16 Aralık 2009 Çarşamba

El emeği, yeni yıl hediye alternatifi

Malum yeni yıl yaklaşıyor.Renkli ışıl ışıl çam ağaçları altı minik hediye paketleriyle dolacak. Ben kendi hediyemi kendim yapmak istiyorum diyorsanız eğer mukavva ve kumaşla yapabileceğiniz basit bir çerçeve ağaç süsü olarakta kullanılabilir:) yapılışı; mukavva alıp istediğiniz şekili verebilirsiniz ben kalbi tercih ettim.Mukavvaya çizip kesiyorsunuz daha sonra orta kısmını resmin nasıl görünmesini istiyorsanız o şekilde kesip çıkartıyorsunuz. aynı şekilde kesmiş olduğunuz poları yada istediğiniz herhangi bir kumaşı mukavva ile yaptığınız şekile yapıştırıyorsunuz.orta kısmınıda kesip fazlalıkları arkaya doğru katlayıp yapıştırıyorsunuz.
Arka kısmında ise yine aynı şekilde mukavvayı kesip mukavvanın üstüne istediğiniz renk kartonu kesip yapıştırıyorsunuz .Ben kırmızıyı tercih ettim kalp olduğu için.Polarla kapladığımız diğer kalbin arkasına yapıştırıyorsunuz.Ben arkalarına mıknatıs aldım buzdolabı süsü olarakta kullanılsın diye:)
ve işte kendi el emeğinizle yaptığınız minik kalpli çerçeve süsleriniz:)
Dikdörtgen şeklinde ve daha büyük siyah ve krem polarlarla yaptığınızda da çok şık duruyor.Onlar annemde daha sonra fotolarını eklerim:)
mutlu yıllar:)

7 yorum:

Moda Gezegeni dedi ki...

Çok tatlı olmuş canım. Şimdiden mutlu yıllar!

Batıkan dedi ki...

Kırmızı ;))

hımmm...ellerine sağlıkk...

GüLCaN dedi ki...

harika olmuş. ellerine sağlık. :) yaratıcı mamii :)

Doğa dedi ki...

Çok güzel olmuş Seldacım bunlar..Magnet olarak düşünmense harika..ellerine sağlık canım..:)

GüCüBe dedi ki...

Süper bir fikir, teşekkürler.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ellerine sağlık cicitom

asyaselda dedi ki...

teşekkürler:)sanada iyi yıllar:)mutlu yıllar tüm iyi dilekler işte sen işine geleni al ve öyle bir yıl geçir olur mu?:D

teşekkür ederim hımm ya kırmızı hayırdır:D

yaratıcı mami:)deli güldürdün beni:)

hah işte ondan hay ağzını öpeyim bende neydi onu adı diyordum magnet hıh işte o:)

rica ederim güneşcim ne demek:)kolay ve şık:)

canitom:Dteşekkür ederim nasıl olmuş öğretmenim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...