6 Aralık 2009 Pazar

Çok mu fena yav:)

Neden bu sıkılmışlık bu değişim isteği bilmem,artık evi değiştiremeyecek halde olduğum için kendimi değiştirdim.
Ama eve geldiğimde annem;
''Allah seni deli saçının arkası yok koyun gibi kırpmışlar''
babam;
''Amannnn ne bu hal ,öğrencilerinin karşısına böylemi çıkacaksın''?
eşim;
sadece güldü
kardeşimden ise öldürücü darbe geldi
''aaaaa abla iğrenç olmuş bu ne???''dedi
Aslında alışık olmaları gerekir diye düşünmüştüm bu tarz farklılıklara ki saçlarım pembe,uçları yeşil halde yaşadılar benimle ve sevdiler
öğretmen olmadan önce ve yazları öğretmen kimliğimi okulda bıraktığım zamanlarda .
Yine de ailecek beni tepkileriyle çökerttiler
SAHİ O KADAR KÖTÜ MÜ???
burada yurttayız Asya ile ve saçlarımın eski hali sıradan bir saç işte bağla çık. Bu da tepkilere yol açan hali:)

45 yorum:

meltem dedi ki...

aaaaaaaaa delimisin çok da göööözel olmuş valla topraaaam
güzele herşey yakışır güle güle kullan

asyaselda dedi ki...

ah canımmmm aslında bu yazıyı böyle yorumlar gelsin de bende kendimi iyi hissedeyim diye yazdım:):):)şişşşşt
bunları tek tek okutacağım evdekilere:)

egeşüki dedi ki...

çok modern olmuş.. çok yakışmış. güle güle kullan

Batıkan dedi ki...

Çok ama çokkk fena bence :(

Ne yaptın sen kendine be yaa!!

Tamda bu ara hani bunalımlı kadınların yaptıkları ilk şey saçlarında değişiklik yapmakmış ya :(
Bunu da bir kere belime kadar saçım uzun kimse bakmaya kıyamıyor :) ben gittim küt!! yani kısacık kesitrdim kuaförde ki kız abla hayırdır neyin var bunalımdamısın? dedi bana :) yooo dedim..
aklıma geldide,
neyse ne diyodum bu ara ne yapsam diye düşünüyordum ama ben boya konusunda kızıl mı yapsam diye acaba ;)
Ayy çok güzel olmuş be Deldaa, ben beğendim mi??? bence beğendimm...
öptmm şeker...

sude naz'ın annesi dedi ki...

aaa bence çok modern ve güzel olmuş..manken güzel olunca da herşey yakışır hani:)))ama hep fön ister bu saç modeli...

puck-robin dedi ki...

bence modeli çok şık ve güzel güle güle kullan, insanlar böyle alışılmışın dışında modeller dışında görünce şaşırıyorlar ondandır sen bakma onlara :)

Deniz dedi ki...

süper tek kelimeyle...

duygu dedi ki...

bence süper olmuş... güle güle kullan...

duygu dedi ki...

bence süper olmuş... güle güle kullan...

özge dedi ki...

bence de çok güzel,kardeşler abartır bilirsin:)

Leylak Dalı dedi ki...

aa, çok güzel, çok yakışmış. Benim saç modelim de aynı böyle. eğer saçların düz ise çok da kullanışlı. yıka ve çık. gençsin üstelik sen, modern kesim çok güzel olmuş, hiç kimsenin dediğine bakma güle güle kullan.

Asuman Yelen dedi ki...

Bence de çok güzel olmuş doğrusu. Mukayese edince seni canlandırmış.
Sağlıkla kullan...

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ya h,çte değil bikerem modeli çok güzel ve sanda yakışmış güle güle içine sinsin kullan vala ben çok beyendim hatta bende kestircem diye tutturdum bak yarın soluğu kuaförde almazsam ii.

bahar gelsin dedi ki...

valla saçın düzse süper bir model kıvırcıksa işin var
bence yakışmış:))

suinci dedi ki...

bana minik serçenin saçını hatırlattı...benimde bu değişikliğe ihtiyacım varda...

aysencifci dedi ki...

Çok çok güzel olmuş, ben sabır edip önlerini uzatabilsem bu modeli istiyorum ama hiç o kadar uzatamadım önleri:(
Sana da çok yakışmış Selda'cım. Güle güle kullan.

öykü dedi ki...

Bencede cok guzel olmus ara sıra
degısıklıkte fayda vardır

svl dedi ki...

bencee cok modern olmuş
süper
taçla falan harika kullanabilirsin.
sıkılırsan tel tokolarla topuz yaparsın arkanya boyu musait ...
öperim bol bol

nehircce dedi ki...

Bencede çok güzel olmuş.Hatta şaşırdım neden böyle bir hisse kapılmış diye okuyunca anladım :) dert etme gözleri alışınca onlarda çok beğenecekler .sevgiler.

herşeyden azıcık dedi ki...

Valla çok güzel olmuş bakma sen başkasına victoria saçı olmuş ama ikide bir fön ister kolay gelsin:)

Ege Sönmez dedi ki...

canım bence çok yakışmış evdekiler alışık olmadıkları için şaşırmışlardır ama bu model çok kişide var ama sana daha çok yakışmış güle güle kullan

ELİF dedi ki...

valla ben çok beğendim, çok tarz bi saç olmuş bi kere.

Tibet'in annesi dedi ki...

Daha şimdi bakarken yanımda iş arkadaşım vardı ve aynen şöyle dedi "kim bu? ne güzel saçları var!"
bilmem kendi yorumumu eklememe gerek var mı şekerim? :))))
Süper olmuş, süper!!!!

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Uzun saçı bende çok seviyorum ve hiç kıyamam ki şu an en kısa halimdir :=) ama bu model bence sana daha çok yakışmış güle güle kullan. Bu arada bannarın çok çok güzelll olmuşş..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ben çok beğendimmm...
bende bu modelden istiyorum ama bir önceki kestirmede söz vermiştim kesin saçları uzatıcam diye ama içimdeki ses amann kestir kökü sende diyor...:D

asyaselda dedi ki...

teşekkürler birsencim:)sevindim yahu:)


ya melikem bunalımda değilimde bambaşka bişey yapmak istedim lisali kız saçımdan sıkılmıştım iyi geldi..kızıl yakışır sanada:)


ah canıııım eylemim o senin güzelliğin..ama canım bu saç hiç fön istemiyor yani saçlarım düz olduğu için istemiyordur:)

age:)bencede başta yadırganıyor ama çocuklara bile yadırgamadı sadece uzun saçı sevdikleri için neden kestirdin dediler okadar ama aileler alışılmışın dışına çıkınca alışamıyorlar:)

süpermi:)teşekkür ederim denizcim:)

duygucum teşekkürler gidip okutayım annemlere:)

özge kısaknçlıkmı varki kardeşlerde:)ne yapsam beğenmez zilli:)

evet leyak dalı yıka çık rahat yani ve küçük bir tokayla topuz gibide oluyor toplayınca:)

asuman bende canlanmış gördüm kendimi diğerinde iyice soluktum:)

git fundacım çok kullanışlı bir model oldu yaza uçlarına bir de yeşil attırırsam tamam olacak:)

yok baharcım kıvırcık değil düz ve kullanımı rahat canım

su inci banada arkadaşlarım minik serçem diyor:)


aysen cimbenimde önler uzun değil canım hatta olmaz dedi ama kuaför yaptık yinede:)

öyküm canım teşekkür edrim evet lazım bazen :)

seval aynen yazdığın gibi:)arkadan küçük bir tokayla topuz kullanışlı oluyor:)

asyaselda dedi ki...

nehirce umarım alışırlar hala dalga geçiyorlar benimle:)


yok fundam fön istemiyor:)

şükriyecim teşekkür ederim yakışmış demek:)vallahi öğlen öğlen iyi motive oldum

elif teşekkür edrim bunuda yazayım bir kenara tarz :)hepsini okutacağım:)

tibetimin annesi senide arkadaşınıda öperim ben:)

güneş bende kıyamam kıyamam sonra bir kıyarım çok fena olur sonra:)

kestir baharcım uzun saçta sadece fönsüz gezemiyorsun sürekli bakım istiyor
bu saç çok rahat

Batıkan dedi ki...

Yakışır yakışmasına da, kullanmıştım zaten daha önce de ama dönmesi aman döndürmesi saçı eski haline zor oluyor be Delda!m :(

fotograf penceresinden dedi ki...

sen beğendiysen aslında tamadır ama yine de güzel olmuş iyi günlerde kullan :)

asyaselda dedi ki...

ben hep iki renk arasında gidip geldim kışalrı siyah olurdu yazları kırmızı:)

teşekkürler fotoğraf penceresi:)öyle tabide etraftan böyle tepki gelince insan ne yaptım ben ya diyor ama buradaki yorumlar beni kendime getirdi:)

İDEA dedi ki...

SELDAM;
Tebkiler enüşteden mi geldi? Pek anlayamadım da :)))) anladım da anlamamazlığa mı vuruyorum ne :)))

Sevgi Küçük dedi ki...

kuzummmm sen her halinle güzelsin yahu!kıskançlıklarından demiştir onlar. hem güzele ne yakışmaz diyorum :)
kocaman öpüyorum
umarım sağlığın daha iyidir. kankamıda öp benim için
ve güle güle kullan.

SMİLENA dedi ki...

BENCE HARİKA.BİR ARA BENDE BU SAÇI KULLANDIM.ÇOK HAVALI OLMUŞ AMA TABİİ BİRAZ BAKIM İSTİYCEK.TAKMA KİMSEYİ .SEN BEĞENİYORSAN BOŞ VER.ÇOK YAKIŞMIŞ

SMİLENA dedi ki...

BU ARADA SENİN MİNİK KOALAN HARİA YAW...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

anam totonu kaşı hocam :) Sesini bildiğimden yazdığımı okurken kıkır kıkır güldüğüne eminim

öykününannesi dedi ki...

bayıldım beeennnnn...

Doğa dedi ki...

Senin içine sindi ve beğendin mi ... Benim içime sindi ve ben beğendim :)

Güle güle kullan Seldacım.. arada bu tür değişiklikler yapmak, tazelenmek şart.. :)

asyaselda dedi ki...

enüşte güldü ideam güldüüü:(

sevgim canım kankan iyi öper yanacıklarından:)

siilena uzarsa bakım zor olacak gibide kestiririz bizde uzadıkça:)koalam:)bakışlar aynı ama değil mi:)

tuğçecim teşekkürler sende beğendin :)daha ne isterim:)


he he he şeanycım benimde seninde içine sindiyese daha ne olsun dimi:)

edacım aslında konuşmanı bildiğim için bu yazıyı daha farklı düşünüp daha çok güldüm:):):):):):

Toprak Aras dedi ki...

süper olmuş tostikçim
güle güle kullan
kısa saç bana hep daha modern gelir
ben modernlikten çıktım :)

z3r0 dedi ki...

Okunasılar bölümüne bloğumu eklermisin ?
Teşekkürler (:

İDEA dedi ki...

İşte ben de onu söylüyorum ya. Onun tepkisi daha mı ağır oldu onu anlayamadım. Tamam aile gereken tepkiyi vermiş. Enüşteninkini anlayamadım. Çok belirsiz bişey bu :) ondan üstüne basa basa söylüyorummmmm asıl tepkiyi enüşte mi verdi diyeee.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Selda'cım güzel olmuş,ben beğendim canım.Hem senin yüzün çok güzel ve narin,yani her model yakışır o yüze:)
İyi günlerde hep fönlü,hep süslü olasın inşallah:))
Muck.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

çok havalı olmuş.ve de süper yakışmış

asyaselda dedi ki...

canım sağol kendime geldim yav bu yorumlarla:)

Scissor Hands dedi ki...

harika olmuş saçların

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...