14 Aralık 2009 Pazartesi

Ben şu an...

Şu an şu güzellik uykuda
ben ise şunun yanıbaşında minderin üzerinde kıvrılmış
şu halde çıtır çıtır yanarken
üzerinden şunların kokusu gelip şu fıkır fıkır kaynarken
elimde şu
ben şu halde
şunu izliyorun
şunun için değil hayran olamadım hiç kendisine tipim değil:)
ama şunun için izliyorum
Şu an tam bu haldeyim işte
Dizi sevmem ben dizi izlemiyorum demek için değil .
Hikayenin devamı için haftayı beklemek sıkar beni film gibi hemen izlensin bitsin isterim.
Hem bu yüzden hem vakitsizlikten dizi takip edemedim Köprü'den sonra
Ama annemlerde kaldığımız zamanda Ezele takıldım önce Tuncel Kurtiz'in sesi
çekti beni ki çekmemesi mümkün değil Çetin Tekindor'dan sonra en sevdiğim ses tonu ona aittir..
Sonra müziği ve her an şimdi ne olacak dedirten konusu
diğer diziler gibi sıkmadı beni bilindik repliklerle karşılaşmadım önceden
tahmin etmedim ne olacağını ve bu yüzden sevdim Köprü'den sonra tekrar bir diziyi.
Bir de şu Cansu Dere'nin hep aynı ifadedeki yüzü olmasa .
Sahi kim yakışırdı bu role ondan başka ?
Siz düşüne durun ben tekrar televizyonun başına dönmeliyim
zira(zira nedir?:):):):):)demek gelir her zira sözcüğünü kullandığımda ) benimde bir dizim var artık:)
Tadını çıkarmalıyım :)

24 yorum:

Batıkan dedi ki...

Seni bilmmem ama benim oldum olası tipim vallahi :):):)

Deniz dedi ki...

herkes bahsediyor...ama ben bir rastlayamadım... başından yakalayamayınca kendimi kaptıramıyorum bi türlü zira:))
benim bir dizim yok bugünlerde maalesef...

asyaselda dedi ki...

:):):)ben ısınamadım bir türlü ne buna ne behlüle:)

denizcim bende sevmem dedim dizi sıkılrıdım ama bu başka sanırım hep ne olacak diye bekliyorsun:)
film tadında buldum ben :)

SMİLENA dedi ki...

benim de dizim.bitiyorum Kurtizin sesine.bizimki bir de telefonuna yüklemiş melodisini sorma.cansu için bende aynı fikirdeyim.nurgül yeşilçay daha uygun olurdu galiba.

meltem dedi ki...

benim hiiiiç tipim değil ayrıca kılım kendüsüneee ama senin yaptığın keyif de keyif hani!!
ben de tam şuan kokoreçimi bitirdim kocam bana hayvan dedi:(

asyaselda dedi ki...

similena çok etkileyici bir ses tonu var değilmi:)


meltem hayvan mı?çokmu yedin toprağaaaaam ..kestane baydı banada biraz kokoreç gönder :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ne güzel blog yazısı olmuş hee resimli konu anlatımı modunda :) :)Ben de izledim bu gece ama bişi anlamadım :)

sedaca dedi ki...

boşver diziyi, tvyi ben sana çaya geleyim, o sobanın yanında kedi gibi kıvrılayım, içim gitti :)

Irmakbebek dedi ki...

benim de dizim bu kalp seni unutur mu?onu da tavsiye ederim.
bu arada çetin tekindorun sesi ne harikadır ya...

GüLCaN dedi ki...

e hayırlı uğurlu olsun diziniz efendim :) ben hi izlemedim o diziyi, konusu nasıl bari?..

bi de o sobanın üstündekiler var yaaa.. of ki off...

svl dedi ki...

Nasıl cekti canım o anı nasıl yaaa...
Sobanın içinden duyulan cıtırtıları bile özledim yüzüme vuran sıcaklıgı hele hele kestaneye diyecek hiç bişey bulamıyorum.. süper seldacım süperr

ELİF dedi ki...

yahu bu kadar mı özendirilir insan:))

asyaselda dedi ki...

e güzel olmuş ama dimi:)
bende bunla uğraşırken kaçırdım açıkçası birazını:)

gel sedacım en güzel yanıda o minder faslı :)

ırmak bebeğin annesi:)bana şimdilik bir dizi fazla bile:)ama duydum adını bahsettiğin dizinin o dönem dizilerinden ise sadec çemberimde gül oyay izlemiştim.

ah gülcanım canın çekmesin tühhh naptım ben hemen al ye birkaç tane:)konusu arkadaşa ihanet :)ve intikammmmmmm:)

gel sevalcim gel çok uzakta değilsin kuzum:)gel beraber kıvrılıp yiyelim kestanelerimizi:)

Allah kahretmesin mi beni elif :)tüüü bana:)yapılırmı bu şimdi sana

suinci dedi ki...

lükse bak bea... evi toplamam lazım yemek lazım kızlara faaliyet lazım okuma köşesi minderinin son kenarını dikmek lazım...ama ben bilgisayar başındayım hehheeh....

zeynepin sesi dedi ki...

ben de izleyemem dizi..çabucak olup bitmeli bende her şey..öle aylara,yıllara sığdıramıorum..

fotograf penceresinden dedi ki...

offf sıcacık soba üstünde kestane bitti mi? bana ayırmadın mı?

Toprak Aras dedi ki...

seninle aynı sesleri sevmemize şaşırmadım:)
amaa
bu kalp seni unuturmuyuyu izlememe şaşırdım tostikçim,show tv de ve bugün oynuyor kesinlikle tavsiye ederim,
ilk bölümleri mütişti,
ünv. yıllarımı tekrar yaşıyorum bu diziyle,
eminim sen,
zerrin özer,alpay ( eski alpay tabi) cem karaca ve suaviyi de çok seversin,
ay ınur akını ve yavuz bingölü unutmiyayım:))

asyaselda dedi ki...

çabuk kalk ozaman :):):)

zeynep yıllara sığdırmak mı şu üç senelik diziler öldürüyor beni:)

yok yok olurmu ayırdım ,sana kalmazmı hiç:)

bende şaşırmadım aynurcum:)
ama o dizilerden dediğim gibi bir çemberimde gül oyayı izlemiştim...daha doğrusu ezele bile vakit nasıl ayırdıım bilmiyrum...ama rast gelirse bakarım bakalım:):):)

Doğa dedi ki...

Benim de bir dizim yok malesef.. benim dizim bloğum oldu :))

Sana keyıflı ızlemeler Seldacım.. Kurtizi zevkle dinliyorum.. blogumda bır videosunu paylaştım bır ara bak ıstersen :)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

soba ve kestane çayda var biri banamı seslendi:)) boşverr cansuyu kenanı yahuu:)9

Cocukla Cocuk dedi ki...

sana aynen katılıyorum asyaselda, diziyi sırf Dayı için seyrediyorum diyebilirim, cansu dere ise ruhsuz duygusuz keşke başka biri olsaydı onun yerine

Zuzuların Annesi dedi ki...

Dizi'yi hiç izlemedim...
Ama soba başına,kestaneye,çaya ve sana bayıldım:)

Ali İkizkaya dedi ki...

Soba ve onun getirdiği keyifleri resimlerle ne güzel anlatmışsın. Yaşamayan bilmez sobadaki kestanelerin kokusunu ve soba üstünde ağlayarak iç geçiren çaydanlığın buruk şarkısını.
Sevgiyle.

Sevgi Küçük dedi ki...

uyyyy uyyyy
yazın ne güzel olmuş yaa? ezel kısmı hariç çünkü izledim hiç ve çetin tekindor benim canımmm :P
şeker sana söz verdiğim bilgiyi hemen mailliyorum. nete pek girmedim kusura bakma ne olur. öperimmmmmm
ama kankamı daha çok öperim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...