17 Aralık 2009 Perşembe

Barıştık:)

--İyi geceler.
--Ben senle konuşmuyorum,ne iyi geceleri
--Senden bir ricam vardı ama
--Ne ricası ya konuşmuyorum dedim anlamıyor musun?
--Aaa naz yapma ama şimdi zaten uzun zaman oldu senle yakın temasa geçmeyeli:)
--I ıhhh konuşmuyorum dedim.
--Bir şans ?Bir kez daha deneyemez miyiz?
--Hayır defalarca denedik olmuyor işte ,ne sen üzül ne ben.
--Lütfen...
--........???
--Son bir kez...
--Sana ihtiyacım var
--E hadi çok ısrar ettin deneyelim bakalım.Ama baştan söyleyeyim olmazsa beni bir kenarafırlatıp atmak yok.Küsmek yok ,hakaret etmek yok
--Tamam söz seni herhangi bir kenara fırlatıp atmayacağım,
--ı ıhhh
--Ya tamam küsmeyeceğim de hakarette etmeyeceğim edermiyim hiç
--Geçen seferkini unuttun sanırım.''Allah kahretmesin seni neden neden artık eskisi gibi uyuşamıyoruz ''diye beni ayakları altında ezen sen değilmiydin?
--Ya unutsak artık o günleri özürdilerim bir daha olmayacak söz
--...... Tamam hadi dene o zaman.
Ve 8 aydır giyilemeyen pantolon ve selda tekrar buluşur.
Sonuç:Kaldıkları yerden devam etmeye karar verirler:)Rejim iki eski dostun arasını tekrar yapmayı başarmıştır.
:)THE END MUTLU SON:)

22 yorum:

zeynep dedi ki...

ne hoş bi yazı olmuş bende barışmak istiyorum dolabın dibinde duranlarla:)

Doğa dedi ki...

Allah iyiliğini versin senin...
Dedim enişte ile bir sıkıntı oldu ( allah muhafaza) onun haberini okuyorum her halde..

Barışın tabi.. ben 4.5 yılın ardından barışmak istedim eski giydiklerimle.. o kadar çok istemişim ki.. onlar bile bol gelmiş bana :)

suinci dedi ki...

oh oh allah bir yastıkta kocaltsın...:)

GüLCaN dedi ki...

ohh gözün aydınn. darısı başımıza diycem ama... ben rejim, diyet konularında pek bi iradesizim. bakalım artık..

bu arada olayı anlatış tarzına bittim.. az değilsin zıpııırr... :))

Ayşe Naz'ın Annesi dedi ki...

:))) Keyifle takip ediyorum blogunu :))

öykü dedi ki...

hmmm bu super
araları acılmasın bı daha umarım:)

meltem dedi ki...

ahahhahaaa afferin deli kısss:)
azimle .... pantalonu giyer diyosun
ooof of geçen gece saatin 11 inde yarım ekmek kokoreçi yedim ki bunlar hep oluyor bende, ama bu sefer kalbimi kıran beyimin senii hayvan şeklinde ki sevgi dolu sözcükleriydi:(((
bravoooo bacım helal olsun, yola devam:))

herşeyden azıcık dedi ki...

İyi vicdanlı pantolonmuş bak benimkiler bir daha hiç geri gelmemek üzere terk ettiler beni:))

Ghanima dedi ki...

aranız hiç bzulmasın:)

ELİF dedi ki...

Sen var ya seeen.....

funda dedi ki...

ne mutlu sana :)

Ali İkizkaya dedi ki...

Ne kadar ilginç tesadüf bana da geçen yaz eteklerim saldırmıştı. Konuşmuyorduk. Fakat iki gün önce mini olanları barışma teklif etti. Ben de onları dolapta hapsettiğim yerden çıkardım. Şimdi eteklerimle mutlu mesut geçiniyoruz.(hıhıhıhıhıhıhhhıııı)

fotograf penceresinden dedi ki...

ayyy şahane :) hiç aranız açılmasın

Deniz dedi ki...

vaaaaaaaaaaaaay, helal olsun selda, helal olsun!!!!

GüCüBe dedi ki...

:=) bende çok barışmak istiyorum ama eskileri için değil yeniler için...

Tibet'in annesi dedi ki...

Bravoooo :)))

Batıkan dedi ki...

Boşuna mı verdin salona paraları :):)

sude naz'ın annesi dedi ki...

İlahi selda güldürdün beni gece gece:)))ohh valla süper o mutlu sona bende kavuşabilecekmiyim acaba!!!
öptüm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Budur! :)

asyaselda dedi ki...

biz yavaş yavaş:)barışıyoruz zeynep:)

ah şenaycım yorumuna cevap verdiğimde babanı kaybetmiş olman sana neşeli şeyler yazmamı engelliyor.canım başın sağolsun tekrar...

aminnnnn canım amin suincim:)

zıpır:)zıp selda yazmış arkadaşımda telefonuna :)bende çok iradeli değilimdir gülcancım ama oldu işte nasıl olduysa:)

teşekkür ederim ayşenazımın annesi hoşgeldin:)

hımmm seni tatlı şey nerelerdeydin bakalım:)

ay çok güldüm zaten o günki yorumuna:)sende az ye canım yenirmi gece vakti okadar kokoreç hem nasıl geçer boğazından bensiz..

ha hayyy funda delisin sen ya:)biede ben konuşayım istermisin:)

ghanima amin canım amin:)

yok yok elifcim ben bişey yapmadım yav:)

teşekkürler fundacım:)

he he he he ali abi çok güldürdün beni ya ilahi sende gül emi:)

teşekkür edrim fotoğraf pencere teşekürler:)

dimi denizcim helal olsun:)banada pantolonumada:)

güneşcim yenilerle aramız açılmadı cicim ayları daha:)

teşekkür edrim tibetimin annesi:)

melikecim tek salonla olmuyor:)rejim ve sporsuz hiç bir işe yaramıyor salon ne yazıkki:)

kavuşursun eylemcim kavuşursun:)

he he he edacım senin böyle bir derdin yok tabi ohhhh:)

Sevgi Küçük dedi ki...

delüüüüüüüü!!yüreğime indirme böyle!!! :)
çatlak seni, çok güzel bir yazı olmuş. ben benimki ile medeni bir şekilde ayrıldım daha kodaman bir taneye vardım!!hi hoooo hooo

dore-nilü dedi ki...

ayy ilahi seldacım süperdi yazı yaa :)) ahh bende bi barışabilsem şu eski pantolonla çoğunu verdim sinbirim bozuluyo diye ama 2 tane var onlara girmeye kararlıyım kıyamamdım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...