24 Aralık 2009 Perşembe

Mesai arkadaşlarım

İşte benim mesai arkadaşlarım.
Her sabah taaaa dış kapıda beni karşılayan,
ne giyersem giyeyim,ne kadar kötü oluursam olayım ''Çok güzel olmuşsunuz öğretmenim.'' diyerek güne güzel başlamamı sağlayan :P
kaç defa günaydın dediğimi unutacak kadar çok günaydın diyen,
çantamı taşımak ,
elimi tutmak isteyen,
evlilik progamı formatıyla sınıftan içeri girerken şarkı söyleyip beni oynatan ve benle oynayan,
bana mektuplar yazıp,
omuzlarıma masaj yapan,
elinde ne varsa benle paylaşan,
bazen bozuşup küssekte birbirimize en fazla bir teneffüs süren,
karşılıksız ,katıksız,yalansız dolansız,zararsız şekilde beni seven,
kuyumu kazma ,üstüme basıp yükselme hırsı olmayan,
arkadaşlarım...
Ve geçen haftadan yerli malı malları,
sınıfta yılbaşı çerçeveleri yapım anları...
not:fotoğrafların çekimi onlara ait:)

21 yorum:

çınar dedi ki...

ayyy nasıl güzel çok sevdim mesai arkadaşlarını

meltem dedi ki...

ayyyy canım benim ne kadar güzel yazmışsın kuyumu kazmayan, üstüme basıp yükselmeye çalışmayan
çook şanslısın bu kadar iyi mesai arkadaşlarını hiç bi yerde bulamassın:):)
yerim seni öreeeetmenlerin boncuk gözlüsü güzel kaplisi
kıssss çok kolim var çok:)))

herşeyden azıcık dedi ki...

ne güzel olurdu o yerli malı haftası ye ye şişerdik:))maşallah cin gibi hepsi bazen küçük yaştaki çocukları görünce gerekli dersleri alıp öğretmen mi olsam acaba diye düşünüyorum ama ilkokulda iktisata giriş veya muhasebe dersi olmaz değil mi? :)) Liselilerle de ben uğraşamam iyisimi fotolara bakıp durayım ben:))

Ballı Cimcime dedi ki...

Ne güzel bir duygu canım, minicik yüreklerde kocaman bir sevgi olmak... Ve ne güzel bir duygu onların geleceğine en değerli katkıları yapıp, serpildiklerini, büyük adam olduklarını görebilmek... Emeklerine sağlık, ellerin, yüreğin hiç dert görmesin. Hep böyle sev, sevil...

Deniz dedi ki...

can'lar:)

öykününannesi dedi ki...

ağlamak istiyorum.
32'den sonra bi gayret okusam, öğretmen olsam hı?

ELİF dedi ki...

oy oy oy senin mesai arkadaşların harikaymış, ben benimkilerin fotosunu yayınlasam blogu kapatırlar valla:)))

ramazan dedi ki...

onları özlemişim.sanki okula gitmiş gibi oldum.teşekkürler.

suinci dedi ki...

hakikaten öğretmenliğin en güzel yanıda budur...onların sevgisi katıksız...sana çocuğunmuş hissi verecek kadar samimi ve içten...

zeynepin sesi dedi ki...

bunlardan bende de 38 tane var :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Allahım, dünyanın en tatlı mesai arkadaşlarına sahipsiniz, ne büyük mutluluk

* YeLiZ * dedi ki...

mesai arkadaslarinda senin gibi harika
bize onlari anlatsan , bende sabahlara kadar okusam :))
sevgiler

svl dedi ki...

Ne mutlu sana ne mutlu hepsi birbirinden güzeller...
süpersiniz :D

asyaselda dedi ki...

bende seviyorum çınar:)

ah canım ne zordur taşınmak 18.taşınmamdan sonrasını sonrasını hatırlamayan ben çok iyi bilirim bir an önce biter umarım:)

canım yaaa iktisat mezunu bir öğretmenimiz var bizim:)
ayrıca o yiyip yiyip şişme kısmını ben şu an hala yaşıyorum tüm sınıflar aynı haftayı kutlayınca

ballı cimcime ne güzel bir isim bu:)ya farklı bir duygu bu dünyadan uzaklaşıyorsun onlarla olunca 6 saatliğine de olsa :)

evet denizcim can lar:)

ah tuğçecim gel yer değiştirelim bende 29 dan sonra fotoğrafçı olmak istiyorum:)

asyaselda dedi ki...

elif çok merek ettim yayınlasan bigün:)

aa ramazan abimde burdaymış:)ee emekli olunca özlüyor insan değil mi:)

çocuğum?evet su inci bazen gerçekten öyle hissediyorsun onlara bişey olunca kendi çocuğuna olmuş gibi üzülüyorsun.

ooo senin çokmuş bende 28 tanecik:)

benede çocukla çocuk çok tatlılar:)

e ben anlatayım sana canım sıkılam ama sonra hep çocuk hep çocuk diye:)

sevalcim göbekli takım elbiseli mesai arkadaşlarından daha iyi en azından:)sevgiler

sufi dedi ki...

Darısı diğer çalışanlara! Herkese böyle mesai arkadaşları nasip olmuyor nedense, sevgiler ve mutluluklar olsun hepinize.

asli koyuncuoğlu dedi ki...

Bazen bu kadar güzel bir işe sahip olduğun için seni kıskanıyorum.
Sevgiler

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

çok güzeller.
liseye geçmeye bu sebeplerden çabalamıyorum ben de sanırım.

aysema dedi ki...

Ne kadar masum, ne kadar içten, ne kadar sevgi dolular değil mi? Öpüyorum hepinizi...

asyaselda dedi ki...

aminnn sufim:)sufim dedim e sufim ol sende:)
herkese böyle şirin mesai arkadaşları dileyelim hep beraber :)

kıskanma ne olur aslım:)gel sana vereyim onları bir kaç günlüğüne :)

hımmm sende de var değilmi bunlardan şulecim:)
bizde seni öpüyoruz öğretmenim

cecilia dedi ki...

çok güzel yazmışsın,onlar o kadar masum o kadar saf ki hem öğretmen dediğin sıcak olmalı, çok güzel onları arkadaşın olarak görmen, öğrencilerin çok şanslı senin gibi değer bilen öğretmenleri olduğu için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...