29 Aralık 2009 Salı

Simleri Sürdüm Göz Kapaklarıma

Kapı kenarına sıkıştırdım iyi yeni yıl dileklerimi
Sağlığımı,huzurumu,mutluluğumu
dileyen tatlı naif yüreklere dokundu ellerim
Her zarf geldiğinde kocaman bir gülümseme ile karşıladım
Yırtmadan açtım ,çok değerliydi çünkü postacı çantası kokan hediyelerim.
fundam,tuğçem ve öyküsü,sevgim,ve arzum,gülcan'ım
Karların üzerindeki simleri göz kapaklarıma sürdüm
çocuk gibi kapaklarını açıp defalarca onunla birlikte
jingle bells jingle bells jingle all the way dedim:)bile
ve tek kapı kenarıda benim bu arada herkesin kapısı mahsun mahsun duruyor yerli yerinde...
Tekrar tekrar çok teşekkürler Asya ve benim sonsuz sevgimizle...

6 yorum:

zeynep dedi ki...

maillere mesajlara dönsek de ben kartları öyle çok özlüyorumki..

zeynep dedi ki...

eskiden ne çok yollar ve de alırdım kart..özledim gerçekten..

Asuman Yelen dedi ki...

Çok enteresan, sanal yaşama girdikten sonra kartları ne kadar özlediğimizi anladık. Birkaç tanesi de beni ihya etti uzun yıllar sonra.

Tüm ailenize, özel olarak da Asya' ya mutlu yıllar diliyorum...
Sevgiler...

asyaselda dedi ki...

bende çok özlüyordum dindirdiler:)

eskiden olamaktan çıktı benim için artık:)15 tane gönderdim sanırım:)

teşekkür ederim asuman hanım:)asya da size iyi yıllar diliyor:)

elif ada dedi ki...

Harikasınız. Ben de kart almayi, gondermeyi ne kadar severdim. Sizden aldığım esinle yarın koşuyorum kırtasiyeye... Mutlu ve sağlıklı yıllar.

Sevgi Küçük dedi ki...

Seldacığım asıl ben teşekkür ederim. O güzel kalbi ve kartı işyerinde saklıyor ve güne her seferinde gülümseyerek başlıyorum. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...