12 Aralık 2009 Cumartesi

''Tevir tevir insan var ciğerim''

_Aaa napıyorsun Selda hocam?
_Hiçç eşleştirme kartı
_Çocuklara mı?
_Yok Asya'ya
_Amannn zamanı gelince öğrenir kasmaya gerek yok ki
_Kasmıyorum zaten,eşleştirme öğrensin diye zorlamıyorum da
amaç eve eli boş gitmemek ,amaç öğlen aralarını boş geçirmemek ,amaç kızım için birşeyler yapmak,amaç hergün farklı bir uyarıcıyla karşılaştırmak
_Ne oluyorki uyarıcıyla karşılaşırsa
_Ya hem eğlenmiş oluyoruz,Asya görmediği şekil,nesne yada oyuncakla oynamış oluyor ,sıkılmadan vakit geçiriyoruz hemde farklı uyarıcılarla karşılaşması beyin gelişimi açısından iyi
_Hııı benim kız çok zeki maşallah hiç gerek kalmıyor böyle şeylere
_Yaa maşallah derken dışımdan gülerek
içimden ;
_ Asya gerizekalı ya napayım bende bunlarla geliştirmeye çalışıyorum dedim
ve bunu söylediğimi Özlem anladı gözlerimden ve gülmeye başladık
vardır hani böyle insanlar hayatınızda bakışlarınızdan anlar ne söylemek istediğinizi
bir kahve içimlik sohbetimiz bile olmadı onunla oysa
hangi yemeği ,en çok hangi rengi sevdiğini bile bilmem
hiç omuzlarımda ağlamadı yada ilk beni aramadı mutlu olduğunda
hatta o güne kadar telefonunu bile bilmiyordum :)
Ama ikimizde herkesin bir kafadan konuştuğu yüksek kahkahaların kelimelerin anlamalrını gölgede bıraktığı anlamsız öğretmen odası sohbetleri içinde yalnız hissediyoruz kendimizi
nefes alamıyorum dediğimde anlıyor beni
ben nefes alamazken biliyorum ki oda alamıyor
ve başlıyoruz bir şarkı tututurmaya
''takalar geçiyor allı yeşilli
takalar geçiyor dümenleri Lazlı
takalar geçiyor takalar'' diye gülerek
ve yemekhanedeki Zeynep ablanın meşur sözü takılıveriyor dilimize şarkıdan sonra
ikili koro halinde
''Amannn ciğerim tevir tevir insan var şu dünyada'':)

14 yorum:

ZencefilliÇörek dedi ki...

cok hos :)))

asyaselda dedi ki...

hangisi?
a)kızı çok zeki olan arkadaşım mı
b)özlemmi
c)takalarmı:)
d)zeynep ablamı:)
e)zencefilli çörek

ben cevap veriyorum hepsi:)sevgiler zncefilli çörek

zeynep dedi ki...

ben de ders aralarında çocuklara soru hazırlarken sorar diğer hocalar, amann zeynep hanım ne uğraşıyosunuz her tenefüs açtırın test kitabını çözdürün diye, okadar sinir oluyorumki bu yazı çok iyi ifade etmiş beni..

nehircce dedi ki...

Amann var öyle cok bilmişler..Kendi üşengeliği yüzünden resmen kıskanmış seni, o hocam :)) sen devam et :))) fıstık kızını öpüyorum.

asyaselda dedi ki...

:)aynı öğretmen odası muhabbetlerini sende yaşıyorsun demekki:)tıka kulaklarrını sende yada sende katıl şarkımıza:)
takalar geçiyor allı yeşilli diye:)

çok bilmiş:)hah tam o işte nehirce tam o dediğinden:)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

pek bi asyalanmış burası , bi ara hep değişik konularda yazıyordun.
o öğretmen oldugu halde ilginç ! tiplerden ben de görüyorum bazen.seninki süpermiş gerek kalmıyor da ne demek ya, ..üz dicem yakışık almayacak.

ben de geçen kitap sipariş ediyorum,ne anlar,erken diyorlar.6 aylıktan beri alıyorum deyince hönk oldular.

şarkı harika , tevir tevir insan var lafı da.

asyaselda dedi ki...

oluyor bazen asyaselda küsmesin değilmi:)
ama onada açtık bir blog küsmez artık bende yazarım gönlüme göre:)

ben pek konuşmam karşılık vermem uğraşmam diyelim ya da :)
şarkı ve söz anlatmıştır içimdekileri zaten...
kısaca tevir tevir insanlarla dolu etrafımız:)
bu lafı duyduğumda çok gülmüş ve sevmiştim bende:)

kitaba anlamaz diyenlerle bende çok karşılaştım aman boşver büyüyünce çok okuyacak zaten diyenlerle:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok tatlısın kuzum ya ay bebek çocuk ilişkiler vs zor valla, bu arada bu tipler çok en güzeli cool olmak cicim

asyaselda dedi ki...

değil mi edacım laf kalabalığı yapmadan uzaklaşacaksın ordan:)

GüLCaN dedi ki...

hee yaa bizim oğlan da çok zekii.. ben de hiç uğraşmadım eşleştirme kartı yapmakla... senin işin mi yok Selda hocam? eheuhe.. çok güldüm yaa... :))

GüCüBe dedi ki...

Banada oluyor aynı şeyler, pc'den çıktı alıyorum illa biri görüyor,
aaa ne yapcan bunla,
begüm için,
yok canım sende daha neler,
kimseye laf anlatamıyorum.Bla bla blaaa etrafta çok..
Benimde amacım ileri zekalı bir kızım olması değil, artı birşeyler katabilmek, oyun halinde,
öyle işte boşvermek en iyisi :=))

zeynepin sesi dedi ki...

ben 1'leri okuturken derlerdi bana,çok çalışkansınız canım falan die ama bilirdim alttan alttan hava atmak istiosunuz,kendinizi çalışkan göstermek istiosunuz demek istediklerini..hiç takmadım,bana ne :)
bu arada mimledim seni canım..

Başak dedi ki...

seldacım valla ben senin yerinde olsam içinden söylediğini direk yüzne söylerdim.niye tuttun ki kendini:))

Doğa dedi ki...

" biliyorsan konus ibret alsinlar bilmiyorsan sus adam sansinlar "

deyiverseydin ya :) ( bunu da buyukanne çok söyler )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...