31 Aralık 2009 Perşembe

Son dakika ve son hediyelerimiz

Aşağıdaki yazıyı yazdıktan 5 dakika sonra yukarıdaki şu harika hadiyeler geldi Seda' dan
canım çok teşekkürler Asya ve kendi adıma..
çok düşünceli ve tatlısın
çok şirin hediyene Asya geldiğinden buyana sarılıyor...
Uykusuz bir gece sonunda yeni yılın son hediyeleri de okulda sahiplerini buldu
Çerçeveler mukavvadan :0 tl
Üzerindeki eski kot pantolon parçaları :0 tl
Düğmeler eski giysilerden çıkarıldı :0tl
Kupalar,kahveler ve kurabiyeler :5tl
Hediye kutuları :0 tl
Ama ,sınflarına gönderdiğimdeki şaşırma ve sevinç çığlıkları ve güzel mesajlar herşeye değer:)
Herkese sürpriz hediyeler aldığınızdaki anlar kadar mutlu yıllar diliyorum.
çerçevelerin yapılışı şu yazıda
Aşağıdaki minik ellerle hazırlanan hediye kartlar ise sanırım şu dakikalarda sahiplerini buldu:)
Bu arada okulda yeni yıl ile ilgili tek etkinlik benimki yakında atılırsam şaşırmayın:)

10 yorum:

GüLCaN dedi ki...

aaa diğer sınıflarda yapılmadı mı yeni yılla ilgili herhangi bi etkinlik?.. ama neden? :S

harikasın selda örtmenim. sen boşver onları..

yeni yıl da sana ve ailene tüm güzellikleriyle gelsin. nice mutlu senelere.. yeni yılınız kutlu olsun..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

seldacım ne mutlu etmişsin miniklerini :)
seninde yavrunla, eşinle, ailenle sevdiklerinle mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl geçirmeni dilerim

zeynepin sesi dedi ki...

biz de sınıfça çekiliş yaptık..hem son yılları ide hatıra kalsın istedim hem de hediyeleşmenin mutluluunu öğrensinler..mutlu yıllar canım benim..

fotograf penceresinden dedi ki...

mutlu yıllar :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Atıyorlarsa İstanbul'a doğru atsınlar lütfen ben karşılarım bitanemi:)) Ayrıca sen gelirsen tedi gelir anneanne gelir ohhh ne güzel olur:))

Dolunay dedi ki...

mutlu yıllar canım.

suinci dedi ki...

çekemeyenler çatlasın etkinlikler cidden güzel...iyi seneler...

öykü dedi ki...

Senın gıbı yolu aydınlık
yuzu aydınlık ogretmenlerımız oldukca
Ben korkmuyorum bu ulkenın gelecegınden

Durupınar dedi ki...

2010 yılının sana ve ailene sağlık, huzur, mutluluk getirmesini ve bu üç güzel şeyin peşini hiç bırakmamasını diliyorum :)

sedaca dedi ki...

evet evet atarlarsa istanbul'a doğru atsınlar, herşeyden azıcık ne güzel demiş :)) ayrıca çok sevindim beğendiğinize, çiçek gece lambası asya'nın hoşuna gider umarım, sen de yastığına yaslanıp sobanın yanında benim yerime kestane keyfi yaparsın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...