22 Aralık 2009 Salı

Yeni Yıl Saçmalamacaları...Ve Hediyelerim-iz-

''Yılbaşı kartı var mı?Hani şu eski simli ,geyikli ,ağaçlı,noel babalı olanlardan.''
''Yok''
''Yılbaşı kartı var mı?Hani şu eski simli ,geyikli olanlardan.''
''Yok.''
''Yılbaşı kartı var mı?Hani şu simli olanlardan.''
''Yok''
''Yılbaşı kartı...''
''Yok ,bitti o kartlardan''
''Aaaa ne zaman geldi ne zaman bitti ya ?''
''Yok bitmedi yani hiç gelmedi,yani artık telefon bilgisayar varya kart nesli tükendi hi hi ha ha hooooo hooooooo,sizden başka kimse de sormadı hiç.
Şimdi yürü git kadın kapatma soru kitapçığı,yaprak test alacak müşterilerimin önünü.
Bak hala duruyor, sana hi hi ha ha hoooo hooo da dedim ya daha ne bekliyorsun?''
''Çağ dışı kadın, teknoloji özürlü yuhhh bu devirde hala kart soruyor hemde şu eski simli kartlardan diye de istekte bulunuyor manyak ,dememi de mi bekliyorsun?
''Sus gülme öyle kötü kötü ,kötü kırtasiyeci amca.'' bakışlarımı fırlatıp suratının tam ortasına çıktım girdiğim sekizinci kırtasiye kapısından dışarıya.
Nasıl olmaz ya nasıl kimse sormaz nasıl biter kelaynak mı bu nesli tükendi diyorsun bana ?
Bulamadım koca ilçede yılbaşı,yeni yıl her şekilde sorduğum halde hiç bir şeklini bulamadım bu kartların.
Müzikli,kapaklı olanları var ama ben ısrarla eskiden olanardan istedim.
Sonra babam Adana'dan alıp geldi oda bulamamış ara bir sokakta seyyar tezgahtan almış uzun aramaları sonucunda.
Yanınada şu eski ,liseli aşık zarflarından almış allı güllü ,benim tercihim beyaz olandan olsa da yeni yıl kartlarım bir nostalji daha yapıp bu kalpli güllü zarflarda ulaşacak sahiplerine:)
Gülünmesin şimdiden söyleyeyim:)
Bugün sevgili Fundamın yeni yıl kartı ulaştı bana ,eski bir adeti yerine getirip sıkıştırdım kapı kenarına:)
Canım teşekkürler ,tek kart benim bu arada kapı kenarında:)
Eskiden evde herkes kendine bir kapı kenarı seçerdi ve herkes kendisine gelen kartı o kapı kenarına sıkıştırarak dizerdi kapı kenarını en fazla dolduran en fazla sevilendi.
Tabi bunun için biz de oldukça çok kart gönderirdik yeni yılda kapı kenarı yarışını kazanmak için.
Blog çekişinden talihlim sevgili İlknur'da Asya için toka ve çorap benim içinde parfümden oluşan çok şirin hediyeler yollamış bize :)tekrar çok teşekkür ediyoruz bizde.
Ve bende geçte olsa hediye kutumu süsledim çam ağaçlarıyla ve minik hediyelerimi koydum bir kenarına yarın çıkacakları yolculuk için dinlenmedeler şimdi.Umarım beğenilirler.
Hediye edeceksen kitap hediye et,hediye alacaksan kitap hediye al demiş kim demiş unuttum:)
Ben mi uydurdum acaba bu sözü.
Onu da unuttum herneyse:)uydurduysam da iyi uydurmuşum.
Diyerek daha fazla saçmalamadan kalkayım bilgisayarın başından ve kartlarımı 2010'un en güzel dilekleriyle süsleyeyim yarın için.
SEVGİLER...

19 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

Bende bu yil kart aradim ama dedigin gibi hicbiryerde kalmamis. Ben unicef kartlari aldim d&r'dan. Hemde yardim etmis oldum.

Batıkan dedi ki...

Bunlar kime gidiyor demicem, ben seni bilirim vardır bir numaran yine ;)

asyaselda dedi ki...

çok güzel fikir aslında benimde düşünce buydu son olarak ama bulduk yinede eskilerden:)
kart geleneğini hala sürdüren birilerinin olması harika sevindim:)

kime gidecek canım internet dünyasındaki ilk göz ağrılarıma:)

Batıkan dedi ki...

şimdiden teşekkür ettim canım o zaman :):)

asyaselda dedi ki...

rüca ederim canum:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Burda bile yoktu olsaydı fazlaca alıp göz kapaklarıma sim yapacaktım eskisi gibi:)) Sende kapıya sıkıştıranlardansın demek aynen benim gibi:))

duygu dedi ki...

al bendende o kadar... cumartesi günü ara tara bulamadım adam gibi bir yılbaşı kartı... hep çocuklar için "hepsi grubu", "hadise", "ezel" falan filan...
bende unicef kartı aldım... kendimi daha iyi hissediyorum şimdi..

GüLCaN dedi ki...

o eski kartlar çoktan tarihi eser oldu. sorana da dediğin gibi tuhaf tuhaf bakıyolar :)
ama hani alışvriş merkezlerinde oyuncakçılar var yaa toys'n more gibi toyz shop gibi.. işte onlarda yılbaşı kartları var. hem de süslü püslü cicili bicili. ama o eskilerden değil tabii ki. :)
şu blog çekilişi ne güzel oldu di mi? ben çok mutlu oldum. hediye almak ta vermekte çok güzel bişey. hele ki bloglar arasında olunca daha da keyifli oldu. :)

bu arada senin sağ clikck engelleme kodu uçmuş galiba..

* YeLiZ * dedi ki...

Unicef cok iyi fikir .
Buralarda kart gondermek cok onemli , asla atlamazlar ve bu kart isinin yerini email yada elektronik kartlar alamamis...
Ne guzel di mi ?

bu arada ben sana cevap yazdim snaiyordum..bu aralar aklim bir karis havada :)
yazacagim , en yakin zamanda ...

meltem dedi ki...

canım istanbul da mükemmel kartlar var ben bayıldım hepsi birbirinden güzel ve zebiil diyim sana:)
toyzz shop tan aldım ben inan alamadıklarım aklımda kaldı envai çeşitti ha tabi eski simlilerden yok ama inan çok daha güzelleri vardı:)
canım benim eminim sen de en güzel hediyeleri seçmişsindir, seninkilerde çok güzel canım gözün aydın:))

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Seldammm bizim N.Kitabevinde var bir sürü yıl başı kartı.Ben sana yollim kuzuuumm :)) O kırtasiyeci amcayı da döveyim tamam mııı? :) Mucx mucxx

ELİF dedi ki...

Şimdi ki kartlar çok afili, ben hediye göndereceklerim için aldım 2 tane yazmaya kıyamıyo insan:)))

nehircce dedi ki...

Ne güzellerdi dimi...Noel babalı yada kardan adamlı üstü simli,uzaklarda çizilmiş küçücük şirin bir ev ve patika yollar heryerde karlar :((( belki duyarlar bizi de seneye daha çok üretirler..sevgiler.

emel dedi ki...

Ankarada'yım ben ve eskiden yılbaşı öncesinde posta caddesinde(Büyük postanenin olduğu cadde) bütün cadde boyunca ucu bucağı görülmeyen demirden kart standları kurulurdu. Bana ters olmasına rağmen her yıl ve hatta açık olduğıu süre boyunca haftada 3 gün falan uğrar dolaşır alırdım bi sürü kart . Hatta hala sakladığım kartlarım vardır... Bi ara çiçekler toplayıp kurutup kendi kartlarımı yapmıştım oda ayrı bi konu :) bulup yayınlarım belki sayende bahanesi olur...
Sevgiler

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

Biz de, geçen gün bizim tontonun sınıfında yaptırdığım faaliyet için fazladan hazırladığım kartları göndereceğiz sevdiklerimize..

Simli uhularla hazırladığımız ağaçları,aldığımız pul,boncuk,köpüklerle süsleyeceğiz..

Sevgiler
Pınar

sude naz'ın annesi dedi ki...

KARTLARDAN BENDE ARADIM BULAMADIM..KENDİM YAPMAYA KARAR VERDİM ARTIK...GÜLE GÜLE KULLAN HEDİYELERİNİZİ..ÖPERİM ÇOK

Sevgi Küçük dedi ki...

Kuzum var ya, bende aynen "bana deli diyecekler bu kartları arıyorum diye" diyerek girdim dükkana..amaaaa ben sormadan kartlar karşıma çıkmasın mı? :D
hemide simli bacımmmm :)
dur devamını söylemeyeyim gelince görürsün ;)
öperim kankamı (seni değil dikkatini çekerim!ha haaa)

asyaselda dedi ki...

fundam:)göz kapaklarına sim yapmak :)deli ya bizde yapardık onu :)canımmm tekrar çok teşekürler canımmmm...

duygucum unicef kartı alanları duyunca simli kart bulmuş gibi sevindim:)

he he gülcanım sağ tuşu baktım bende kopyalayamıyorum kaldrdım geri getircem birazdan:)
ben çok severim hediye göndermeyi ve ne yalan söyleyeyim almayı o paket açma heyecanını yaşamayı çooook sverim birde sürpriz hediyeler olunca daha da çok sevdim:)

yok cnım yelizcim;ben sana ne sorduğumu ne yaptığımı bir ay sonra hatırladım:)olur mu:)

meltemim bugün aksilik çıktı gönderemedim ben umarım zamanında ulaşır üzüleceğim yoksa ama kargo çabuk gider umarım..kart bulmana sevindim küçük yer burası ben bulamadım:)

ah kırtasiyeci güdüğüm benim gönder kuzum gönder hatta ben kitapyurdu com dan boşuna kitap almayayım sen bana kitapta gönder siparişlerimi size vereyim artık ben:)

elif;hakijate ya yazmaya kıyamıyor insan benimkiler eski kartlarda olsa ki çok aradım onlarıda yinede kyamıyorum yazmaya


hah tam öyle işte nehirce patika yollar küçük bir kulübe çam ağaçları geyikler noel babalar işte hepsi burda:)

aa görmeyi iserim eski kartları çok sevrim emelcim.eskiden burdada vadı o tel tezgahlarda kartlar ama son iki yıldır tamamen kayboldu


canım bizde en son çare kendimiz yapacaktık:)eminim sizinkilerde çok güzel olmuştur simler köpükler:)


eylemcim bakalım şu el yapımı kartlara o zaman merak ettim şimdi:)

hıh hastayım sizin muhabbetinize var ya:)gelince kart iletirim kankana :)

Elçin dedi ki...

Sevgili Selda,
O güzel hediyelerini bugün aldım.
Çok ama çok teşekkür ederim canım. Adanalardan Bursalara ne güzel bir sevgi köprüsü kuruldu bu sayede:)
Yanlız malesef o şirin mumluk kırılmış gelirken:(
Sağlık olsun gönderdiğiniz kitaplar harika, kızım da çok beğenecek masal kitabını.
Kucak dolusu sevgilerle.
Mutlu yıllar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...