15 Aralık 2009 Salı

Aaaaa bukız sana hiç benzemiyoraynı babası.Benziyor , benziyor dış organları değil ama iç organları bana benziyor:)

Pazartesilerin ayrı bir önemi vardı benim için

öğlen aralarında zil çaldığında herkesten önce koşardım eve

yemeğimi yemeden açardım trt'yi

heyecanla beklerdim TRT Ankara Çocuk Korosunun son tekrarını.

Pür dikkat dinler,onlarla tekrarlardım şarkıyı.

Saçları iki örgülü şişko kızı kıskanırdım hep ,keşke onun yerine beni alsalardı diye:)

Yemekte son tekrarımı yapar öyle giderdim müzik dersine

Herkes bugün hangi şarkı diye beklerdi

Kara tahtalı sahneme çıkıp herşeyi unutup başlardım söylemeye

Bitince alkış kıyamet selamımı verip geçerdim gururla yerime:)

Sonra küçük biryerde büyümenin verdiği talihsizlikle kaydolamadım konservatuara çok istesemde.

Sonrası malum körelen bir ses ,körelen hayaller.

Asya'nın müziğe ilgisi olsun çok isterdim dış görünüşü bana benzemedi en azından kulağı yada sesi benzesin diye,sanata müziğe ilgili olsun derdim ki eşimle bu konuda tam anlamıyla farklı dünyaların insanıyız:)

ve benzedi sanırım, geçen haftalarda beraber Demet Tuncer'in Dur Bakalım şarkısını söylüyorduk ki Asya benim durduğum yerde aynı tondan alıp devam ettirdi şarkıyı:)

Bugün de markete gittiğimizde kendisine kitap ve meyve suyu aldı.

Marketten eve dönerkende kendi uydurduğu şarkıyı söylemeye başlamasıyla tamamdır bu iş dedim:)

''makete dittik kipat aldık

makete dittik şeptali aldık

makete dittik kipat aldık

makete dittik şeptali aldık''

sözleri ve kendine özgü bestesiyle bir harikaydı şarkıyı söylerken popsunuda bir sağa bir sola kıvırıyordu

hem söylerim hem oynarım modundaydı :)

Aşağıdaki videoda beraber seslendirdiğimiz Durbakalım şarkısı:)

Orjinali için şuraya bir tık yapabilirsinz ama orjinali bundan şirin değil benden söylemesi:)

video

12 yorum:

ELİF dedi ki...

Yerim ben bu kızı ama...

Doğa dedi ki...

Selda hanımcımmmmm..şarkının devamını hemen..acil....İSTİYORUZ :) senden ve melegımden :)

Durupınar dedi ki...

Yesin onu Pınar teyzesii :)) Maşaallah büyüdükçe daha da sevimlilikleri artıyor ya bunların...

Tibet'in annesi dedi ki...

Ben de gösteri sanatlarından biriyle ilgilenmesini çok istiyorum Tibet'in. Şarkı söylesin, dans etsin, enstrüman çalsın, isterse tiyatrocu olsun... İnşallah en azından hobi olarak ilgilenirler Seldacım ve ikili olarak harikasınız, şarkınız süper olmuş :)

GüLCaN dedi ki...

Selda ne tatlı bi ses tonun var senin. telefonda da duyduğumda aynen öyle düşünmüştüm. böyle içaçıcı, cıvıl cıvıl bi ses senin ki. Asya da sana benzer inşallah..

herkes herşey olabilir ama kimse sonradan sanatçı olamaz demişler ya, gerçekten öyle. umarım çocuklarımızın içlerinde vardır sanatçı ruhu. bizim de yönlendirmelerimizle bişeyleri başarabilirler. Gerçi ben Egemen'den pek unutlu değilim. bizimki daha çok matematiksel zekadan yana. işi gücü sayılar, harfler, renkler..

ama asya'da ışık var gibi.. sevsinler onun şarkı söylemesini :)

SMİLENA dedi ki...

ay ben buna bittim.şarkının da finişi süperdi.annesinin kıza sesin harika canım...

Batıkan dedi ki...

Daha uzun hali yok mu bu şarkının? Bu kadarla da kalıncak değil ya ;)

Batıkan'la bir organizasyon yapsınlar bari de beraber söylesinler, bizimki kesin şarkcı türkücü olucak ;)

zeynepin sesi dedi ki...

ben de çok istiorum çocuumun müzikle ilgilenmesini..konservatuara hazırlanırken bi anda vazgeçtim,bıraktım dersi falan..şimdi içimde uktedir..kendi kendime sölüorum şarkı ama isterim ki çocuum sölesin,herkes dinlesin..

asyaselda dedi ki...

e ye ozaman elifcim:)bende yiyorum her gün sabah öğle akşam:)

ah canım söyleyeyim hemen tlfnunu ver :)özel isteğe hayır diyemem:)

evet pnar büyüdükçe daha şirin oluyorlar küçükken ne zaman büyüyecek derdim sevmiyorum o kırmızı sürekli ağlayan hallerini:)bu daha güzel benle anlaşabilmesi beni şaşırtması :)

bende tibetimin annesi bende umarım oda ister.

canım gülcanım teşekkür ederim o senin kulağının güzelliği diyeyim:)
egemenim çok tatlı maşallah her zeka türünden çocuğumuz var desene şu blog aleminde:)

canım şarkının finali orjinalindede öyle:)çok şirin ama dimi:)

yok canım tesadüf çektim zaten orda ben sözylüyordum o oynuyordu tesadüf şarkıya eşlik etti :)sonrada kaçtı zaten.ama bir ara ararım sana şarkı söyler asya:)
yapsınlar batıasya olsun gruplarının adı:)

ah zeynep sende bendensin demekki o uhte bendede kaldı gitmez

meltem dedi ki...

ahahahhaaa yirim onun dillerini, dur dur hatta küçük topramaa "gadalarını aliiim" diyim tam olsun
adanadan yetenek çıkmaz mı balim ne diyosun sen????
ikinizde süpersiniz canım
valla biz ailecek yetenekliyiz..
hadi kızım ve ben adanalıyız ama allahtan beyimde yetenekli:)))
şaka bi yana nehir de çok ciddi bi kulak ve makam duygusu var yamahanın müzik okulunda hoca tempoyu yükseltiği anda krişendooo demişti hoca şok oldu.. benim çenem yere yapıştı şaşkınlıktan öyle manyak bi çocuk:))
ya canım bizim ailede sanatçı çok nehir de olursa sevinirim inemli olan doğru yönlendirmek çocuklarımızı ve de mutlu olacakları şeylerle ilgilenmeleri

asyaselda dedi ki...

delisiniz siz ya :)
krişendooomu?yerim ben onuda müthiş kulağını da:)
seni de:)

Tabiat Ana dedi ki...

:)))))
başlığa o kadar çok güldümki.
Sanırım bundan sonraki hayatımda oldukça çok birlikte olacağız bu cümleyle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...