 1 den 5 e kadar bilumum not var karnemizde:))Ayrıca toka ve küpe şahane ve tedi evet babasının kopyası (benimkiler de aynı ve hala üzülüyorum:))

asyaselda dedi ki...

şımarıklıkmı yapsam biraz bende beğendim:)su şişesinden böyle tatlı bişey çıkması hoşuma gitti:)
biraz öncede yediğimiz kurabiyenin plastik kutusunu alıp''bis bunla oyun yapıcazz''dedi alıştı çocuk saçma sapan şeylerle oyncak yapılmasına dediler ve güldüler bizimkiler bu laf karşısında

asyaselda dedi ki...

evet age bunlardan çok daha güzelleri yapılıyor sınırlı zamanda bu çıktı denemeler yakında burda:)

asyaselda dedi ki...

var fundacım:)1-8 arası tüm karne formatları var elimizde mailleşip fiyatta anlaşırsak neden olmasın:)

ramazan dedi ki...

bir çocuğun annesine benzememesi imkansız.hiçbirşeyi benzemese boynunu büküşü benzer,gülüşü benzer,konuşmazı benzer.benzer de benzer.zamanla bunlar fiziki benzerlikleri bastırır.

Mlke-Btkn dedi ki...

Asyamın kafasına külotmu geçirdin :)::):)
inanmıyorum sana yahuu ;)

NiLaY dedi ki...

yaraticiliginiza bayildim :) ellerinize saglik :))

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

bravvo asyaya.kafanın farklı çalışması süper.biz sadece bultakın küpünü bozup tren yapıyoruz.ayakkabıyı tabak yapmak filan yok :)
toka parlamış ama süper.küpenin de mankeni.saç modelinden anladım,toka mankenine bakıyordum bizim kzızın saç rengi ışıktan mı açık duruyor diye.demek başka bi arkadaşmış.

asyaselda dedi ki...

ne güzel söylediniz ramazan öğretmenim:)benzer ama değilmi:)önünde sonunda benzer:)bir tarafı..

evet tatlım aynen öyle ama n eyapayım kuruutlmasınaizin vermiyor ve saçları ensesini ıslatıyor en iyi fikir bu şimdilik:)

teşekkürederim nilay hanım:)anneme göre gereksizlik olsada yaratıcılık demeniz hoşuma gitti hani:)sevgiler

evet canım o arkadaşkardeş benim kız kardeş manken olmaya zor ikna etttim:)pet şişe olunca ister istemez parladı:)yeni şeyler yapınca boyayacağım o zaman bu kadar parlak olmayaak sanırım..iiyi tatiller bu arada bol bol dinlenin eğlenin bilge hatunla:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Vay be anasına bak kızını al olmasın sonra :) helal kız size

GüCüBe dedi ki...

Toka ve küpe çok güzel olmuş ama neyle yaptığını anlayamadım ben yahu ??
Asyada kafasındaki külottan rahatsız olmuş çıkarmaya çalışıyor :)) Bende atlet geçiririrm zaman zaman :))

ilal dedi ki...

bayıldım iç çamaşırına:)

asyaselda dedi ki...

he he sanırımöyle olacak yada umarım edacım:)

pet şişe güneşcim bildiğinsu şişesi::):):):)
teşekkür edrim birdaha ki yapışımda boyayacağım bakalım..

hi hi hi iççamaşırı çok işe yaradı canım bayıldın ha:):):):)teşekküredrim

beste dedi ki...

Merhaba, harika geri donusum kupeleri, bilim cocuk diye bir dergi olmasi da umut verici bravo valla:) sevgiler

dore-nilü dedi ki...

valla bravo seldacım su şişelerinden ne kadar güzel takılar çıkmış öyle :)

öykününannesi dedi ki...

süpper olmuş. nası yani, çakmakla ısıtıpmı şekil veriyosun?
bi de, donlu kafayı öperim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...